Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Ponad dwa tysiące testów Linka DB [film]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
16-08-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Na torze doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie pod Wrocławiem prowadzone są badania homologacyjne dotyczące eksploatacji w trakcji poczwórnej pojazdów Link dla DB.

Testowane są pojazdy homologacyjne: BR632 SLN + BR632 OWDE + BR633 SLN + BR633 OWDE. Testy trwają od początku sierpnia. Do wykonania jest ponad 2300 przypadków testowych, potwierdzających poprawną funkcjonalność pojazdów. Zakończenie testów planowane jest na koniec września.

Jak dowiedzieliśmy się w Pesie, w ramach tych testów zostanie kompleksowo sprawdzone sterowanie pojazdami w trakcji wielokrotnej mieszanej do czterech pojazdów, przeprowadzone zostaną wszystkie testy dla układu sterowania odpowiedzialnego za bezpieczeństwo, przetestowane zostaną wszystkie zmiany z zakresu delty homologacji wpływające na funkcjonalność pojazdu, również te niezwiązane z bezpieczeństwem. – Takie podejście ma na celu zwiększenie niezawodności pojazdu oraz spełnienie wymagań klienta – mówi "Rynkowi Kolejowemu Bartosz Antkowiak, konstruktor z zespołu ds. układów sterowania w Pesie. 

Testy wymagane są do otrzymania certyfikatów i spełnienia wymagań dyrektywy opracowanej przez EBA – odpowiednika UTK w Niemczech. Spełnienie wymagań potwierdzi niezależny asesor. – Warto również wspomnieć o tym, że wiele rozwiązań sprawdzonych podczas testów pojazdów na rynek niemiecki, wprowadzanych jest również na innych naszych pojazdach, które nie podlegają tak wymagającemu procesowi walidacji – podsumowuje Antkowiak. 

Na filmie powyżej – test awaryjnego rozprzęgania ostatniego pojazdu z trakcji mieszanej poczwórnej.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Tabor i technika

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Daniel Siwak 03 sierpnia 2025

PKP Intercity: 152A po modernizacji oficjalnie zaprezentowane [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Zobacz również:

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Tabor i technika

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Jakub Rösler 08 lipca 2025

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Tabor i technika

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Jakub Rösler 16 czerwca 2025

Pozostałe z wątku:

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Tabor i technika

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Daniel Siwak 03 sierpnia 2025

PKP Intercity: 152A po modernizacji oficjalnie zaprezentowane [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Zobacz również:

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Tabor i technika

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Jakub Rösler 08 lipca 2025

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Tabor i technika

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Jakub Rösler 16 czerwca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij