NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Skanska szuka pracowników

| Skanska 05.02.2015 431

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-02-05 18:04:28 Autor: Ted Rozpor
---.adsl.inetia.pl
Niech szukają w Stargardzie Szczecińskim po byłym PNI...
A po pierwsze to w Świętokrzyskim coś się robi w infr. kolejowej?
Po drugie Skanska z branży kolejowej ma w Polsce tylko coś tam w młp.(jakąs łącznicę), z góry zakładają , ze wygrają jakieś przetargi kolejowe?
2015-02-05 18:06:26 Autor: Skandalista
---.adsl.inetia.pl
Skandal!!! Co na zdjęciu robi dworzec w Choszcznie?!!! Foto nieadekwatne co do artykułu!!!
2015-02-05 18:53:50 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
Przecież Skanska to firma krzak,
zatrudnia właśnie podwykonawców typu "Zenek&Sons plus łopateczka i kopareczka",
szuka jeleni po 10 zeta za godzinę ...
2015-02-05 19:14:59 Autor: Angela Merkel
---.adsl.inetia.pl
Firma krzak? Wiele inwestycji wykonała wręcz modelowo.
Zobacz np. budowę linii tramwajowej w Olsztynie - zaczęli ostatni a jak do tej pory zrobili najwięcej. Taka Balzola nawet nie weszła jeszcze na plac budowy, bo śnieg, bo zima, bo szukamy podwykonawców... Skanska nie narzeka i robi.
Obwodnica Brodnicy - Skanska zaczęła prace 2 tygodnie po podpisaniu umowy, chociaz zima - już przeganiają harmonogram.
Widziałes most kolejowy na zbiorniku retencyjnym na liniii do Zakopanego? został nominowany do jakiejś tam nagrody za wykonanie.
Można mnożyć chociaż wpadki też się czasem zdarzają.
2015-02-05 20:32:11 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Świętokrzyskie? Tam będzie co najwyżej łącznica Czarnca - Włoszczowa Północ. 3km toru budowane przez 15 lat.
2015-02-05 20:48:57 Autor: 33
---.30.244.227.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Skanska firmą krzak to raczej nie jest ale przewałki to robi znakomite na wbudowywanych materiałach, potrafią zamienić cement na popiół z elektociepłowni a w Łodzi to nawet na osady z oczyszczalni ścieków które po polaniu wodą stwardniały i udają do dnia dzisiejszego betonową podbudowę ulicy. Na nich trzeba uważać bo mają sposoby na sterowanie ludźmi zleceniodawcy, nadzoru, przechodzą nawet wielkie oszustwa budowlane, wielokrotnie wieloetapowo renegocjują umowy po wygranym przetargu zmniejszając zakres robót za ta samą cenę a gdy i to nie starcza schodzą z budowy porzucając prace wykończeniowe lub porządkowe.
2015-02-05 21:30:14 Autor: RynekPracy
---.play-internet.pl
Krzaki to oni są... Ludzie wysyłają CV, a nawet głupiego dziękuję nie ma. Znajomości pane, znajomości w Skunske trzeba mieć.
2015-02-05 22:45:36 Autor: M.
---.play-internet.pl
Za wysłanie CV chciałbyś usłyszeć dziękuję? A może jeszcze laurkę dostać? Weź mnie nie rozśmieszaj.
2015-02-06 10:23:47 Autor: RynekPracy
---.tktelekom.pl
2015-02-05 22:45:36 Autor: M. ---.play-internet.pl

A może wyp...aj? No tak bo jak w takiej firmie pracują ludzie jak Ty to nie dziwota, że rynek pracy tak wygląda. Ludzie nie mają co do gara włożyć, a kolejny krawacik swoje mądrości bez szacunku do ludzi bez pracy prawi.
2015-02-06 11:58:18 Autor: Eurotram
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Angela Merkel: Maurycy nieco racji ma,sam miałem z tą firmą kontakt przy pewnych inwestycjach,wiem kto wykańczał roboty na budowie (w żadnym z wypadków nie była to sama Skanska) i wiem jak to było robione od początku. Ale nie chcę się wdawać w szczegóły,bo niestety ciągle z nimi muszę współpracować...
2015-02-06 14:30:33 Autor: M.
---.play-internet.pl
Widzę, że zabolało, ale widzę też, że internet kolejowy. Tymczasem prawda jest taka, że firmy spoza kolei państwowej to nie organizacje charytatywne. Zatrudniają, jeśli ktoś się nadaje, a nie dlatego, że wcześniej udawał 20 lat pracę na kolei i myśli, że mu się wszystko należy.
2015-03-06 19:45:21 Autor: protazy
---.dynamic.chello.pl
Pozdrawiam
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5