Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Siemens Mobility z dużym kontraktem serwisowym w północnej Anglii

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
01-06-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Siemens Mobility z dużym kontraktem serwisowym w północnej Anglii
Fot. M. Szymajda
Siemens Mobility otrzymał przedłużenie kontraktu na utrzymanie floty Class 185 obsługującej trasy Transpennine Express pomiędzy Manchesterem, Sheffield i Cleethorpes oraz między Manchesterem i Hull. Większość prac serwisowych będzie wykonywana w bazie Ardwick w Manchesterze oraz w zapleczach zależnych w Yorku i Cleethorpes.

– Wielka Brytania jest jednym z naszych kluczowych rynków i jesteśmy dumni z przedłużenia tego kontraktu. To dowód na to, że jesteśmy zaufanym partnerem dla naszych klientów i nadal zapewniamy pociągi o wysokim standardzie przez cały cykl ich życia. Aplikacje Railigent X, będące częścią otwartej, cyfrowej platformy biznesowej Siemens Xcelerator, pozwalają nam oferować najwyższą dostępność – powiedział Michael Peter, CEO Siemens Mobility.

– Mamy długą i owocną współpracę z Siemens Mobility i cieszymy się, że możemy ją kontynuować dzięki przedłużeniu kontraktu o kolejne osiem lat. Z niecierpliwością czekamy, aż Siemens Mobility, EversholtRail i Transpennine Express wprowadzą dalsze ulepszenia do jednej z naszych kluczowych flot, opierając się na naszym silnym, opartym na współpracy partnerstwie – powiedział David Walker, Head of Fleet Commercial w Transpennine Express.

Przedłużenie umowy o wartości 530 milionów euro będzie nadal wspierać około 200 miejsc pracy w oddziałach Siemens Mobility w północnej Anglii. Siemens Mobility utrzymuje flotę od 2006 roku i zrealizował program mający na celu zapewnienie pełnej cyfrowej modernizacji wszystkich pociągów, co prowadzi do poprawy niezawodności.

Pociągi Desiro Class 185 korzystają z opartego na chmurze pakietu aplikacji Railigent X firmy Siemens Mobility, co oznacza, że są wyposażone w zdalne monitorowanie stanu, które pozwala zespołom otrzymywać bezpośrednie aktualizacje dotyczące każdego pociągu i jego działania, w tym wszelkich obszarów, które wymagają priorytetowej konserwacji.

Technologia zapewnia aktualizacje dotyczące poszczególnych pojazdów, a także dokładny obraz całej floty, zapewniając, że 20-letnie pociągi mogą zapewnić pasażerom najlepsze wrażenia. Siemens Mobility będzie ściśle współpracować z operatorem, TranspennineTrains Limited, i właścicielem pociągów, EversholtRail, aby zapewnić ciągłą niezawodną obsługę pociągów Class 185 przez cały okres obowiązywania przedłużonej umowy do 2031 roku. Zespoły trakcyjne zostały wyprodukowane przez Siemens Mobility. EversholtRail Leasing jest właścicielem floty, która jest dzierżawiona operatorowi, Transpennine Trains Limited.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Niemcy: Bateryjne pojazdy Siemensa wypierają spalinowe

Tabor i technika

Niemcy: Bateryjne pojazdy Siemensa wypierają spalinowe

Roman Czubiński 06 sierpnia 2025

Niemcy: DB i Siemens testują jazdę ponad 400 km/h

Tabor i technika

Niemcy: DB i Siemens testują jazdę ponad 400 km/h

inf. pras. Siemens Mobility, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Siemens Mobility: Polska kolej potrzebuje nowych lokomotyw

Tabor i technika

Siemens Mobility: Jakość jest kluczowa dla pasażera

Tabor i technika

Siemens Mobility: Jakość jest kluczowa dla pasażera

Łukasz Malinowski 02 kwietnia 2025

Oto Railchap, czyli kolejowy robot inspekcyjny

Innowacje

Oto Railchap, czyli kolejowy robot inspekcyjny

Łukasz Malinowski 21 marca 2025

Zobacz również:

Niemcy: Bateryjne pojazdy Siemensa wypierają spalinowe

Tabor i technika

Niemcy: Bateryjne pojazdy Siemensa wypierają spalinowe

Roman Czubiński 06 sierpnia 2025

Niemcy: DB i Siemens testują jazdę ponad 400 km/h

Tabor i technika

Niemcy: DB i Siemens testują jazdę ponad 400 km/h

inf. pras. Siemens Mobility, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Siemens Mobility: Polska kolej potrzebuje nowych lokomotyw

Tabor i technika

Siemens Mobility: Jakość jest kluczowa dla pasażera

Tabor i technika

Siemens Mobility: Jakość jest kluczowa dla pasażera

Łukasz Malinowski 02 kwietnia 2025

Oto Railchap, czyli kolejowy robot inspekcyjny

Innowacje

Oto Railchap, czyli kolejowy robot inspekcyjny

Łukasz Malinowski 21 marca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij