NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Rosja: Pierwszy pociąg Talgo już w Moskwie

| Railway Gazette/lp, Rynek Kolejowy 09.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-05-09 13:26:22 Autor: Szyszymek
---.warszawa.vectranet.pl
Pierwszy zamówiony Talgo był w Moskwie w połowie kwietnia. Teraz to on już jeździ na testach w Szczerbince.
2014-05-09 13:28:34 Autor: wojtus
---.183.150.137.dsl.dynamic.t-mobile.pl
"Jeszcze w 2011 roku PKP Intercity zaoferowało Kolejom Rosyjskim RŻD, że po obszarze Polski, a nawet do samego Berlina, składy Talgo mogłyby prowadzić lokomotywy Husarz"

Czym innym mieliby to ciągnąć? W jakim przypadku prowadzenie Husarzami stanowi ofertę dla kolei rosyjskich?

Co ma Rosja do lokomotyw które prowadza pociągi do Berlina? Wybór lokomotywy zależy chyba od przewoźnika na terenie danego kraju, a nie od Rosji chyba, że chcą radzieckimi lokomotywami to prowadzić, względnie ET42.

Chyba powiadomili a nie zaoferowali o ciągnięciu Husarzami.
2014-05-09 13:53:47 Autor: Gorzowianin...
---.inet.dsl.telianet.dk
@wojtus
może zaproponowali, ale czegoś chcą w zamian... przykładowo zatrzymania na pewnych stacjach. Może zrobili by tak że pociąg ten byłby zamiast jakiego BWE?
2014-05-09 21:00:10 Autor: Y
---.restricted.multimetro.pl
W Polsce wszystkie pociągi wyposażone są w pasywny system wychylnego pudła. Na każdym łuku wszystkie wagony wychylają się pod wpływem działania siły odśrodkowej. Nie uczyliście się o tym na fizyce?
2014-05-09 21:06:18 Autor: omg
---.play-internet.pl
jednoosiowe wózki?

nie wsiadam postoje na peronie i poczekam na normalny pociąg
2014-05-11 00:55:39 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
W odpowiedzi na post omg:
"jednoosiowe wózki?

nie wsiadam postoje na peronie i poczekam na normalny pociąg"
@omg

Ale w normalnym pociągu na polskich torach, plomby wypadają z zębów.
2014-05-11 10:55:02 Autor: RuruMaHobi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawa sprawa! Skrócenie czasu przejazdu jest naprawdę imponujące.
Swojego czasu (z 10 lat temu chyba) DB też eksploatowało składy Talgo na NZ.
Ale z jakiegoś powodu wycofało... Na miejscu RŻD raczej rozmawiał bym z niemcami, żeby 1-2 składy wziąć na próbę, a potem na podstawie doświadczeń decydował co dalej (czy jest sens kupować nowe).

Co do IC to nie zauważyli, że Husarzy już teraz jest za mało? A tu jeszcze kilka zostanie oddelegowanych Brześć - Berlin... Tu może chodzić tylko o kasę - rosjanie zapłacą za to ekstra. A to że "coś" krajowego po CMK czy E20 pojedzie wolniej z EP07, to przecież nie ważne (a jak pasażerowie będą narzekać, to się całkiem odwoła taki pociąg i będzie spokój).

Ale spokojnie, sprawa pewnie UTKnie w... UTK :)
2014-05-11 21:45:00 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post RuruMaHobi:
"Ciekawa sprawa! Skrócenie czasu przejazdu jest naprawdę imponujące.
Swojego czasu (z 10 lat temu chyba) DB też eksploatowało składy Talgo na NZ.
Ale z jakiegoś powodu wycofało... Na miejscu RŻD raczej rozmawiał bym z niemcami, żeby 1-2 składy wziąć na próbę, a potem na podstawie doświadczeń decydował co dalej (czy jest sens kupować nowe).

Co do IC to nie zauważyli, że Husarzy już teraz jest za mało? A tu jeszcze kilka zostanie oddelegowanych Brześć - Berlin... Tu może chodzić tylko o kasę - rosjanie zapłacą za to ekstra. A to że "coś" krajowego po CMK czy E20 pojedzie wolniej z EP07, to przecież nie ważne (a jak pasażerowie będą narzekać, to się całkiem odwoła taki pociąg i będzie spokój).

Ale spokojnie, sprawa pewnie UTKnie w... UTK :)"
Niemcy wycofali talgo ze względów ekonomicznych. Tam to kursowalo jako nocne pociągi sypialne. Prędkość maksymalna tych wagonów w Niemczech była ograniczona do 140 km/h.
2014-07-11 18:58:29 Autor: nsjw
---.warszawa.mm.pl
No podróż będzie
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS