Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

SKM Warszawa unieważniła przetarg na serwis 19WE

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
23-03-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
SKM Warszawa unieważniła przetarg na serwis 19WE
fot. Alienik CC BY-SA 3.0
SKM Warszawa unieważniła przetarg na wykonanie obsługi poziomu utrzymania P3 w czterech pociągach 19WE Newagu.

W przetargu wpłynęły dwie oferty: Przewozów Regionalnych Zakład Napraw z siedzibą w Kruszewcu oraz Newagu.

Oferta Przewozów Regionalnych została odrzucona z powodu wpłacenia wadium po upływie wymaganego terminu, z kolei oferta Newagu przekraczała kwotę jaką SKM Warszawa chce przeznaczyć na serwisowanie składów 19WE.

19WE są pierwszymi zupełnie nowymi pojazdami eksploatowanymi przez SKM Warszawa. To wysokopodłogowe, czteroczłonowe ezt dostarczone w 2010 roku przez Newag. Co ciekawe, poprzednio naprawy w tych pojazdach wykonywane były przez PKP SKM Trójmiasto, które nie posiada taboru tego typu. Oferta przewoźnika była jednak o połowę tańsza niż Newagu (producenta pociągu). SKM wywiązała się z prac z powodzeniem.

W styczniu SKM Warszawa wyłoniła Pesę Bydgoszcz jako wykonawcę usług serwisowych dla 24 elektrycznych zespołów trakcyjnych Elf. Więcej informacji na Rynku Kolejowym tutaj.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Tabor i technika

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

Malepszak: Dostaniemy sprawdzony, piętrowy tabor produkowany w Polsce

Tabor i technika

PKP Intercity: Już 80 Griffinów 160. Reszta do końca roku

Tabor i technika

Kolejne Impulsy 2 Kolei Śląskich na torach

Tabor i technika

Kolejne Impulsy 2 Kolei Śląskich na torach

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 31 lipca 2025

Konferencja o utrzymaniu taboru kolejowego w Londynie

Prawo i polityka

Konferencja o utrzymaniu taboru kolejowego w Londynie

TOR Wydawnictwo 21 listopada 2016

Liczy się efekt. Optymalizacja sieci lepsza od inwestycji?

Infrastruktura

Zobacz również:

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Tabor i technika

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

Malepszak: Dostaniemy sprawdzony, piętrowy tabor produkowany w Polsce

Tabor i technika

PKP Intercity: Już 80 Griffinów 160. Reszta do końca roku

Tabor i technika

Kolejne Impulsy 2 Kolei Śląskich na torach

Tabor i technika

Kolejne Impulsy 2 Kolei Śląskich na torach

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 31 lipca 2025

Konferencja o utrzymaniu taboru kolejowego w Londynie

Prawo i polityka

Konferencja o utrzymaniu taboru kolejowego w Londynie

TOR Wydawnictwo 21 listopada 2016

Liczy się efekt. Optymalizacja sieci lepsza od inwestycji?

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij