NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Proces przejęcia udziałów przez ARP w Przewozach Regionalnych w toku

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 13.07.2015 183

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-13 12:01:06 Autor: Kflik
---.60.129.178
Była sobie kolej, teraz Agencja Redukcji Przemysłu?

zobaczymy....
2015-07-13 12:57:20 Autor: ald
---.dynamic.chello.pl
Polski przemysł w agonii ...więc Agencja wbija gwóźdź do trumny kolejowemu przewoźnikowi pasażerskiemu ... "tęgie głowy" dopasowywały dane żeby aby ... wielu pracowników straciło pracę a "uzdrowiciele" cieszyli się z odpraw z PR uzdrawiając kolejnych naiwych
2015-07-13 13:04:29 Autor: ald
---.dynamic.chello.pl
A wyliczył już "ekspert" jaki jest dług PR i ile kasy kosztować będzie PDO??? bo za resztę to będzie można tylko dokupić .... kilka rolek papieru toaletowego
2015-07-13 13:09:30 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
Jednak "naprawa"(?)!
Spółka Skarbu Państwa, sprzedała Spółce Skarbu Państwa, a zysk przekazany na PKP SA (spółka też Skarbu Państwa).

Jest rozszerzenie ARP, więc vice prezesów (vice pice) przybędzie.

MAM WIELKĄ PROŚBĘ
- czy może mi ktoś wytłumaczyć czy SKARB PAŃSTWA w jedne czy innej spółce to jest to samo? Czy SKARB PAŃSTWA to państwowy, czy ...?
- co robił SKARB PAŃSTWA do chwili obecnej?
2015-07-13 13:25:38 Autor: od A do Upadłośći
---.cable.net-inotel.pl
Po uzyskaniu zgody UOKiK ARP i Przewozy Regionalne poproszę o zgodę na pomoc publiczną Komisję Europejską. Pieniądze, w kwocie 770 milionów złotych, mają pojawić się na koncie PR jeszcze przed jesiennymi wyborami parlamentarnymi. - no bando POparańców z burakami z PSLu do dzieła bo przyjdzie Jarek i was wszystkich wy .... li z koryta
2015-07-13 13:59:47 Autor: Kflik
---.60.129.178
@PISPUPIL.

Skarb Państwa jak dotąd zajmuje się lamentami nad wysokością zadłużenia spółek skarbu państwa względem innych spółek skarbu państwa, oraz kombinowaniem jak nie przekazać spółce zbliżonej do skarbu państwa środków za usługi wykonane na zlecenie skarbu państwa (przewozy międzywojewódzkie przez przekazaniem OPM do PKP IC).

Skarb państwa wykonuje też analizy jak się ustawić by nic nie było winą Skarbu Państwa oraz wspieraniem monopolizacji rynku dotacji (kasa za połączenia dalekobieżne które powinny być znacznie mniej wymagające dotacji od regionalnych tylko do jednej spółki wybieranej bez przetargu ale za to należącej do Skarbu Państwa czyli gdzie łatwo znaleźć dobre miejsce dla znajomych trzymających się blisko Skarbu Państwa.
2015-07-13 14:57:18 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post Kflik:
"@PISPUPIL.

Skarb Państwa jak dotąd zajmuje się lamentami nad wysokością zadłużenia spółek skarbu państwa względem innych spółek skarbu państwa, oraz kombinowaniem jak nie przekazać spółce zbliżonej do skarbu państwa środków za usługi wykonane na zlecenie skarbu państwa (przewozy międzywojewódzkie przez przekazaniem OPM do PKP IC).

Skarb państwa wykonuje też analizy jak się ustawić by nic nie było winą Skarbu Państwa oraz wspieraniem monopolizacji rynku dotacji (kasa za połączenia dalekobieżne które powinny być znacznie mniej wymagające dotacji od regionalnych tylko do jednej spółki wybieranej bez przetargu ale za to należącej do Skarbu Państwa czyli gdzie łatwo znaleźć dobre miejsce dla znajomych trzymających się blisko Skarbu Państwa."
Rozumuję to w ten sposób, jak naciągnąć pożyczkodawcę by cały kapitał wpłynął na konto Skarbu Państwa. Pożyczkodawca jak podają to UE i wkład własny.
Analogia.
Prezes NBP Belka za głowę się łapał przed kamerami TVN, że tylu Polaków zapożycza się w para bankach. Jaki to blef i kłam, przecież i powiat zbankrutował (a to przecież cząstka naszego państwa, nie prywata) gdyż zaciągnął pożyczkę w para banku. Czy idziemy sposobem Grecji? (bez komentarza) Dodałeś o stołkach / NIHIL NOVI i jak podobne właśnie Grecji. Tu widzę o ustawianiu się na miejscach po przegranych wyborach. A jak zostaje podbudowany „bankomat” z PKP SA
A w sumie, to, to samo i marszałkowie nadal i swobodnie będą …, a to oni siali cały ten zamęt od początku (samorząd to też „SA” Skarbu Państwa).
Pozdrawiam
2015-07-13 20:23:40 Autor: fankaczora
---.static.ip.netia.com.pl
Raduje się serce na samą myśl: późną jesienią zaczną się czystki, czystki, czystki, czystki.......
[Admin: zmoderowano]
2015-07-14 06:49:53 Autor: Skipper
---
Była kolej , przyszła Agencja Ro.......lenia Przewozów (ARP) i mamy Figę zamiast kolei.Dziękujemy wam PO podziękuje wam na wyborach.
2015-07-14 12:15:04 Autor: gryff
---.174.152.237
Skoro został już wybrany taki a nie inny model restrukturyzacji spółki Przewozy regionalne (głównie chodzi tu o oddłużenie) moim zdanie jest dobrym rozwiązaniem że t ARP będzie większym udziałowcem. Druga strona tego medalu to nie do końca jest jasne o ile i na jaki okres czasu zostanie zmniejszona praca przewozowa a tym samym udział w rynku. Pula pieniędzy na tzw. program dobrowolnych odejść mieści się już w rej kwocie 770 mln złotych z czego około 104 mln będą wykorzystane właśnie w tym programie a to nie bagatela bo w ciągu dwóch lat spółkę ma opuścić 2100 pracowników. Szkoda że nie udało się powrócić do modelu spółki który to funkcjonował do roku 2008 (taki wariant również był rozpatrywany) ale wówczas PKP IC popadła by w poważne tarapaty bez dofinansowania państwa, które to otrzymuje w bardzo dużej kwocie bez względu na to czy ogranicza pracę przewozową czy też nie. Jedno jest pewne w 2008 roku narobiono bałaganu z którego nie można pozbierać się do dziś a ludzie odpowiedzialni za tą sytuację mają się całkiem dobrze . Sławomir Raflewski
2015-07-14 15:55:37 Autor: zibi
---.adsl.inetia.pl
Na razie spółka jest ogołacana z fachowców, którzy są zwyczajnie wyrzucani z pracy, a ich miejsce zastępują kompletni ignoranci bez bladego pojęcia o kolei. Wygląda na to, ze jest to robione w pełni świadomie.
Proceder ten został dość dokładnie opisany przez jednego ze zwolnionych fachowców i puszczony ma maile do wszystkich pracowników. Oczywiście nie wywołało to żadnej reakcji poza zablokowaniem kilku kont internetowych i demagogicznym listem prezesa do pracowników pełnym bredni i banałów.
Może ktoś zapyta publicznie prezesa jak wyobraża sobie dalsze istnienie spółki bez fachowej kadry?

A może wyobraża sobie tak: po mnie choćby potop.........
2015-07-14 23:38:27 Autor: Molo
---.internetia.net.pl
Też się zastanawiam ile jeszcze i w jakim kształcie przetrwa ta spółka. Rozumem, że zmiany są konieczne ale czy na takie? "Fachowcy od konserwacji przestrzeni powietrznych" sterują największym przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Za moment ostatnia garstka ludzi, która pozwala tej spółce normalnie funkcjonować sama odejdzie do konkurencji i tyle będzie z tego. Nie mylisz się to musi być świadome działanie, przypomina to zabawę małych dzieci, które bawią się kolejką bez względu na jakiekolwiek konsekwencje. Zadajmy sobie pytanie co dalej będzie z Przewozami? 770 milionów wyprowadzi je na prostą ? ... i co dalej ? Bez kadry, bez środków na tabor, w ogólnym chaosie - to nie może się udać. Ale jedno jest pewne, ludzie odpowiedzialni za ten stan rzeczy opuszczą ten tonący okręt i rozgoszczą się na nowych salonach podszytych kumoterstwem i perfidnym zakłamaniem.
2015-07-15 07:02:01 Autor: ald
---.dynamic.chello.pl
Działania ściśle wg scenariusza doprowadzić do upadku, zrujnować eliminując fachowców.
PS Bankomaty to pestka w porónaniu do Lotników - z wdzięczności za pracę zrobią wszystko ... co tylko im każą ... bo zdają sobie sprawę z absurdu własnej teorii
2015-07-15 07:36:12 Autor: ald
---.dynamic.chello.pl
770 milonów zł to kropla w morzu potrzeb dla Przewozów Regionalnych. Rząd, Skarb Państwa doprowadzili do zadłużenia i przyzali pięniądze ... sobie. ZA rok, może dwa ... fachowcy stwierdzą ... spółka bez zadłużenia, genegujaca straty, musi zniknąć. Dlaczego dzisiaj nikt nie mówi że te pieniądze to wszystko na najbliższe 5 lat. Bo w tym wyroku jest zakaz pozyskiwania innych środków z UNIJNYMI WŁĄCZNIE... takie działania to pudrowanie trupa...
2015-07-21 18:25:09 Autor: afg
---.dynamic.chello.pl
Związki zawodowe powinny ogłosić stan ostrzegawczy. Bo jedyny pociąg który latał to był w powrót do przyszłości. Cala kadra będzie wymieniona włożą jeszcze kilku młodych którzy coś tam wiedzą i później zwolnią. Karuzela Absurdu. NIK powinna przyjrzeć się tym działaniom. To
ten chodzący LOTNICZY ABSURD A. S. to chyba z dreamlinera spadła. Czarnowidze ale ich działania doprowadzą do wypadków.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5