NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Prezydent Bydgoszczy: Tramwaj Fordon spełnił swoje zadanie

| transport-publiczny.pl 20.01.2016 150

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-20 11:25:28 Autor: Damian Rządkowski
---.dynamic.chello.pl
PRAWDA JEST NIECO INNA.

NOTORYCZNE OPÓŹNIENIA PLUS STARY TABOR.

JEST JESZCZE DUŻO DO POPRAWY.
2016-01-20 12:40:24 Autor: bida
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślałem, że to będą bezkolizyjne skrzyżowania , zrobia jak XXI wiek, a wyszlo jak zawsze ...
2016-01-20 15:11:50 Autor: Ósmy pasażer
---.centertel.pl
@Damian

Spółka Tramwaj Fordon spełniła swoje zadanie. Wybudowała tramwaj. To, że tramwaj do Fordonu nie spełnia swojego zadania to inny temat. I to jest prawda - jedziemy po bandzie porażki. Czas jazdy dłuższy niż autobusami, spóźnienia, wynikający z nich tłok, zła organizacjs ruchu - to tak na początek.
2016-01-20 21:08:55 Autor: Marcin_XXX
---.eaw.com.pl
Prezydent powołał spółkę Tramwaj Fordon w 2009 roku w zasadzie nie wiadomo w jakim celu - spółka ta ani nie projektowała, ani nie budowała linii tramwajowej, teraz ma istnieć chociaż nie obsługuje linii tramwajowej - robi to MZK. Od 2009 roku rzesza urzędników bierze pieniądze za bycie i tworzenie biurokracji. Też bym chciał, żeby mój dyrektor zatrudnił kogoś, kto będzie odwalał moją robotę, a ja będę po prostu przychodził do pracy i "nadzorował".
Jeśli chodzi o samą komunikację Fordon-Centrum, jako mieszkaniec Fordonu, uważam to za totalną klapę. Estakada tramwajowa i cały węzeł przesiadkowy Bydgoszcz Wschód z jednej strony przewymiarowane, z drugiej - przy takich problemach drogowych jakie wiążą się z dojazdem autobusem czy samochodem z Fordonu do Centrum, należało przy budowie estakady pomyśleć o choćby jednym pasie drogowym w każdą ze stron. Za to sama stacja kolejowa - perony szerokie, że autobus mógłby na nich zawracać, ale za to brak poczekalni i choćby automatu biletowego.
Linia tramwajowa - łudziłem się, że będzie wybudowana na wzór poznańskiej PeSTki. Tymczasem projektanci przygotowali mieszkańcom Fordonu cała masę skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, dziwnych zwężeń jezdni i tramwaj jadący z maksymalna prędkością 50, w porywach 60 km/h. Jeszcze bym zniósł fakt, że jeżdżąc samochodem, czas przejazdu do Centrum, przez absurdalna masę nowych, bezsensownych skrzyżowań wzrósł o ok 3-5 min, gdyby nie fakt, że sygnalizacja na skrzyżowaniach nie jest ani pod ruch drogowy, ani pod tramwajowy. I w końcu tabor - 80% kursów będzie obsługiwał tabor Konstalu, który w ciągu 5-10 lat dogłębnie zrujnuje torowisko - na to nikt nie zwraca uwagi.
Generalnie - większości mieszkańców Fordonu tramwaj ten odbije się czkawką - polikwidowano znaczną część autobusów, części zmieniono trasy (wydłużono), a kierowcy samochodów i pasażerowie tramwaju do Centrum pojadą dłużej niż dotychczas.
2016-01-21 00:20:35 Autor: zbitowek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spółka tramwaj fordon została powołana po to aby można było kilku ludzim dać kilkudziesięciotysięczne wynagrodzenia za nic nie robienie. W dodatku prezesem tego twóru został człowiek który kiedyś był bardzo przeciwny tramwajom. To tak jakby Urban został biskupem i nawracał Millera i Jakubowską.

oza tym bruski to hipokryta, jak można przeciąć wstęgę i powiedzieć, że super i czadowo. Wiadomo, że linia została postawiona w lesie a nie między blokami w dodwatku odwalono 3 wyczesane pętle po 3 tory na całym obwodzie ??? po co ????
2016-01-21 04:57:51 Autor: Dryl2
---.play-internet.pl
Rekordy popularności jeśli chodzi o jakieś szybkie połączenia tramwajowe to spełnia tylko poznański szybki tramwaj, zarówno trasa na fordom jak i szczecinski ST jest pośmiewiskiem na całą polske
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5