NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Śledztwo w sprawie katastrofy w Szczekocinach znów przedłużone

| Rzeczpospolita/Gazeta Wyborcza 18.12.2013 110

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-12-18 15:31:45 Autor: piotrbk
---.fucio.net
Dróżnik to ciekawe
2013-12-18 16:13:31 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
To był drużynowy ,z drużyny rynku kolejowego.
2013-12-18 16:21:19 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Dróżnik czy dyżurny - bez różnicy - ważne że pan Andrzejek za namową zwiącholi dobrze świruje i wyjdzie z tego na czysto
2013-12-18 17:10:56 Autor: dd
---.172.252.194
@maurycy
Ty bez namowy codziennie tu świrujesz
2013-12-18 17:38:27 Autor: d3
---.205.115.252.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bez postawienia zarzutów tym na górze PKP PLK którzy kupili sprzęt do Sprowy i zaakceptowali projekt jego instalacji wmawiając pracownikom nieprawdę że jest to blokada liniowa dwukierunkowa (nie takie funkcje, nie te parametry), wszystkie procesy będą tylko polowaniem na kozła ofiarnego ulokowanego na najniższym szczeblu.
2013-12-18 18:50:13 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
d3:

Jeśli chodzi o średni szczebel to rok temu w IZ Kielce kilka głów poleciało, no nie?
Popraw mnie, jeśli się mylę.
2013-12-18 18:58:24 Autor: AndrzeJ.
---.centertel.pl
Każdy maprawo popełnić błąd,ale wielką sprawą jest przyznać się do tego błędu.
Panie i Panowie Dyżurni Ruchu nie pozwalajcie pracodawcy na takie traktowanie.To WAM koleżanki i koledzy z nastawni powierzamy swoje zdrowie i życie za każdymrazem kiedy "wypuszczacie" nas na szlak na "SZ". Jeśli nie chcecie skończyć służby w szpitalu psychiatrycznym miejcie odwagę sprzeciwiać się nieprawidłowościom na waszych posterunkach jeśli o takich wiecie.
2013-12-18 19:37:41 Autor: 34563
---.0.0.245
@maurycy

Akurat pan Andrzej nie potrzebuje już procesu karnego. On faktycznie jest już wrakiem człowieka. Z informacji jakie mam od ludzi którzy go znają osobiście (nie związkowców - tych troli nie trawię) on ten wypadek bardzo przyjął do siebie i nie jest w stanie normalnie funkcjonować, a pobyt w szpitalu zaraz po katastrofie nie był symulowany.
Tak jak tu niektórzy słusznie zauważyli zawinił kowal powiesili cygana.
2013-12-18 20:05:17 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzy razy jechałem w tym roku tym odcinkiem , przejeżdżając przez to miejsce wstaje i mysle o tych ludziach którzy zgineli -ale tez o dyżurnych ze Szprowy i Starzyn- jaka to jest niesprawiedliwosc ,ze jedni moga popełniac błędy i nic ( ani przepraszam tak jak RK zrobił 3-4 godz. temu w tym artykule) a drudzy którzy nie potrafią sie bronic muszą taka cene płacic.
2013-12-19 22:28:28 Autor: syrah
---.adsl.inetia.pl
Po co się emocjonować? Żadnego procesu nie będzie, a śledztwo będą przeciągać w nieskończoność. W innym przypadku natychmiast wyszło by to co niedawno Dziennik Gazeta Prawna opublikowała - kombudowski system zainstalowany tam w 2011 roku był nielegalnie oddany do użytku i do używania tego bubla zmuszano biednych dyżurnych. Dziś grzecznie jakby nigdy nic pociągi jeżdżą tam sterowane na zapowiadanie radiowe, a PLK buli rocznie 220 tysięcy na pensje dyżurnych na posterunku w Sprowie, który wedle umowy miał być automatyczny.
Tyle w tej sprawie !!!
2013-12-22 17:27:50 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To pocieszające w tym całym nieszczęściu - oznacza to , ze dużurni sa niewinni.
2013-12-23 17:19:28 Autor: PrzemekG
---.174.31.48
Dyżurni są winni owszem ale to co zrobili to efekt wyrobienia pewnych nawyków których nie powinno być a winę za taki stan ponosi "Góra". Dlaczego dyżurny na hasło: "panie dyżurny wybiło semafor" odruchowo stawia Sz? Dlaczego dyżurny przy niesprawnym pulpicie kontroluje rozjazdy na słuch? To powinna być sytuacja wyjątkowo wyjątkowa a nie codzienność w ramach obniżania kosztów. Niech sąd i komisje zajmą się nieprawidłowościami w całym systemie kolejowym a nie szukaniem kozła ofiarnego.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5