Przewozy Regionalne rozpisały przetarg na świadczenie usług doradczych w zakresie public relations.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie public relations. Public relations oznacza nawiązywanie i utrzymywanie wzajemnie korzystnych relacji z grupami
otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, a także wszelką działalność zmierzającą do uzyskania korzystnego publicity i wizerunku medialnego dotyczącego zarówno spółki Przewozy Regionalne, jak i świadczonych przez nią usług - podały PR. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej (klienci, właściciele, partnerzy biznesowi, media) i komunikacji wewnętrznej (pracownicy Centrali oraz pracownicy 14 zakładów spółki).
Tryb udzielenia zamówienia to negocjacje z ogłoszeniem. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszone 3 podmioty. Ich oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem następujących kryteriów: cena (30 proc.), koncepcja działalności w zakresie public relations na zadany przez zamawiającego temat (30 proc.) i koncepcja w zakresie public relations na przykładzie zrealizowanym przez wykonawcę (40 proc.).
Termin składania wniosków o udział w postępowaniu upływa 31 stycznia.