NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PLK: Wydaliśmy środki unijne zgodnie z deklaracjami

| jm, Rynek Kolejowy/PKP PLK 31.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-31 13:18:33 Autor: ONA
---.centertel.pl
I komu tu wierzyć?
2015-12-31 13:30:11 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Linie Radom - Warszawa czy Katowice - Kraków powiedzą Ci jak to bydło wykorzystało fundusze.
2015-12-31 13:42:49 Autor: sent
---.net.tauron.pl
kiedy zostaną osądzeni i skazani winni zaniedbań i doprowadzenia do katastrofalnego stanu torowiska i infrastruktury na szlaku KRAKÓW-KATOWICE?!
2015-12-31 14:33:36 Autor: Elżbieta B.
---.wroclaw.dialog.net.pl
Ale jaja!
2015-12-31 14:42:45 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
Grudzień w PLK miesiącem cudów.

Zakres rzeczowy wykonania nakładów 2015 rok. PRZEZ CENTRUM REALIZACJI INWESTYCJI PKP PLK S.A. Plan na 2015 r. i wykonanie do 30.11.2015 r.
Modernizacja drogi kolejowej PLAN 2015 r. Wykonanie do 30.11.2015 r. % wyk.
(w tym: naprawa nawierzchni
kolejowej, podtorza, szyn OC) 823,390 km 591,750 km 72
zabudowa rozjazdów 1320 szt. 366 szt. 78
obiekty inżynieryjne 692 szt. 366 szt. 53
perony 156 szt. 108 szt. 69
sieć trakcyjna 618,59 km 374,53 km 61
przejazdy kolejowe 729 szt. 478 szt. 66
2015-12-31 20:20:17 Autor: Danio
---.adsl.inetia.pl
Należy wierzyć Ministrowi Kwiecińsklemu i rzecznikowi prasowemu Łańcuckiemu - wypowiedź z 2010r. Do wydania ze środków unijnych było ok. 20 mld. zł, natomiast według oceny Zarządu wydano około 13,4 mld. zł. Nie wiadomo czy te 13,4 mld. zł to prawda. Ten zespół nieudaczników kolejowych oszukiwał nas od 2010r, że wszystkie pieniądze nie zostaną zmarnowane. Szanowni Państwo Ci ludzie niedość że zmarnotrawili pieniądze za co należy im się raczej spowiedź przed prokuratorem a później wyrok i ciupa rozpoczynając od Prezesa Szafrańskiego poprzez kolejnych niepomijając Prezesa Wacha bo to również jego zasługa. Zniszczyli polskie firmy które mogły dać zatrudnienie polskim pracownikom, a tak ogłosili przetargi dla firm zagranicznych ponieważ z polskich warunki spełniłyby konsorcja na bazie spółek córek PLK i takich firm jak Torpol, ZUE. Takiej rozpierduchy na kolei nigdy nie było. Chwalenie się zakupem laboratoriów niech powiedzą skąd za ponad 100 mln zł na sprawdzanie jakości robót w 2015r to jak sprawdzali jakość robót do tej pory. Czego jeszcze szukają Ci nieudacznicy na kolei.
2016-01-01 10:09:03 Autor: Orient Express
---.adsl.inetia.pl
Oj szybko kopary opadną nowej władzy, jak tylko weźmie się za szczegółowe audyty projektów inwestycyjnych. Inżynierów zmuszano do fakturowania na wyrost, wystawiania świadectw przejęcia robót dla robót nieukończonych i z wadami, o kwalifikowalności też wypada wspomnieć! Do zbadania są wydatki na tzw. protokoły konieczności i polecenia zmian wynikające z wadliwej dokumentacji projektowej, za którą odpowiada PLK. Zgodnie z zasadami kwalifikowania wydatków - nie mogą być one dofinansowane z funduszy UE, a w znakomitej większości są! Dyrektorzy projektów i kierownicy kontraktów działają na szkodę budżetu państwa, bo te pieniądze trzeba będzie oddać. Poczekajmy troszkę, a szydło (nomen - omen) wyjdzie z wora :)
2016-01-01 18:52:31 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
"Potem jednak okazało się, że duża część z zapowiadanych 4,86 mld euro na projekty PKP PLK została przeniesiona na drogi."

Nie no, co za bzdury. Przecież Komisja Europejska się na to nie zgodziła. Nic nie przeszło na drogi. Tylko na transport miejski. Łatwo sprawdzić, bo wszystkie kolejne wersji SZOOP POIiŚ są łatwo dostępne. W porównaniu do wersji z 2010 środki UE na kolej zostały zmniejszone z 4,86 do 4,1 mld euro, a na transport miejski zwiększone z 1,85 do aż 2,8 mld. Łącznie dla całego priorytetu 7 (transport przyjazny środowisku) nie spadły, tylko nawet lekko wzrosły (z 7,5 do 7,7 mld euro).
2016-01-01 21:43:45 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
Wszystkich czarodziei z PLK zwolnić i to szybko.
2016-01-02 04:50:32 Autor: Realista215558
---.kosson.com
Nieprawdopodbny sukces. W 7 lat wydali 20 mld - buhahahahha. Niech żyją "towarzysze" kolejarze z PLK!!! TO JEST 60% przyznanych środków. A teraz są 2 lata spóźnieni ale humory jak można wyczytać szampańskie.
2016-01-02 10:05:04 Autor: KolejorzPN
---.dynamic.chello.pl
Wach i Malinowski zrobili na kolei więcej niż wszystkie pozostałe ekipy razem wzięte: współtworzyli Fundusz Kolejowy, pozyskali 600 mln zł rocznie na dofinansowanie pociągów TLK i międzynarodowych, uruchomili inwestycje w modernizacje dworców i pociągów za ponad 5 mld złotych..
2016-01-02 10:05:40 Autor: SympatykPociagow
---.dynamic.chello.pl
No tak.. Gdyby nie Wach jeździlibyście cały czas starymi wagonami z obskurnych dworców.
2016-01-02 10:06:24 Autor: Realny kolejarz
---.dynamic.chello.pl
Dzięki A.Wachowi kolej ma teraz nowe dworce i pociągi. To za jego czasów przygotowywano te inwestycje
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5