Partnerzy serwisu:
Przetargi

Przetarg na rozbudowę linii Krakowskiego Szybkiego Tramwaju

Dalej Wstecz
Data publikacji:
03-06-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Przetarg na rozbudowę linii Krakowskiego Szybkiego Tramwaju
Zarząd infrastruktury komunalnej i Transportu w Krakowie ogłosił przetarg na rozbudowę linii tramwajowej Krakowskiego Szybkiego Tramwaju  II B (ul. Lipska – ul. Wielicka) wraz z układem drogowym w Krakowie.

Przedmiotem przetargu jest wykonanie rozbudowy linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie”. Zakres zadania obejmuje m.in. na rozbudowę ulicy Saskiej  z przebudową skrzyżowania z ulicami Kuklińskiego i Lipską, przebudowę skrzyżowania ul. Wielickiej z ul. Prokocimską, rozbudowę ul. Żołnierskiej wraz z rozbudową linii tramwajowej KST . Zadanie musi zostać wykonane do 15 września 2015 r. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 900.000 zł. Kryterium oceny oferty jest najniższa cena. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzi aukcję elektroniczną pod warunkiem, że złożono co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu.

Oferty należy składać do 11 lipca 2013 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu na ul. Centralnej 53 w Krakowie. Pierwsza linia Krakowskiego Szybkiego Tramwaju łącząca Kurdwanów z Krowodrzą, biegnąca przez tunel pod Dworcem Głównym została uruchomiona w grudniu 2008 r. Formuła szybkiego tramwaju to połączenie cech klasycznego tramwaju i metra. O skuteczności tego typu rozwiązań decyduje przede wszystkim bezkolizyjność linii tramwajowych poprowadzonych mostami, estakadami, tunelami czy wydzielonym torowiskiem. Średnia prędkość komunikacyjna takiego tramwaju nie może wynosić mniej niż 24 km/h, a odległość pomiędzy przystankami powinna wynosić średnio 600 m.

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

Zintegrowany transport

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

inf pras. 28 sierpnia 2023

Pennsylvania: Alstom dostarczy 130 nowych tramwajów dla SEPTA

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Tomasz Śniedziewski 17 grudnia 2022

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

Zintegrowany transport

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

inf pras. 28 sierpnia 2023

Pennsylvania: Alstom dostarczy 130 nowych tramwajów dla SEPTA

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Tomasz Śniedziewski 17 grudnia 2022

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5