Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Poznań: Społecznicy opracowali przebieg trasy tramwajowej na Naramowice

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
21-01-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Poznań: Społecznicy opracowali przebieg trasy tramwajowej na Naramowice
Wciąż nie wiadomo, jak rozwiązany zostanie problem komunikacyjny poznańskich Naramowic. Ratusz dopuszcza dwa rozwiązania trudnej sytuacji mieszkańców tej części miasta: budowę drogi lub linii trolejbusowej. Tymczasem poznańscy społecznicy przekonują, że tramwaj będzie najlepszy i opracowali już nawet przebieg jego trasy.

– Pilną inwestycją dla Poznania powinien być tramwaj na Naramowice, który byłby w końcu dla mieszkańców tej dużej dzielnicy alternatywą dla zakorkowanej ulicy Naramowickiej. Niestety władze miasta torpedują ten projekt już na samym starcie – przyznaje w rozmowie z „Transportem Publicznym” Arkadiusz Borkowski, wiceprezes stowarzyszenia „Inwestycje dla Poznania”.

To torpedowanie oznacza, że władze miasta, zdaniem społeczników, robią wszystko, aby znaleźć wymówkę do niebudowania trasy tramwajowej na Naramowice. Zawyżają więc koszty inwestycji oraz piętrzą problemy. - Takie podejście jest całkowicie niezrozumiałe i nieuczciwe – skarżą się miejscy aktywiści i dodają, że słabe merytorycznie opracowanie urzędników zakładało budowę trasy w kierunku obszarów obecnie niezabudowanych. Tak przeprowadzona trasa miała być argumentem na to, że nie opłaca się jej budować, podczas gdy trolejbus mógłby obsłużyć (wg urzędników) istniejące osiedla. - Sprawę przedstawia się, jak gdyby nie można było zapisów dotyczących tramwajów zmieniać (oczywiście można, w tej chwili trwa dyskusja o nowelizacji tego dokumentu) i wykorzystując rezerwę terenu, poprowadzić tramwaj wzdłuż planowanej ul. Nowonaramowickiej. Apelowaliśmy o to już wcześniej – argumentują organizacje działające na terenie miasta.

To tylko fragment artykułu. Więcej na stronie Transport-publiczny.pl

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kraków. Budowa tramwaju do Górki Narodowej z dodatkowym wsparciem

Zintegrowany transport

Halle kupi do 56 tramwajów za maks. 168 mln euro

Zintegrowany transport

Halle kupi do 56 tramwajów za maks. 168 mln euro

Witold Urbanowicz 20 marca 2021

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kraków. Budowa tramwaju do Górki Narodowej z dodatkowym wsparciem

Zintegrowany transport

Halle kupi do 56 tramwajów za maks. 168 mln euro

Zintegrowany transport

Halle kupi do 56 tramwajów za maks. 168 mln euro

Witold Urbanowicz 20 marca 2021

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5