NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Poseł interweniuje w sprawie linii kolejowej 356

| Michał Szymajda 21.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-21 14:40:34 Autor: pyra
---.244.104.193-rev.hti.pl
szynobus kolei mazowieckich?!?
2015-01-21 14:45:48 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Może małopolskich. Czy to ważne?
2015-01-21 14:53:19 Autor: Y
---.restricted.multimetro.pl
Odcinek Gołańcz-Kcynia obsłuży Aron.
2015-01-21 15:20:05 Autor: HKP10
---.gvt.pl
@Arrivederci
Może i nieważne, ale nie Mało-, a Wielkopolskich
2015-01-21 15:22:52 Autor: Sianoski
---.tktelekom.pl
KW... matoły.
2015-01-21 15:27:23 Autor: olololo
---.warszawa.vectranet.pl
Jaki szynobus Kolei Mazowieckich. Barany toż to Koleje Wielkopolskie.
2015-01-21 15:42:40 Autor: p.
---.in-addr.btopenworld.com
Duzo lepszym rozwiazaniem byloby wlaczenie Nakla ktore jest 2krotenie wieksze od Szubina w relacje:
Bydgoszcz-Naklo-Kcynia-Wagrowiec-Poznan
Dzieki temu Kcynia odzyska polaczenie zarowno z Bydgoszcza jak i stolica wlasnego powiatu w Nakle, a Naklo otrzyma polaczenie z Poznaniem. Roznica w odleglosci to tylko 4 km, czyli bez znaczenia. Istotnym jest jednak fakt, ze do dzis odcinek Naklo-Kcynia jest w dosc dobrym stanie i wystraczyloby tylko niewielkie i niezbyt kosztowne naprawy wybranych odcinkow.
Jedynym "poszkodowanym" miastem bylby Szubin. Jednak tutaj forsowalbym odtworzenie relacji Bydgoszcz-Szubin-Znin!

W taki sposob dwa duze miasta powiatowe:
Naklo - odzyska polaczenie z Poznaniem
Znin - odzyska polaczenie z Bydgoszcza

a mniejsze miasteczka:
Kcynia odzyska polaczenie z Bydgoszcza, Naklem i Poznaniem
Szubin odzyska polaczenie z Bydgoszcza i Zninem

I to sa prawdziwe kierunki ciazenia dla poszczegolnych miast.
Kcynia ciazy do Bydgoszczy i Nakla (a nie do Szubina)
a Szubin do Bydgoszcz i Znina (a nie do Kcyni i dalej do Poznania)

Uwazam ze taki pomysl jest duzo korzystniejszy spolecznie!
2015-01-21 16:02:24 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Kierwa, to brzmi jak jakiś ponury żart - kto ma obsłużyć, kto ma wyremontować, kto ma utrzymywać. W jakim zdebilałym kraju my żyjemy...
2015-01-21 16:21:50 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@p.

Zgadza się, dobry pomysł!
2015-01-21 16:49:19 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
@p
Nie po to "zaorano" linię Szubin - Znin aby ją odbudować. Kolej dla Żnina jest już stracona. Mieszkańcy Żnina czekają z utęsknieniem aż "ta" partia wybuduje obiecywaną S5 na odc. Gniezno - Bydgoszcz.
A pan poseł ( i le mnie pamięć nie myli) - pogrobowiec komuchów nich się nie wypowiada. Kampania wyborcza jeszcze ciut-ciut za wcześnie.
2015-01-21 18:12:56 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@z torów plk:
To tylko 19 km.

Wiem, wiem, w Polsce żyjemy...
2015-01-21 18:15:18 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
A ja widziałem kiedyś EN-57A Kolei Mazowieckich na bocznicy w Płaszowie...:D.
2015-01-21 20:42:10 Autor: MichalSroda
---.srem.net
W Wielkopolsce także dwa duże miasta powiatowe są bez kolei: Gostyń i Śrem. Także tak pięknie nie jest w tym województwie...
2015-01-21 21:51:53 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
No i co z tego ? Podobnie jak Czarnków, Międzychód czy Turek. Turek 'przebija' oba te miasta na głowę a koleji nigdy nie miał ( jeśli nie liczyć kopalnianej)
2015-01-21 23:51:53 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post MichalSroda:
"W Wielkopolsce także dwa duże miasta powiatowe są bez kolei: Gostyń i Śrem. Także tak pięknie nie jest w tym województwie..."
...zgoda, jednak ciut lepiej niż w Małopolsce :D.
2015-01-22 08:26:30 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
@z torów plk

W PLK same przygłupy pracują.
Już nie wspomnę ile tam pogrobowców ze styropianu jest.

Nikt z PLK nie powinien się wypowiadać publicznie, bo to PLK rozwaliło wszystko i dobija kosztami dostępu.
2015-01-22 17:12:46 Autor: emerytka
---.16.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Ok 15 lat temu Poznań chciał wyremontować odcinek Gołańcz - Kcynia, tylko Dyrekcja Okręgowa Infrastruktury w Gdańsku nie wyraziła na to zgody.Odcinek Kcynia - Bydgoszcz był po remoncie.
2015-01-22 17:39:05 Autor: gość
---.183.174.112.dsl.dynamic.t-mobile.pl
z torów plk
Mylisz się co do Turka. Turek z całą pewnością oprócz kopalnianej miał kolej i to kolej PKP (tory chyba jeszcze leżą chociaż już nieużywane o ile ich złomiarze nie rozkradli). Poszukaj w internecie, a się dowiesz.
2015-01-22 18:03:05 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post gość:
"z torów plk
Mylisz się co do Turka. Turek z całą pewnością oprócz kopalnianej miał kolej i to kolej PKP (tory chyba jeszcze leżą chociaż już nieużywane o ile ich złomiarze nie rozkradli). Poszukaj w internecie, a się dowiesz."
Jeżeli kolejka wąskotorowa to kolej - to owszem Turek miał "połączenie" kolejowe ze Światem

Małolat pokroju pasażera 1985 nie powinien się wypowiadać bo sam wychodzi na ... Przygłupa ( i to przez "P")
2015-01-22 19:52:02 Autor: gość
---.183.169.130.dsl.dynamic.t-mobile.pl
z torów plk
Tak, kolej wąskotorowa to też kolej, nie wiesz chyba jaką rolę w gospodarce odgrywały koleje wąskotorowe, a kolej Opatówek / Kalisz-Turek w szczególności. Akurat ta kolej chociaż wąskotorowa biła ilością przewozów towarowych wiele linii normalnotorowych i to jeszcze w latach 80-tych ubiegłego stulecia, byłem i widziałem, dopiero przełom 1989/90 roku ją rozłożył. Jak całą kolej zresztą. A dobiło koleje wąskotorowe odgórnie zarządzone ciche wygaszanie popytu na przewozy (czytaj stwarzanie problemów klientom wszędzie i we wszystkim) w latach 90-tych, bo jakiś dureń w centrali PKP sobie wymyślił, że trzeba się pozbyć wąskotorówek z PKP. Ale co Ty o tym możesz wiedzieć jeżeli twierdzisz, że "Jeżeli kolejka wąskotorowa to kolej - to owszem" to co napisałeś mówi samo za siebie, nic dodać nic ująć.
2015-01-22 19:58:41 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A jaki był tam ruch pasażerski - przypomnij nam ? Bo w tym kontekście piszemy !
2015-01-22 20:29:34 Autor: gość
---.183.169.130.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Całkiem przyzwoity jak na koleje wąskotorowe, przewozy pasażerskie kształtowały się na poziomie 80 tysięcy osób rocznie. O takich przewozach mogło pomarzyć wiele linii lokalnych normalnotorowych. Kursowanie pociągów pasażerskich było ograniczone do niezbędnego minimum aby dowozić i odwozić ludzi do pracy i z pracy w Kaliszu i Turku, a ograniczone było dlatego, żeby jak wy to teraz nazywacie w PLK była wystarczająca przepustowość linii dla pociągów towarowych, które miały priorytet. Takie były to czasy, zresztą nie zaprzeczysz chyba, że na kolei normalnotorowej było dokładnie tak samo, pociągi pasażerskie czekały, a pociągi towarowe jechały. Słynne powiedzenie "Najpierw masa, potem rasa" nie wzięło się znikąd.
2015-01-25 10:11:28 Autor: sidiwm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odpowiedź od marszałka Całbeckiego będzie brzmiała: "Nie da się, bo Toruń na tym nie skorzysta!"
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS