Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Potrzebne były roboty uzupełniające do Zgierza

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
07-08-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Potrzebne były roboty uzupełniające do Zgierza
PKP PLK przyznała zamówienie na wykonanie robót uzupełniających w ramach rewitalizacji linii Łódź Zgierz. Za konieczne prace, które pozwolą pociągom jechać z prędkością 100 km/h zapłaci ponad 2 mln złotych.

PKP Polskie Linie Kolejowe zakończyły w lipcu rewitalizację ponad 12 km torów. Na linii przebudowano 11 mostów, wiaduktów i przepustów. Inwestycja obejmowała też budowę przystanków Łódź Arturówek i Łódź Marysin dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Jak się okazuje, potrzebne były tu prace nie przewidziane kontraktem. Po wykonaniu prac ziemnych związanych z odtworzeniem ław torowiska i renowacją rowów bocznych, zostały odsłonięte betonowe fundamenty konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wybudowanej w 1964 roku. Po dokonaniu komisyjnych oględzin i sprawdzeniu wszystkich konstrukcji wsporczych, ze szczególnym uwzględnieniem stanu fundamentów, stwierdzono konieczność ich pilnej wymiany. Pozostawienie dotychczasowych konstrukcji wsporczych nie gwarantowało bowiem, po zakończeniu robót budowlanych, przywrócenia na wyremontowanym odcinku linii prędkości konstrukcyjnej V=100.

Zaistniała sytuacja spowodowała konieczność wykonania, nieobjętych umową podstawową, robót uzupełniających, których zakres obejmuje wymianę konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wraz z oprzyrządowaniem w ilości 107 sztuk. Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego Transkol otrzymało za te prace 1,9 mln złotych netto.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Infrastruktura

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Michał Szymajda 26 lipca 2023

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Linia 26: Niewielka inwestycja na pograniczu Mazowsza

Infrastruktura

Zobacz również:

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Infrastruktura

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Michał Szymajda 26 lipca 2023

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Linia 26: Niewielka inwestycja na pograniczu Mazowsza

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5