NUMER 01-02/2021
NUMER 01-02/2021
Temat numeru:
Rok 2020 pełen wyzwań
szukaj
Śledź nas:

Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta (COK) PKP Intercity na warszawskim Dworcu Centralnym

| Jakub Madrjas 23.02.2021 14

Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta (COK) PKP Intercity na warszawskim Dworcu Centralnym
rys. PKP IC
Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta (COK) PKP Intercity na warszawskim Dworcu Centralnym
Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta (COK) PKP Intercity na warszawskim Dworcu Centralnym
Nowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity na Dworcu Warszawa Centralna przyjmie podróżnych w maju – poinformował przewoźnik.
Jak podaje PKP IC, prace obejmują generalną przebudowę pomieszczeń COK – zmianę wyposażenia wnętrz oraz kompleksową wymianę instalacji. Wynikiem będzie podwyższenie standardów obsługi podróżnych, jak również zapewnienie komfortowych warunków pracy personelowi COK. Na czas przebudowy obsługa klientów będzie prowadzona w kasach na Dworcu Centralnym. O przetargu w tej sprawie pisaliśmy tutaj.

Inwestycja jest realizowana pod nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu zachowania walorów zabytkowych pomieszczeń Dworca Centralnego im. Stanisława Moniuszki przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych standardów obsługi pasażerskiej – podkreśla PKP IC.

– Stale pracujemy nad ulepszaniem procesu obsługi klienta. Zależy nam na tym, aby podróżni mogli liczyć na kompleksową informację na każdym etapie, od planowania wyjazdu po samą podróż. Nowoczesne Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Warszawa Centralna to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym pasażerom wysokiego standardu obsługi – mówi Adam Laskowski, członek zarządu PKP Intercity cytowany w komunikacie. Prace zostaną wykonane przez firmę TB.INVEST Tomasz Brzeziński w ciągu 2,5 miesiąca od dnia przekazania terenu inwestycji. Planowany termin zakończenia prac to maj 2021 r. Koszt przebudowy COK wynosi blisko 2,4 mln zł. Projekt realizacji wykonała firma Z.P.I. Kontrapunkt V-Projekt z Krakowa.

Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym w Warszawie to jedna z sześciu placówek tego typu na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystać również na dworcach w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a także przy dworcu Warszawa Zachodnia w budynku West Station. W Centrach Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżni mogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie z niepełnosprawnościami.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (4971)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Warszawa (4971)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2021
NUMER 01-02/2021
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy trudny dla branży 2020 rok. Szczególną uwagę skierowaliśmy na liderów rynku: PKP SA, Budimex, Siemens Mobility, Polregio czy PKP Energetykę. W dziale pasażer analizujemy, co stało się w województwie kujawsko-pomorskim i jaka jest przyszłość kolei w Płocku. Rozmawiamy również z nową dyrektor ZTM w Warszawie. Eksperci opisali dla Czytelników system SCADA w PKP Energetyka i wszystkie aspekty wprowadzania nowego systemu napięcia 25 kV na polskiej sieci kolejowej. Nie zapominamy o wielkich pieniądzach w Krajowym Planie Odbudowy, niespełnionych zapowiedziach obniżenia stawek dostępu i nowej, wielkiej umowie PSC dla PKP Intercity.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5