NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

STK kupi 34 lokomotywy

| mg/ak, Rynek Kolejowy 26.04.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-04-26 13:23:17 Autor: Dżordż
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.rynek-kolejowy.pl/40789/Konkurs_Gama_w_obiektywie.htm

Nadal cisza!!
2013-04-26 14:21:40 Autor: bearcubcz
---.39.34.131
Bardzo dobry opis prototypow

http://www.prototypy.cz/?rada=181
2013-04-26 15:55:40 Autor: znany
---.dynamic.gprs.plus.pl
Super wiadomość.
Znaczy że CD Cargo już nie ma kasy i na gwałt jej potrzebuje. Dalsza część roku na pewno będzie ciężka - więc powinno to jeszcze mocniej nadszarpnąć pozycję CD Cargo. Trzymać kciuki !!!
2013-04-26 17:55:59 Autor: Faja
---.dynamic.chello.pl
Miały być Dragony ale lepsze są 53 letnie Skody!!!. Czy skrót STK to Stary Tabor Kolejowy?a może Stare Też Kupimy?
2013-04-26 17:56:26 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
Super!!!!!!!!! Te lokomotywy mają tyle lat co Ja. Tylko, że Ja powoli szykuję się na emeryturę :D)))
2013-04-26 18:02:01 Autor: tt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co tu dużo mówić, PKP Cargo ET22 nie sprzeda, a Dragony kosztują słono.
STK chyba szykuje się na dużą ekspansję. 34 loki, nawet używane to dużo jak na prywatnego przewoźnika w Polsce, a chyba za wiele nie wycofają z użytku.
2013-04-26 18:45:38 Autor: komentator
---.c194.msk.pl
Ekspansja ok, ale kto im da wagony ???
S.T.K. - Skody Tanio Kupiłem...
S.T.K. - Szkoda Tej Kasy...
S.T.K. - Skup Trupów Kolejowych...
2013-04-26 19:03:31 Autor: xp
---.30.162.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
chyba niektórzy nie zauważyli, że oni kupują te lokomotywy, którymi już dawno jeżdżą. Z nowych tylko dragony. Mało, ale zawsze coś. więksi przewoźnicy w sumie nic teraz nie kupują, a Cargo to i zatrzymało zupełnie wszystkie modernizacje.
2013-04-26 19:03:33 Autor: xp
---.30.162.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
chyba niektórzy nie zauważyli, że oni kupują te lokomotywy, którymi już dawno jeżdżą. Z nowych tylko dragony. Mało, ale zawsze coś. więksi przewoźnicy w sumie nic teraz nie kupują, a Cargo to i zatrzymało zupełnie wszystkie modernizacje.
2013-04-26 22:35:50 Autor: vpower
---.wroclaw.mm.pl
Qr..a ile lat jeszcze bedziemy tym szrotem jeżdzić,aż znów kogoś prąd popierd.jak w lotusie.Czas zmienić firmę póki życia.
2013-04-26 23:48:27 Autor: Rysiek_DB
---.tktelekom.pl
Hmm, ciekawe.
Czesi wypowiedzieli właśnie DB Schenker umowę na dzierżawę 12 szt E181, czyżby dlatego, że miałby trafić do STK? Wychodzi na to, że tak
2013-04-26 23:55:26 Autor: profesor
---.adsl.inetia.pl
Kupują źródło materiałów dla Dragon-ów. W sam raz jak się to przetopi będzie na pudła do nowych lokomotyw.
Dragon jest 15kV AC 162/3Hz / 3kV DC.
2013-04-27 13:18:23 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ściągają 50 letnie maszyny co od 10 lat rdzewieją w krzakach. Po co ten złom? Nie można czegoś w lepszym stanie kupić? Przecież wiadomo że chodzi tylko o odmalowanie i aby jechało. W ogóle STK ma zamiar przeprowadzić regeneracje silników podczas napraw, albo innych urządzeń? Potem zaczepiają 3000 ton i jedź tym klunkrem. Chore to jest ale oczywiście temat dotyczy wszystkich spółek eksploatujących takie złomy.
Szestikolaki, bo tak mawiali na te maszyny Czesi, były dobrymi pojazdami ale ich czas już dawno minął. Po prostu się zużyły i tyle. Poza tym są delikatne i nie da się ich tak eksploatować jak w Polsce czynią to przewoźnicy prywatni. Sama moc nie wystarczy. To nie ET22 jak niektórzy porównują. To zupełnie inny pojazd, który wymaga dopieszczenia, a zwłaszcza teraz kiedy jest wyciągany z krzaków i jego sprawność jest o wiele mniejsza od tej od razu po produkcji.
W Polsce jest głupie myślenie bo każdy patrzy tylko na zysk. Zaczepić jak najwięcej na hak i wio. Tak się nie da ludzie!!!!
Ci co ustalają brutta dla tych maszyn powinni sami zasiąść za nastawnik i zobaczyć na żywo jakie durne decyzje podejmują.
Zamiast zysku będą popalone opory, silniki i poprzestawiane obręcze.
2013-04-27 21:03:06 Autor: Tomkowski
---.124.97.252
Z tego co mi wiadomo to nie dawno temu wszystkie czeskie elektrowozy serii et40 zostały fizycznie skasowane i skreślone z inwentarza pkp cargo . A z tego co wiadomo byłe one produkowane w latach 1975-1978, o kilkanaście lat młodsze od serii 181 , czy te głąby z pkp cargo nie mogli ich zaprzedać prywatnym przewoźnikom jak np, stk czy lotos kolej? , nadodatek to były lokomotywy dwuczłonowe , ale nie bo po co? pkp cargo wolało pujść za ciosem i wszystko pociąć na żyletki , a tu inne spółki przynajmniej by miały mocniejsze maszyny
2013-04-27 22:24:09 Autor: Adam
---.adsl.inetia.pl
@Tomkowski: Lotosowi? Oni przecież mają dosyć swoich maszyn i stare \"czechy\" są im do niczego nie potrzebne.
@Synth: a czytać umiesz? Tu chodzi o zakup lokomotyw, które już jeżdżą dla STK - po prostu formalnie zmienią one właściciela.
2013-04-28 11:49:43 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Adam:
"@Tomkowski: Lotosowi? Oni przecież mają dosyć swoich maszyn i stare \"czechy\" są im do niczego nie potrzebne.
@Synth: a czytać umiesz? Tu chodzi o zakup lokomotyw, które już jeżdżą dla STK - po prostu formalnie zmienią one właściciela."
Wbrew pozorom kilka lat temu przydałyby się i te starocie ET40... Ponoć maszyny trudne do zajechania i mocne. A dziś to mają już faktycznie dość.
2013-04-28 12:45:53 Autor: guma70
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z ET40 to chyba sprawna była 1 sztuka i ponoć połówka, reszta pozbyła się wszystkiego co się świeci wewnątrz pudła, zasilając budżety bywalców Punktów Skupu Metali kolorowych. Części zamiennych nie ma, a producenci nie wytwarzają już takich aparatów, pozostaję modernizacja (kompleksowa odbudowa).
2013-04-28 21:31:48 Autor: maszynista - b
---.adsl.inetia.pl
Widzę, że komentarze piszą jełopy nic nie rozumujące z CARGO. A sprzedać na złom po kilkadziesiąt tys. zł za sztukę to był biznes? Ale uderzył on w zwykłych pracowników.
2013-04-29 10:53:09 Autor: mi21
---.dynamic.chello.pl
Do Rysiek DB.
Czesi czy DB wypowiedziało umowę???
Jedyny przewoźnik w Polsce, który będzie śmigał nowym taborem to DB Z Vectronami i Euro sprinterami.
2013-04-29 15:42:07 Autor: Tomkowski
---.124.97.252.rybnet.pl
a tak wogóle to wiadomo coś o tych ocalałych dwóch egzemplażach serii et40 ? numer 07 i 30?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS