Partnerzy serwisu:
Pasażer

Ponad milion biletów PKP Intercity sprzedanych w Koleo

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-02-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Ponad milion biletów PKP Intercity sprzedanych w Koleo
Sprzedaż biletów PKP Intercity w kanałach zdalnych okazała się hitem PKP Intercity. W nieco ponad cztery miesiące zostało sprzedanych ponad milion biletów za pośrednictwem platformy Koleo.

Oferta biletowa PKP Intercity jest dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach na smartfony z systemami Android oraz iOS. Pasażerowie mogą zakupić bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na przewoźników regionalnych. Bilety PKP Intercity zaczęły pojawiać się na platformach KOLEO pod koniec października, a pasażerowie od razu bardzo chętnie skorzystali z tego kanału sprzedaży.

– Pasażerowie wybierają naszą platformę do planowania swoich podróży koleją i zakupu biletów kolejowych, ponieważ w KOLEO mogą to zrobić szybko, łatwo i bezpiecznie. Cały czas słuchamy naszych użytkowników, dlatego też już niebawem dodamy do KOLEO kolejne usługi i funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwią podróżowanie pociągiem po Polsce – powiedział Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO. Wynik zbiegł się w czasie z kolejnym ważnym wydarzeniem – 7. urodzinami KOLEO! To dla nas wyjątkowy moment, ponieważ dokładnie siedem lat temu – 1 marca 2016 r. – startowaliśmy z naszą platformą. Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego sposobu na obchodzenie tej rocznicy.

Sprzedaż biletów w serwisie KOLEO jest możliwa dzięki wprowadzeniu na jesieni 2021 roku polityki ujednoliconych warunków handlowych, która upraszcza formalności związane z rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu coraz więcej partnerów może zaoferować bilety PKP Intercity w swoich kanałach sprzedaży. Oprócz KOLEO, bilety PKP Intercity dostępne są na platformach e-podroznik.pl i mPay.

– Cieszymy się, że podróżni chętnie korzystają z rozwiązań, które tworzymy wspólnie z naszymi partnerami. Ujednolicone warunki handlowe to również szansa, z której warto skorzystać, dla innych podmiotów zainteresowanych prowadzeniem sprzedaży biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity. Jak pokazuje przykład KOLEO w krótkim czasie możliwe jest odniesienie sukcesu – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

W ostatnich miesiącach PKP Intercity udostępniło podróżnym nową aplikację, która zastąpiła dotychczasową znaną pod nazwą IC Mobile Navigator. Ponadto spółka podpisała trzy umowy, dzięki którym już w bieżącym roku podróżni będą mogli kupować bilety na pociągi w nowym systemie sprzedaży internetowej, a z pełnej funkcjonalności nowego systemu będą mogli korzystać w ostatnim kwartale 2024 roku.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij