Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

SKM Trójmiasto z ofertami na przeglądy P4

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
21-10-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
SKM Trójmiasto z ofertami na przeglądy P4
fot. MS
Trójmiejska spółka PKP SKM otworzyła oferty w przetargu na wykonanie przeglądów i napraw P4 łącznie do 13 pojazdów EN57. W sumie wystartowały trzy podmioty – w każdej z części zlecenia zostały złożone po dwie oferty.

Zamówienie jest podzielone na dwie części. Pierwsza obejmuje wykonanie naprawy poziomu P4 pojazdów EN57AKM z opcją rozszerzenia zamówienia o kolejne dwie jednostki. Kryteria wyboru to cena (85%), termin realizacji jednej sztuki liczony w dniach kalendarzowych (5%), gwarancja w miesiącach (10%).

O to zadanie ubiegają się dwa podmioty. Serwis Pojazdów Szynowych wycenił zlecenie podstawowe na 15,375 mln zł, a opcjonalne na 3,075 mln zł, oferując przy tym 60-dniowy czas realizacji i 36 miesięcy gwarancji. Pesa proponuje 18,179 mln zł za podstawę i 3,636 mln zł za opcję, a do tego 45-dniowy czas realizacji i również 36 miesięcy gwarancji. Obie oferty mieszczą się w budżecie, wynoszącym 18,450 mln zł za podstawę i 3,690 mln zł za opcję.

Drugie zadanie dotyczy wykonanie naprawy P4 pojazdu EN57-1718. O zlecenie ubiegają się również dwa podmioty, a kryteria wyboru są identyczne, jak w pierwszym zadaniu. Public Transport Service wycenił zlecenie na 1,935 mln zł, oferując 45-dniowy czas realizacji i 26 miesięcy gwarancji. Pesa ofertuje 2,057 mln zł, 49 dni na realizację i 36 miesięcy gwarancji. Obie oferty przewyższają budżet określony na 1,845 mln zł
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij