NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli ostatnie 12 miesięcy na kolei

| Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 31.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-31 11:34:05 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
gdyby kupili naprawdę Pendolino a kupili kibel
2015-12-31 11:56:52 Autor: przeżyjmy to jeszcze raz
---.adsl.inetia.pl
Praktyki stosowane podczas panowania na kolei "bankomatów":

Zwalniano z pracy doświadczonego fachowca o dużej wiedzy. Fachowiec pracował za ok. 3500zł netto. Oficjalnie mówiło się, że pan prezes czy wiceprezes stracił do niego zaufane. Prawdziwa przyczyna była oczywiście inna: na tle tegoż fachowca szczególnie jaskrawie było widać nieuctwo, głupotę i poważne braki merytoryczne pana prezesa czy wiceprezesa, którego "autorytet" mocno na tym cierpiał. Tak więc fachowiec żegnał się z pracą poddany jeszcze dodatkowej "obróbce" (zastraszanie, szantaż, dezinformacja) przed dyrektora personalnego. Na miejsce fachowca przyjmowano młodego żółtodzioba, bez wiedzy, bez kwalifikacji, bez doświadczenia. Tyle, że taki młodzieniec dostawał już 5000 - 6000zł tysięcy na rękę. Oczywiście w tym samym czasie pan prezes czy wiceprezes bawili publiczność (wywiady prasowe, listy do pracowników) opowieściami o "programach oszczędnościowych", "restrukturyzacji" czy "zmianie jakościowej".

W ten właśnie sposób prawie na całej kolei zniszczono piony techniczne i eksploatacyjne. Fachowców zastąpili młodzi, aroganccy potakiwacze i ignoranci zawodowi.
Kto to teraz naprawi?
Kto za to odpowie?
2015-12-31 11:58:23 Autor: Tomasz***
---.google.com
DWORZEC WARSZAWA CENTRALNA - ZWIEKSZA SIE NATĘŻENIE PIEKNA , JUŻ NIE TYLKO ŚLICZNE PASAZERKI ALE KOLEJNE NOWIUTENKIE POCIAGI MADE IN POLAND WPRAWIAJA W ZACHWYT .
2015-12-31 12:14:38 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
OK, czyli zwolennicy tramwajów mają już po 20 pendolino-darto-flirtów

teraz proponuję aby 2016 albo 2017 był dla zwolenników komfortu i dla równowagi aby zakupiono minimum 20 elektrowozów na 200kmh i minimum 200 wagonów pasażerskich klasy Z1 do nich
2015-12-31 13:58:38 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@gość
lokomotywy i wagony "nie mają sensu ekonomicznego" w przewozach pasażerskich.
SZT i EZT (tramwaje szybkobieżne 1435mm) też nie mają (nawiasem mówiąc), ale przynoszą mniejsze straty.

Niestety piękny wiek XIX już się skończył i parochody itp.pojazdy trakcyjne mają sens ekonomiczny tylko w przewozie towarów.
2015-12-31 14:01:22 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Tomasz***
poasażerki też są "Made in Poland", a nawet "Made by Poles" i istotnie są niezwykle prikrasne i harosze,
dlatego lepiej je zapraszać na bla bla car niż narażać na niebezpieczeństwa na terenach PKP opanowanych przez żuli i zboczeńców.
2015-12-31 14:37:09 Autor: piękny Marian
---.wroclaw.dialog.net.pl
Bankomaty pozostawiły po sobie niezatarte wrażenia i kupę gnoju. Jak to teraz po nich posprzątać? Jak zrekonstruować zdemolowane działy i kim zastąpić zwolnionych z pracy doświadczonych ludzi????
2015-12-31 23:47:13 Autor: Stefan banderæ
---.play-internet.pl
2015 rok to także spadek przewozów towarowych w sytuacji wzrostu PKB o 3%
2015-12-31 23:47:26 Autor: Stefan banderæ
---.play-internet.pl
2015 rok to także spadek przewozów towarowych w sytuacji wzrostu PKB o 3%
2016-01-01 00:27:56 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
no i wypadałoby policzyć na ilu km linii ruch zawieszono, a ile km szlaków zaorano w 2015 roku.
To byłby bardziej realny obraz niż pendo lans
2016-01-01 12:49:30 Autor: qtwa
---.free.aero2.net.pl
szkoda tylko że wywalono pieniądze na darty czy filtry zamiast kontynuować zakupy nowoczesnych i bardzo komfortowych pociągów Pendolino
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5