NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Spalinowe Linki zamówione przez DB dla Hesji

| Pesa 12.03.2014 165

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-03-12 15:19:14 Autor: cosmo-pl
---.dynamic.vectranet.pl
Nie, jak to Niemcy kupują polskie składy. Przecież powinni Siemensa, a nie PESY. Zdrada, Niemcy zgłupieli, kupują polskie, zamiast swoje. Nie dotują swojego przemysłu, wysprzedają i rozkradają majątek narodowy - ZDRADA!!!! :D
2014-03-12 15:33:25 Autor: P
---.dynamic.chello.pl
Cosmo

A właśnie że dotują. Niemieckie związki zawodowe zażądały wcześniej od Pesy niemieckich podzespołów w Linkach dla DB i je otrzymają!!
2014-03-12 15:44:05 Autor: 26
---.27.ftth.classcom.pl
Jeszcze 415 i po sprawie.
2014-03-12 17:04:21 Autor: Rekin
---.bielskpodlaski.mm.pl
@cosmo-pl

Weź tylko pod uwagę, że w Linku większość podzespołów (w tym silniki i przekładnie) jest ... produkowana w Niemczech.
2014-03-12 17:54:51 Autor: 8864
---.dynamic.chello.pl
Czy ci Niemcy na głowy poupadali ?!

Boże, miej w opiece Stadt Dreieich und umgebungen...
2014-03-12 18:19:00 Autor: konrados
---.dynamic.mm.pl
Linki dla Oberpfalzbahn są naprawdę "wypasione", przypominają bardziej dawny Metropolitan DB niż pociąg regionalny. Wielkie brawa dla PESY ;)
2014-03-12 19:40:45 Autor: railwayman
---.31.203.7.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post Rekin:
"@cosmo-pl

Weź tylko pod uwagę, że w Linku większość podzespołów (w tym silniki i przekładnie) jest ... produkowana w Niemczech."
Wyczuwam tu nie zdrowy sarkazm i totalny brak znajomości realiów wolnego rynku. Jeżeli tylko znajdą się stricte polscy producenci podzespołów do zamówionych SZT to jesteśmy gotowi z mety zweryfikować podpisany kontrakt.
2014-03-12 21:46:58 Autor: tt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, do liczby 45 trzeba jeszcze dodać prototyp jednoczłonowego Linka, zakontraktowany przez DB przy podpisaniu umowy
2014-03-12 23:31:02 Autor: cosmo-pl
---.dynamic.vectranet.pl
Tak i do tego jeszcze zarobią też Niemcy, a Zabłocki będzie za szofera :) W Jelczach, typowo polskiej ciężarówce, opony też są Continentala, silnik MTU.., w Solarisie chyba Semperit opony i tak mógłbym wymieniać bez końca... Co to jednak zmienia? Trzeba to zapisywać umowami? Moim zdaniem i tak skład PESA jest bardziej "niemiecki" niż Niemcy chcieli i mniej polski w tym znaczeniu niż nam się wydaje. Ja się specjalnie śmieję, z tego, bo czy coś jest złego w tym jakbyśmy kupowali składy np z Hiszpanii? Nie nie ma, kwestia tego, czy nasze firmy byłyby na tyle dobrze aby mogły być dostawcami podzespołów, bo w świecie globalizacji handlu i modułowości konstrukcji to się z takich teorii dla głupków typu Polski sprzęt dla Polaków - zaśmiewam do rozpuku. :D
2014-03-13 09:59:53 Autor: bartek
---.tktelekom.pl
A wie ktoś może czy pesa do tych linków sama zrobi wózki czy kupi gdzieś?
2014-03-13 10:24:10 Autor: cinekcinek
---.168.105.218
sami robia wozki
2014-03-14 08:15:10 Autor: Lech
---.adsl.inetia.pl
Skandal!!! Newag tego nie oprotestował?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5