NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Rosja: Pierwsze wagony Talgo już wożą pasażerów

| RŻD/lp, Rynek kolejowy 04.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-04 15:00:06 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Ktoś kto jechał jakimkolwiek Talgo w jakimkolwiek państwie może się wypowiedzieć jaki jest poziom komfortu podczas podróży? Pojazdy kolejowe z pojedynczymi kołami (w większości połączonymi osiami, gdy w Talgo jest rozwiązanie bezosiowe) zamiast wózków w zdecydowanej większości zapewniają niski komfort podróży, telepią się na wszystkie strony. Dlatego zastanawia mnie czy Talgo jest wyjątkiem wśród tego typu pojazdów?
2015-06-04 16:27:58 Autor: norwi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
przyłączam się do pytania. Jak się tym podróżuje?
2015-06-04 17:02:43 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
...One również są wyposażone w pasywny system wychylnego pudła...

dobre sobie. W Polsce bedzie ten sklad najwyzej 140 km/h jechac, juz nie mowiac o obcji wychylnego pudla, bo na liniach PKP nie ma zadnych przeprowadzonych badan czy jazd probnych, zatem UTK jest jeszcze w latach 70-tych ze swoja wiedza.

PS. juz a latch 70-tych w Niemczech i krajach BeNeLux kursowaly sklady wychylengo budla i lokomotyw 2 systemowych.

Zatem widac, jak Polska odstaje od reszty zachodnej Europy.
2015-06-04 19:07:43 Autor: michmu
---.internetia.net.pl
Wagony techniczne... z jarsami? czy topolami? ;)
2015-06-04 19:44:06 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
@ ep40, norwi

Komfort jest dobry - bo są zawieszone na kolumnach pneumatycznych.
Korzystałem z wersji dziennej tych składów.

@ HH

Idź się lecz - i też trochę się ....doucz.
Bo z wiedzą to pozostałeś .. w latach 70. wieku ubiegłego.
Układ wychyłu jest PASYWNY - działać będzie w określonych warunkach ZAWSZE.
Szybkość maksymalna jest identyczna z tymi w eksploatowanymi do niedawna w Niemczech (to jest nawet ten sam typ) i określa ją producent. Dla pociągu nocnego i zachowania komfortu jazdy jest wystarczająca.
2015-06-04 19:44:22 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
skaczę z radości raz
skoczę 10 razy gdy pociąg z Krakowa do Katowic pojedzie 45 minut (77km) a z Gliwic do Jaworzna 35 minut.
kiedy największa afera RP III/IV zostanie rozliczona?
kiedy ludzie odpowiedzialni od 1990 roku za Polskę zrozumieją podstawowe zasady ekonomii?
nie wierzę już w to co było - wasze zasługi kompromituje 104 km z Gliwic do Krakowa
2015-06-05 08:18:53 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Czyli w ciągu max pół roku 3 pociągi TALGO będą dostępne dla pasażerów na polskich wokzalach Podlasia, Mazowsza i Wielkopolski. Pięknie! Slava Rossiji!
Z jaką lokomotywą to pojedzie przez Polsze?
2015-06-05 08:30:44 Autor: Maciej kkkk
---.80.214.10
Jechaliśmy w tych wagonach na hotelowym lusitania Madryt Lizbona było super bardzo komfortowo. Jednoosiowy wózek jest umieszczony pod przejściem między wagonowym. W środku cisza i zero wstrząsów
2015-06-05 08:50:43 Autor: steryperyjnest
---.84.246.27
Oby tylko tego a nie wpuścili do Polski !!! Wara od naszego kraju !!! Niech sobie tunel pod Bałtykiem zbudują ze szwabami i jeżdżą tym em....
Jak nasi chcieli latać do Chin i Japonii to ruskie skurwiele zamknęli dla naszych samolotów niebo nad ssyberią, więc i my powinniśmy nie wpuszczać ich pociągów jadących do Berlina czy Pragi, a także nie zezwalać na przeloty nad naszą przestrzenią powietrzną.
2015-06-05 11:00:03 Autor: Tomasz Z
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-05 12:55:14 Autor: Tomasz Z
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-05 13:53:16 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
A jakie mają zdanie?
2015-06-05 15:28:45 Autor: Mattijjah
---.dynamic.chello.pl

Mattijjah
a SUW2000 ? My, jak zwykle, daliśmy się wydymać?
2015-06-08 10:49:18 Autor: AAA
---.deutschebahn.com
W latach dziewięćdziesiątych DB AG eksploatowało pociągi TALGO jako nocne z Berlina do Monachium, ale o ile pamiętam było to tylko parę lat.
Jeden Talgo stoi aktualnie w Berlinie w bazie pociągów nocnych przy stacji Warschauer Strasse. Ale od paru tygodni nie widać, aby się ruszał. Jednak widoczne jest na nim oznakowanie RŻD.
2015-06-10 10:01:38 Autor: dfm
---.static.ip.netia.com.pl
Ależ wpuszczać, wpuszczać, ino odpowiednią kasę skasować.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS