NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Rzeszów: Połączenie kolejowe do lotniska najwcześniej w 2020 roku?

| Paweł Wrabec 24.09.2014 155

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-09-24 12:26:34 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Durnota w samorządach wciąż żywa.
Megalomania lokalnych kacyków.
Może metro jeszcze...
2014-09-24 14:54:42 Autor: ja
---.124.110.143.rybnet.pl
to jest tak gigantyczne lotnisko obslugujace rocznie 10mln podróżnych, glownie ze 150tysiecznej metropolii Rzeszow, nawet zwykla droga nie wystarcza taki ruch tam panuje
2014-09-24 15:06:19 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
To jest tak gdy prowincjonalne lądowiska typu Świdnik, Szczecin a nawet jeszcze nie powstałe Klewki pod Olsztynem budują sobie kolej trwoniąc publiczne pieniądze.
To co tu się dziwić że lądowisko na rubieżach też tego chce.
2014-09-24 16:08:13 Autor: MMM
---.google.com
Pendolinek, tak ciebie boli 2 kilometry toru jakie powstały do lotniska w ŚWIDNIKU? Już nie bądź taki dowcipny. Jakby to było 50 km to byś miał rację ale nie 2.
2014-09-24 17:28:18 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
@MMM

Obojętnie czy 2 km czy 50.
Wywala się kasę w błoto.
Bo jakiś lokalny kacyk tak chce.
A w dodatku to lądowisko na którym lądują 3 samoloty na tydzień.
A pewnikiem pasażerów do pociągów trzeba upychać.
Jak w Japonii.
Kopniakami.
2014-09-24 23:20:44 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żądło sie zgadzam z Wypowiedziami Pendlinka, ale w tym przypadku podzielam jego opinię. Z przeprowadzanych badań marketingowych dot. M.in. Osób korzystających z transportu zbiorowego w dojazdach do portów lotniczych wynika, iz bardzo mała liczba osób korzysta z tego środka transportu. Zawsze mozna sie chwalić iz autobus szynowy ma np. Ponad 50% zapełnienie! Do obsługi takiego potoku to wystarcza busy. Nie jestem przeciwnikiem transportu kolejowego, ale należy go wprowadzać tam gdzie sa duże potoki. Czas najwyższy powiedziec jasno, iz naszego kraju nie stać na utrzymanie tak rozległej sieci linii kolejowych. Utrzymywanie jej na zasadzie stopniowej degradacji linii lokalnych to farsa.
2014-09-25 09:31:31 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bo jak jest okazja i kasa ( oczywiscie nie swoja ) to takie pomysly przychodza do glowy - widac to jak rynki w miastach sie na hura odnawiaja - wazne ze jest "kocha" i wodotrysk ze swiatelkami a kto to bedzie splacal - kogo to obchodzi.
2014-09-25 12:47:50 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Nie jestem przeciw, ale ta megalomania jest denerwujaca, szczególnie wobez następujących faktów:


1. Obecnie lotnisko w Jasionce obsługują cztery linie autobusowe:
http://www.rzeszowairport.pl/strona/65/autobusem.html

Czy to za mało?

2. Koszt budowy tej łącznicy to około 200 mln. zł. Za mniejsze pieniądze można zbudować skrót do Krosna, dający wymierne korzyści znacznie większej liczbie mieszkańców i podmiotów gospodarczych, umożliwiający - wreszcie - aktywizację przejścia w Łupkowie pod kątem przewozów towarowych (jazda na okrętkę p. Jasło nikogo nie bawi i dużo kosztuje).

3. Co z linią 101, która powoli się sypie? Rozkład pociągów pasażerskich psuje się z roku na rok - teraz zostały trzy pary w godzinach dla nikogo. A przecież w Werchracie w 2012 remontowano rampę przeładunkową między torem szerokim i normalnym.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5