NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Stacja Nowa Sarzyna do przebudowy. 4 oferty w przetargu PKP PLK

| Michał Szymajda 15.02.2018 0

Stacja Nowa Sarzyna do przebudowy. 4 oferty w przetargu PKP PLK
Fot. Zbigniew Czernik / Wikimedia PL, licencja: CC-BY-3.0
Stację Nowa Sarzyna na linii nr 68 Lublin – Przeworsk czeka przebudowa. PLK otworzyły właśnie koperty w przetargu na jej modernizację. Wpłynęły 4 oferty.
Modernizacji stacji Nowa Sarzyna chce podjąć się 4 oferentów. To konsorcjum PUT Intercor i Track Tec, które za wykonanie prac oczekuje 31,3 mln zł brutto, konsorcjum Intop Warszawa wraz z Serso, które wyceniło swoją pracę na 31,4 mln zł brutto, PNiUIK z Krakowa z ofertą za 28,2 mln zł brutto oraz konsorcjum Intop Tarnobrzeg wraz z Transkolem z Kielc z ofertą za 29,8 mln zł brutto.

PKP PLK oceniło swój budżet na 31,7 mln zł brutto, w związku z czym wszystkie oferty mieszczą się w kosztorysie. Podmiot, z którym PLK podpisze umowę będzie musiał zakończyć wszystkie prace do 28 listopada 2019 roku.

Modernizacja stacji Nowa Sarzyna na linii kolejowej nr 68 Lublin – Przeworsk będzie realizowana w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej”.

Realizacja zadania prowadzona będzie w systemie „projekt i budowa”. Całość przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy. Etap I, zaplanowany na ten rok, obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z wszystkimi pozwoleniami i uzgodnieniami, a także projektu organizacji ruchu  i uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień itd. Jeszcze w tym roku ma też zostać dobudowany brakujący fragment drugiego toru wraz z nowym mostem.

Wprawdzie nad rzeką Trzebośnicą są dwa mosty kolejowe, ale jeden z nich został... sprzedany w latach 70. i prowadzą nim tory do bocznicy przemysłowej. Jednotorowy odcinek na stacji ma 385 metrów długości. Rzeszowski zakład PLK posiada dokumentację projektową na budowę mostu, dobudowę toru nr 2 oraz wszystkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia za wyjątkiem certyfikacji podsystemów Infrastruktura, Energia i Sterowanie na etapie projektowania. 

W drugim etapie, na przyszły rok, zaplanowano przebudowę urządzeń sterowania ruchem oraz uzyskanie niezbędnych certyfikacji podsystemów, a także opracowanie dokumentacji powykonawczej. 

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia. 
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Linia 68 (18)
(268)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Linia 68 (18)
(268)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5