NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Połowa pociągów towarowych przyjeżdża z opóźnieniem

| Rynek Kolejowy 30.05.2012 145

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-05-30 10:41:35 Autor: dyżurny ruchu
---.tktelekom.pl
Z SEPE-\"Brak drużyny trakcyjnej na lokomotywie\".Większość opóźnień to z winy przewoźników.
2012-05-30 10:48:33 Autor: Bobby
---.tktelekom.pl
Statystyka dla statystyki niż analiza - pytanie co z tego!? i jakie wnioski z tego płyną!
2012-05-30 11:14:23 Autor: jackfree
---.dynamic.chello.pl
Pytanie czy brano pod uwagę wszystkie uruchomione pociągi czy tylko te uruchomione zgodnie z rozkładem. Bo jeżeli do jednego worka wrzucono pociągi cyt. za SEPE \" uruchomione z opóźnieniem na żadanie przewoznika\", \"późne zgłoszenie gotowości pociagu\" ,\" wydłuzona podmiana drużyny trakcyjnej\"z tymi uruchomionymi planowo to inny wynik siłą rzeczy wyjść nie mógł.
2012-05-30 11:22:30 Autor: NIEZNAJĄCY SIĘ NA NICZYM
---.lukman.pl
SEPE prowadzi PLK.Pisane są tam bajki .
A co z przepustowością ,kolejkami na kopalniach,kamieniołomach ,żwirowniach ,portach itd
Jak ktoś zabierz głos z SKRJ to proszę wspomnieć ile jest odrzucanych wniosków o rozkłady jazdy.
Węzeł Dolnośląski i Śląski to tragedia dla przewoźnika (Wrocław,Wałbrzych,Katowice ,Jaworzno Szczakowa )
Tysiące zamknięć ,linie z małym dopuszczalnym naciskiem osiowym, wszędzie mijanki i 30V/h (dotyczy przejazdów ).
Zastanawiam się kto pozwala prowadzić ruch osobowy na liniach remontowanych na taką skale np.E59.
Przy takiej skali prac ta linia powinna być zamknięta na czas robót ,lecz nikt nawet z panów dyr.PLK nie pomyślał że jest coś takiego jak procentowe obliczenie prawdopodobieństwa wypadku.
JAK KIEDYŚ KOPARKA ROZPRUJE BOK WAGONU IC -WTEDY ZNAJDA SIĘ ANALIZY I 100 PROKURATORÓW

BABCIA ZAWSZE POWTARZAŁA - PAZERNY DWA RAZY TRACI.
(ale to stare powiedzenie odeszło do lamusa )
DÓŁ ZAŁOGI PLK TO WSPANIALI LUDZIE LECZ CZY WYĹťEJ ---WAMPIRYZM FINANSOWY
2012-05-30 11:37:27 Autor: zeus04
---.ssnet.pl
@ dyżurny ruchu
Na Śląsku prawie nie ma dnia bez utrudnień ruchowych.
Jazda od \"słupka\" do \"słupka\" z postojami po 3, 4 godziny
i zero informacji czy pojadę i kiedy, czy będę stał dalej. Czasu pracy nie mam z gumy.
2012-05-30 16:38:02 Autor: E6ACT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ NIEZNAJĄCY SIĘ NA NICZYM

\'\'JAK KIEDYŚ KOPARKA ROZPRUJE BOK WAGONU IC -WTEDY ZNAJDA SIĘ ANALIZY I 100 PROKURATORÓW\'\'

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zabianka-Pociag-uderzyl-w-koparke-n51028.html

http://grodziczno.wm.pl/88021,Montowo-Koparka-zahaczyla-o-pociag-aktualizacja.html


2012-05-30 19:58:56 Autor: Pako
---.115.82.36
@ NIEZNAJĄCY SIĘ NA NICZYM
Dokładnie, albo się linię modernizuje albo po niej jeździ ( w restauracji jest albo remont albo konsumpcja , bo inaczej żadne ni ma szansy się udać)
\\\"..Zastanawiam się kto pozwala prowadzić ruch osobowy na liniach remontowanych na taką skale np.E59...\\\" ja dodam - zastanawiam się kto pozwala prowadzić ruch towarowy przez remontowana stację (perony) Katowice. Pazerność PKP PLK i jej chore podejście do równego dostępu przewoźników, do infrastruktury.
2012-05-30 22:50:57 Autor: at
---.252.0.160.internetia.net.pl
Tą wiadomością zburzono mi obraz świata przewozów towarowych w PL.
Na podstawie swoich doświadczeń sądziłem, że wszystkie pociągi towarowe są opóźnione.
Przyznaję, że jestem pod wrażeniem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5