NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pociągi Regio Kielce – Katowice pojadą szybciej przez CMK

| jm, Rynek Kolejowy 26.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-26 07:47:18 Autor: Maciek_
---.pgi.kielce.pl
A kiedy mają być dostarczone nowe Impulsy?
2015-02-26 07:59:07 Autor: x-tk
---.26.8.244
Śląskie impulsy jeżdżą po Śląsku zamiast do Krakowa czy Kielc. Dodatkowo wylatuje wieczorny pociąg Częstochowa - Kielce (poł godziny czekania we Włoszczowie).
2015-02-26 08:07:53 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pojawia się szansa na wykończenie "Morcinka" :))))))))))
2015-02-26 09:14:42 Autor: chester
---.10.5.116
Nazwa pociągu regionalnego "OSTANIEC" ma w sobie drugie dno...
2015-02-26 09:15:21 Autor: 333
---.147.79.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Patologii ciąg dalszy, przypomina to trochę sytuację gdzie łódzkie kible (własność samorządu i za jego pieniądze wyremontowane) jeżdżą jako IR do Warszawy zamiast po województwie, najwyraźniej wszyscy chcą obsługiwać wyższy segment rynku a nikt nie chce tras lokalnych do obsługi których został powołany. Dziwi mnie trochę fakt ze dwuwagonowym pociągiem podmiejskim opłaca się jechać 140 km z Kielc do Katowic i to po CMK jaka jest kalkulacja, kto do tej imprezy dopłaca i po co?
2015-02-26 09:20:31 Autor: zainteresowany
---
Na podobne połączenie, ale do Warszawy, czeka ogrom ludzi. Interregio z Kielc przez Radom i Dęblin tak by do Warszawy przyjeżdżał na 7.15 znajdzie dfuże zainteresowanie na całej drodze przejazdu.
2015-02-26 09:51:33 Autor: adamello
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Głupia sytuacja z TLK Rawa w Częstochowie. Po marcowej korekcie pociąg Regio do Kielc z Częstochowy odjeżdża 4 minuty przed przyjazdem Rawy...
2015-02-26 09:52:35 Autor: zeuse1
---.dynamic.gprs.plus.pl
333 piszesz głupoty w ramach grupy południowej właśnie poć te są na te trasy a patologie to uprawia marszałek puszczając impulsy do żywca za co powinien beknac
2015-02-26 10:08:59 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ 333

Dokładnie, tak jak pisze @ zeuse1 relacja Katowice-Kielce p. CMK została wpisana do projektu PGZ i tym samym jej realizacja jest wymogiem dofinansowania tego projektu. I bardzo dobrze, bo obecnie brakuje szybkiego i taniego połączenia w tej relacji.

A dla mnie będzie kolejny "kawałek" PR w morzu KŚ ;)

@ zeuse1

Nie "beknie", bo mają zgodę CUPT na takie wykorzystanie.
2015-02-26 10:12:23 Autor: sb
---.internetdsl.tpnet.pl
dwu członowy elf na odcinku Zawiercie-Katowice ? to jest porażka na całej linii, przecież te pociągi nie będą oprócz obecnych ale je zastąpią (czyli krótki zastąpi długi)
2015-02-26 10:12:56 Autor: Kflik
---.60.129.178
Ale przez wprowadzenie tego pociągu rozwalili w Katowicach dotychczasowy pociąg z Gliwic do Zawiercia, a skomunikowania nie ma (przyjazd o godzinie odjazdu pociągu do Kielc).
Z resztą ten pociąg powinien kursować w wydłużonej relacji Kędzierzyn Koźle - Gliwice - Katowice -Zawiercie Kielce, jako wydłużenie relacji pociągu Gliwice - Zawiercie)
2015-02-26 10:14:54 Autor: Kflik
---.60.129.178
a KŚ robią takie same albo gorsze patologie jak kiedyś PR.

Żywiec - Katowice w niedzielne popołudnie ludzi tłum a jedzie jeden EN57.
Gdzie te czasy gdy stosowało się wzmocnienia...przecież to nie było tak dawno temu jak jeździłem w weekendy składami 2EN57.
2015-02-26 10:20:37 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik

A zapłacisz za to wzmocnienie? ;)
2015-02-26 10:24:28 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ adamello

A co się będą bogacze z TLKi mieszali z plebsem, który potem musi jechać pociągiem regionalnym, prawda? Sterylność PICU od pariasów ponad wszystkim!
2015-02-26 10:28:29 Autor: Kflik
---.60.129.178
@ G o r a l

Jakos PRy kiedyś to robiły bez dodatkowej kasy;)
2015-02-26 10:30:20 Autor: Kflik
---.60.129.178
@sb

Masz rację, ale skoro trase miały obsługiwać "Śląskie Impulsy EN63" więc to województwo powinno zapewnić zastępczo większy tabor.

Pewnie nie mogą bo mają problemy z KŚ;)
2015-02-26 10:35:18 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik

Bardzo dobrze to napisałeś: "PRy" i "kiedyś" ;)

Zapomniałeś, że teraz jest Nowa Jakość?
2015-02-26 10:38:03 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik

Nowa Jakość ma wiele aspektów. Doceń np. Nową Jakość bliskich kontaktów międzyludzkich w zbyt krótkim pociągu, albo Nową Jakość nalepki "Koleje Śląskie" na zwyczajnym starym EN57. Niech Nowa Jakość Cię ogarnie, ciesz się nią, nie wiadomo wszak jak długo jeszcze będzie nam dane jej doświadczać...
2015-02-26 10:56:59 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
To jest przykład na planowe, systematyczne i finansowane z kieszeni świętokrzyskiego podatnika rozwalanie oferty dalekobieżnej na CMK. UMWŚ idzie bowiem na łatwiznę zamiast dofinansować te pociągi na naturalnej trasie przez Olkusz, Jaworzno Szczakową to puszczać muchowozy na CMK, które zwyczajnie będą blokować szlak (V=200 km/h a ten pociąg pojedzie góra 130 km/h chyba że jakimś cudem założą mu ETCS L1) i psuć ofertę dalekobieżną swoją ... ceną
Te 2 pociągi nie tylko podjadą TLK Sztygar ale nawet flagowy kiblowy ... IR Bolko.

I co teraz na to niejaki @Góral

@Kolejarz65
Marku wzywam Cię ;)
2015-02-26 11:16:21 Autor: Jurgen Klop
---.dynamic.gprs.plus.pl
A co z obsługą jędrzejowsko-sędziszowskiej sieci osadniczej?
2015-02-26 11:17:12 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

Niejaki Goral się cieszy, bo "Bolko" docelowo pewnie i tak zostanie uwalony (nie zapominaj, że za chwilę do PR wchodzi ARP), a każdy sposób na szkodzenie PICOWI uważam za korzystny i dobry :)
2015-02-26 11:17:48 Autor: dudo
---.142.citypartner.pl
Mikole teoretycy, pseudo znafcy:


sieć osadnicza, ple ple ple, naturalna trasa ple ple ple

Praktyka? Puste pociagi dla nikogo. Ale zapewniają połączenie. I fotki mozna porobic, bo epre jeden dajom


Czego chca podrozni? Szybkich i tanich polaczen. Te pociagi to bedzie hit.
2015-02-26 11:19:41 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

Aha. Bo bym zapomniał. Na te pociągi łożyć będzie nie tylko owy świętokrzyski podatnik, ale i śląski podatnik także (choć nie lubię stosować przymiotnika "śląski" w odniesieniu do woj. śląskiego, bo to kłamstwo w żywe oczy).
2015-02-26 11:26:30 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

Aha #2. Jeżeli tak bardzo nie podoba Ci się fakt, że regio będą o dobre 35% tańsze od TLK, to dobijaj się u pomyłki ewolucji na Żelaznej 59a o wprowadzenie jakiejś oferty promocyjnej na odc. Katowice-Kielce, a nie oburzaj się na wprowadzenie regio na tej trasie. Co więcej - ktoś z rządu wszak opiniował projekt PGZ, w ramach którego relację Katowice-Kielce p. CMK zapisano, więc teraz to jest trochę musztarda po obiedzie.
2015-02-26 11:32:30 Autor: Jurgen Klop
---.dynamic.gprs.plus.pl
Niektórzy tu jęczeli, że peron Włoszczowa Północ żyje, a na "klasycznym" włoszczowskim dworcu "herbskim" niewiele się dzieje. No to teraz będzie się działo :)
2015-02-26 11:45:55 Autor: aa
---.58.199.92
Nic tylko czekać na komentarz K65 :)))


dudo: prawda jest taka, że potrzebne są pociągi i jedne i drugie
2015-02-26 11:49:41 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Mikolstwo kiedy typujecie zawieszenie połączeń Kielce - Sędziszów - Tunel - Katowice?

Czerwiec czy grudzień dla zmyłki po ostatnich wyborach? Z czegoś te "elytarne" Regio trzeba będzie utrzymywać. 70km po CMK PLK nie da przecież wam za darmo.
2015-02-26 12:20:40 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Mikolstwo kiedy typujecie zawieszenie połączeń Kielce - Sędziszów - Tunel - Katowice?

Czerwiec czy grudzień dla zmyłki po ostatnich wyborach? Z czegoś te "elytarne" Regio trzeba będzie utrzymywać. 70km po CMK PLK nie da przecież wam za darmo."
Adam ja typuję od majowej korekty ;-) Wszak rewitalizacja to dość wygodny argument do zawieszenia z powodu "niskiej frekwencji" :-D
2015-02-26 13:42:36 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Gdyby linia 62 była wyremontowana cała od Sosnowca do Tunelu i przez Sosnowiec do Strzemieszyc byłoby 70-90, a potem 120km/h to spokojnie można by było puścić co godzinę pociąg w kierunku Sędziszowa/Kielc, tak jak to było na początku lat 90tych. Mądry by pomyślał to puściłby 4-5 pociągów przez CMK, a resztę linią 62 bo to na niej większa jest frekwencja, a tak widać że lepiej dać zdezelowanym furgonetkom zarobić, które wożą ludzi jak kartofle bo po co są potrzebne u nas pociągi??? Druga sprawa to nie rozumiem po co po 7 rano wyjeżdżają dwa pociągi pod rząd do Kielc?? Potem 2,5 h przerwy i jedzie Inter Regio Bolko, a potem znowu jakaś osóbówka, sztygar i potem zaś nie ma nic ... kto te rozkłady układa do jasnej y???
2015-02-26 14:07:36 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Radko:
"Gdyby linia 62 była wyremontowana cała od Sosnowca do Tunelu i przez Sosnowiec do Strzemieszyc byłoby 70-90, a potem 120km/h to spokojnie można by było puścić co godzinę pociąg w kierunku Sędziszowa/Kielc, tak jak to było na początku lat 90tych. Mądry by pomyślał to puściłby 4-5 pociągów przez CMK, a resztę linią 62 bo to na niej większa jest frekwencja, a tak widać że lepiej dać zdezelowanym furgonetkom zarobić, które wożą ludzi jak kartofle bo po co są potrzebne u nas pociągi??? Druga sprawa to nie rozumiem po co po 7 rano wyjeżdżają dwa pociągi pod rząd do Kielc?? Potem 2,5 h przerwy i jedzie Inter Regio Bolko, a potem znowu jakaś osóbówka, sztygar i potem zaś nie ma nic ... kto te rozkłady układa do jasnej y???"
Linia 62 przeszła skumulowaną naprawę bieżącą dzięki czemu na wielu odcinkach podniesiono prędkość do 70-100 km/h a na "dąbrowskim" odcinku właśnie przechodzi rewitalizację, być może za jakiś czas pojedziemy nim 60 km/h lub więcej. Więc argument o puszczaniu "prestiżowych" REGIO przez CMK upadł by szybko.
2015-02-26 17:19:05 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post scorpio:
"To jest przykład na planowe, systematyczne i finansowane z kieszeni świętokrzyskiego podatnika rozwalanie oferty dalekobieżnej na CMK. UMWŚ idzie bowiem na łatwiznę zamiast dofinansować te pociągi na naturalnej trasie przez Olkusz, Jaworzno Szczakową to puszczać muchowozy na CMK, które zwyczajnie będą blokować szlak (V=200 km/h a ten pociąg pojedzie góra 130 km/h chyba że jakimś cudem założą mu ETCS L1) i psuć ofertę dalekobieżną swoją ... ceną
Te 2 pociągi nie tylko podjadą TLK Sztygar ale nawet flagowy kiblowy ... IR Bolko.

I co teraz na to niejaki @Góral

@Kolejarz65
Marku wzywam Cię ;)"
Wystarczy 2 mechanik z Włoszczowy do Zawiercia i pojadą 160. Chyba, że zamiast elfa pojedzie ED72A, a ten umie 130 tylko...
2015-02-26 20:24:32 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Wystarczy 2 mechanik z Włoszczowy do Zawiercia i pojadą 160. Chyba, że zamiast elfa pojedzie ED72A, a ten umie 130 tylko..."
Ale to są koszty. Nawet KDole jeżdżą 130 km/h bo jazda o 30 km/h to automatyczny wzrost kosztów zmienno-stałych. Jedynie KW ryzykują, pytanie jak długo im się to opłaci.
2015-02-26 20:45:44 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

Tak a propos blokowania CMK przez regio - skoro odcinek Zawiercie-Czarnca jest przejeżdżany przez te pociągi w 35-38 min, to przez ile "blokują" one ową CMK? Przez pół godziny? Taki czas - uwzględniający już przecież rozpędzanie za Zawierciem, zjazd w Knapówce i przejazd odc. Knapówka-Czarnca - daje zawrotną jak na polskie warunki ruchu regionalnego prędkość handlową na poziomie 110 km/h (a przy 35 min nawet >115 km/h). To wyraźnie wskazuje na jazdę po CMK z V=130 km/h. A zatem szybciej od dalekobieżnych TLK "Morcinek" i "Sztygar".
2015-02-26 23:04:57 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
OK. No to po kolei.

Pierwszy raz słyszę, aby ETCS L1 upoważniał do jazdy z jednym maszynistą od v130 do 160. Co innego L2...

...ale i tak będzie max v130. Oszczędność kasy, jeden maszynista, brak kompromitacji totalnej dla IR i TLK w tej samej lub wydłużonej relacji.

Poza tym, absolutnie się zgadzam, że powinno być co najmniej 8 par(!), a więc obie strony EN-57 w rel: Sędziszów - Kozłów - Tunel - Wolbrom - Olkusz - Bukowno - JAWORZNO SZCZAKOWA(!) - MYSŁOWICE(!) - Katowice.

Natomiast relacja z Kielc przez Olkusz do Katowic jest za długa, to fakt.
2015-02-27 03:26:35 Autor: ww
---.185.134.40
Czy będzie więcej połączeń?
2015-02-27 10:39:52 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ scorpio

Tak a propos blokowania CMK przez regio - skoro odcinek Zawiercie-Czarnca jest przejeżdżany przez te pociągi w 35-38 min, to przez ile "blokują" one ową CMK? Przez pół godziny? Taki czas - uwzględniający już przecież rozpędzanie za Zawierciem, zjazd w Knapówce i przejazd odc. Knapówka-Czarnca - daje zawrotną jak na polskie warunki ruchu regionalnego prędkość handlową na poziomie 110 km/h (a przy 35 min nawet >115 km/h). To wyraźnie wskazuje na jazdę po CMK z V=130 km/h. A zatem szybciej od dalekobieżnych TLK "Morcinek" i "Sztygar"."
Przy V=160 można pokonać ten odcinek CMK w 25-30 minut a więc czystego blokowania szlaku jest 10-15 minut +- rezerwa
2015-02-27 10:56:48 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

No właśnie, sam piszesz o 15 minutach. Czyli wcale te nowe regio, ani "Bolko", ani TLKi realnie CMK nie blokują. Jakby jeszcze ruch po CMK oscylował wokół częstotliwości 20-30 min, to można byłoby mówić o jakimkolwiek blokowaniu, ale teraz? Gdy szybki (czyt. 160 km/h) pociąg przejeżdża tamtędy co godzinę?
2015-02-27 11:13:19 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ scorpio

No właśnie, sam piszesz o 15 minutach. Czyli wcale te nowe regio, ani "Bolko", ani TLKi realnie CMK nie blokują. Jakby jeszcze ruch po CMK oscylował wokół częstotliwości 20-30 min, to można byłoby mówić o jakimkolwiek blokowaniu, ale teraz? Gdy szybki (czyt. 160 km/h) pociąg przejeżdża tamtędy co godzinę?"
Teraz uważaj. Jeśli za Bolkiem jedzie TLK/EIC V=150 to jeśli zabraknie odstępów dochodzi do blokowania składu szybszego. Problem taki wystąpił już kiedyś co nagrał @Przemek_IC jak EC Praha tłucze się za IRem na CMK :)
2015-02-27 11:30:43 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

To jest rolą zarządcy sieci, żeby wolniejszy pociąg puszczać za szybszym, a nie na odwrót. A jeżeli ten szybszy jedzie akurat spóźniony, to jest już jego problem i niech czeka/wlecze się wolniej za pociągiem jadącym planowo.
[Admin: zmoderowano]
2015-02-27 12:42:59 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Admin

Oho. Widzę, że nie wolno nazywać PKP IC jego nazwą zgodną z rzeczywistością, tak?
2015-02-27 13:19:49 Autor: P
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam, czy na odcinku "śląskim" będą honorowane bilety KŚ?
2015-02-28 00:44:13 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
A po co? Jak puszczą krótkiego elfa to zostaniecie na peronie...
2015-02-28 13:19:34 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-02-26 11:17:48 Autor: dudo---.142.citypartner.pl
Cytat Mikole teoretycy, pseudo znafcy:

sieć osadnicza, ple ple ple, naturalna trasa ple ple ple

Praktyka? Puste pociagi dla nikogo. Ale zapewniają połączenie. I fotki mozna porobic, bo epre
jeden dajom

Czego chca podrozni? Szybkich i tanich polaczen. Te pociagi to bedzie hit.”



Ple, ple, ple. A może chcą tanich samolotów za 50 zł albo jeszcze lepiej w taryfie REGIO???
Może jeszcze robić referendum czy chcesz przechodzić na emeryturę w wysokości 2 średnich krajowych w wieku 35 lat ???

Co to w ogóle za POulistyczne POstawienie sprawy???

Będzie frekwencja jak bilety będą za pół, a nawet ćwierć - darmo, do tego po liniach dedykowanych z dużym kosztem dostępu (teoretycznie, bo PLK zaniża stawki za CMK oraz zawyża za linie klasyczne nieproporcjonalnie do stanu), do tego po szczerych polach za ominięciem wszystkiego.

Co to za POpulizm???

A może warto zapytać kto doprowadził do stanu że na trasach osadniczych pociągi są puste i do złego ich stanu technicznego. Czyż nie sami Kulejarze ???


Zrównajcie czas przejazdu Kielce- Katowice przez Jędrzejów Olkusz oraz przez Włoszczową Niegosiewską Knapówkę CMK – i wtedy liczcie sobie frekwencję w pociągach przez Włoszczową. :D :D :D

Człowieku nie ośmieszaj się.

To nie jest kwestia „PRAKTYKI” jak to raczyłeś ująć – tylko nierozumienia PRZEZ CIEBIE i Tobie podobnych podstawowych pojęć, mechanizmów oraz mylenia skutków z przyczyną.


I potem pojawiają się tego typu absurdalne komentarze jak Twój powyższy komentarz.
2015-02-28 13:21:49 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-02-26 11:16:21 Autor: Jurgen Klop
---.dynamic.gprs.plus.pl
A co z obsługą jędrzejowsko-sędziszowskiej sieci osadniczej?


Rzeczywiście masz pojecie o geografii wymieniając Sędziszów, a nie wymieniając Olkusza 38 tys. Tak samo jak próbowałeś miesiąc temu udowodnić tezę, że trasa OSADNICZA z Wrocławia do Szczecina wiedzie przez Zieloną Górę, bo ta jest większa od Rawicza :D :D :D :D :D

Ale czego w komentarzach spodziewać się po osobie dla której „sen z POwiek” spędza KLUCZOWA kwestia, aby dobrze funkcjonowały obie stacje w metropolii liczącej 10 tys.

Cytat : 2015-02-26 11:32:30 Autor: Jurgen Klop
---.dynamic.gprs.plus.pl
Niektórzy tu jęczeli, że peron Włoszczowa Północ żyje, a na "klasycznym" włoszczowskim
dworcu "herbskim" niewiele się dzieje. No to teraz będzie się działo :)”


No gratuluję „trzeźwego” spojrzenia. Jak tego typu problemy Ci głowę zaprzątają to szczerze współczuję
2015-02-28 13:27:25 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-02-26 11:45:55 Autor: aa
---.58.199.92
Cytat : Nic tylko czekać na komentarz K65 :)))


dudo: prawda jest taka, że potrzebne są pociągi i jedne i drugie


Brednie Kolego wypisujesz, że tego rodzaju pociągi potrzebne są na JEDNEJ i DRUGIEJ trasie.

Wyrównajmy czas przejazdu Kielce- Katowice przez Jędrzejów Olkusz oraz przez Włoszczową Niegosiewską Knapówkę i CMK – i wtedy zobaczymy czy pociągi REGIO Kielce- Katowice są potrzebne na obu trasach.

I to ZALEDWIE przy WYRÓWNANIU czasów przejazdu. Co było gdyby to trasa przez Olkusz była o 1 godzinę szybsza. Także nie bredź, że pociągi są potrzebne na obu trasach, bo to jest zwyczajne niezrozumienie zagadnienia albo cyniczne kłamstwo.



Przecież wiadomo że linia CMK jako dedykowana KDP ma lepsze parametry od równoległych opcji klasycznych. Poza tym czy ktoś borni sitwie kolejarskiej modernizować opcję osadniczą – w tym wypadku olkuską.

Odpowiedź brzmi NIE.

Ale PO co - skoro lepiej jest zapełniać obie stacje w konurbacji włoszczowskiej. I TO JEST KLUCZOWE ZMARTWIENIE DLA NIEKTÓRYCH W TYM CHORYM KRAJU.

A POpulistyczne hasła co raz wykrzykiwane na tym forum przez Mikoli i współczesnych pseudo-kolejarzy o tym, że będą pasażerowie jak będą dobre czasy (w rozumieniu czasów „quasi- KDP”) a ceny na poziomie REGIO są tak infantylne, że nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. A wiele miast odciętych od kolei na rzeczy włoszczowskiej wiochy i która zasysa wszystko.
2015-02-28 13:46:46 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Kryniczanin/ Scorpio.

Czekać jeszcze jak wójtowie gmin : Włodowice, Kroczyce, Irządze, Lelów, Szczekociny oraz Secemin wystąpią do PLK o budowę peroników ala- Gosiewo na obszarze każdej z tych gmin przez które przebiega CMK.

I będą mieli rację - bo przepraszam bardzo skoro na linii występuje segment REGIO - to przepraszam bardzo, ale gdzie są perony co 5 km gwarantujące dostęp ludności wiejskiej do tego najbardziej powszechnego segmentu przewozów????

AAAAAA????

Albo rybka albo pipka.

Albo linia ma charakter dedykowany albo linia jest wielofunkcyjna- klasyczna z ruchem mieszanym.

Przepraszam bardzo, ale w czym mieszkańcy w/w gmin są gorsi o innych gmin w całej Polsce, które mają dostęp na szlakach klasycznych do peronów ulokowanych mniej więcej co 5 km, a w każdej gminie jest co najmniej jedna stacja lub nawet więcej. Dlaczego Segment przewozów REGIO ma mieć nagle potężną „wyrwę” w obsłudze pomiędzy Włoszczową a Zawierciem??? To tym samym przestaje być segment REGIO – to jest skala zatrzymań dla pociągi ALE- POSPIESZNEGO a nie OSOB/REGIO.
2015-02-28 13:59:05 Autor: K65 UZUPEŁNINIE
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ciekawa sytuacja w związku z tym może szykować się w Aglomeracji Szczekocińskiej, gdzie POdobnie jak w konurbacji Włoszczowskiej mogą przez to POwstać aż 2 uzupełniające się huby na miarę Berlin Hauptbahnhof jednego na nitce katowickiej CMK, która przechodzi przez obszar gminy, drugiego na dojściu krakowskim do CMK LK64 (proteza „słomnikowska”).

Na pewno to będzie kolejny punkt rozważań Kolegi @Jurgena Klopa (czy innych @aa) - który będzie się głowił i wytężał umysł jak tu zapełnić oba dworce i udowodnić , że OBA SĄ POTRZEBNE :D :D :D :D :D
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS