NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PLK przygotowuje elektryfikację PKM

| Trojmiasto.pl /Rynek Kolejowy 29.01.2013 122

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-01-29 09:23:41 Autor: stan
---.opera-mini.net
wie ktos moze co sie stalo ze skladem Chopina? www.dziennikzachodni.pl/artykul/749579,pociag-ic-chopin-wieden-warszawa-utknal-w-lazach,id,t.html
2013-01-29 09:57:01 Autor: ŁukaszWMG
---.rev.pro-internet.pl
Moim zdaniem elektryfikowanie kikuta do Kościerzyny to kompletny nonsens ekonomiczny. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem byłoby pociągnięcie druta aż do Maksymilianowa, pytanie jednak, czy jest to tak naprawdę komukolwiek potrzebne. Na sieci PKP PLK są odcinki znacznie bardziej wymagające elektryfikacji, chociażby Piła ? Krzyż czy Ełk ? Korsze.

Elektryfikacja PKM to co innego, choć i tu widać bezsensowną chaotyczność podejmowanych decyzji ? dla PKM mają zostać dostarczone SZT ze zmniejszoną liczbą miejsc siedzących, czyli pojazdy do ruchu aglomeracyjnego. Jaki jest więc sens ich kupowania, skoro po kilku latach staną się bezużyteczne z powodu elektryfikacji linii, a z racji układu przestrzeni pasażerskiej ich przydatność do ruchu regionalnego będzie ograniczona? Kompletne marnotrawstwo środków.

Na miejscu władz wojewódzkich, zamiast zaprzątać sobie głowę kreśleniem nierealnych wizji, zabrałbym się za ratowanie połączeń na liniach, które rzekomo stanowić mają integralną część PKM. Tak, tak, w końcu na kursowanie pociągów na linii Chojnice ? Kościerzyna pieniążków starczyło tylko do 1 marca, a obecnie i tak połowa połączeń jest realizowana za pomocą KKA? Gdzie tu sens i logika???
2013-01-29 10:11:44 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
Dokładnie
Ktoś w gdańskim oddziale PLK zgłupiał doszczętnie, ale widać że PLK jest bardzo bogata,
Na razie tabor spalinowy w postaci szynobusów doskonale daje sobie radę, rewitalizacja nawierzchni jest wykonywana,
więc po co ta szopka z drutem?
dla kilku par pociągów dziennie?
przecież więcej tam nie potrzeba, obecnie większość z nich poza sezonem jeździ prawie pusta, nie licząc tych \"pracowniczych\"
a ruch towarowy?
jaki? prawie zerowy ...
Boze widzisz i nie gzmis ...
2013-01-29 11:04:47 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Nie szkoda kasy na studium wykonalności?
2013-01-29 11:28:41 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
Arrivederci

Nie szkoda - ważne że ktoś już w PLK przytulił kasę za ów porąbany projekt ...
2013-01-29 12:24:55 Autor: michalite
---.maverick.com.pl
A Tczew-Kostrzyn przez Chojnice, Piłę i Gorzów nawet takiego studium się nie może doczekać...
2013-01-29 12:35:49 Autor: GWE
---.cdma.centertel.pl
Totalna bzdura elektryfikowac linie do Koscierzyny. Podobno pociagi w przyszlosci maja dojezdzac az do Bytowa.... Z reszta towary i tak beda smigac dieslami a dla kilku pociagow pasazerskich nie warto. Do tego jeszcze do Kartuz. Po co??!! Zamiast elektryfikowac Kartuzy do za te pieniadze lepiej odbudowac linie z Kartuz do Sierakowic albo nawet do Kamienicy Królewskiej z V max 80 km/h.
Zelektryfikowac tylko PKM i lepiej pomyslec na wpleceniem PKM do SKM na Wzgorzu Sw. Maksymiliana.
2013-01-29 15:05:38 Autor: taki-jeden
---.200.51.253
Czy w związku z ponowną budową Elektrowni Jądrowej w Ĺťarnowcu reaktywowana będzie linia SKM do Ĺťarnowca (zlikwidowana w 1994 roku- po decyzji o likwidacji atomówki) ? A niegdyś smigały tam składy SKM z Gdańska ...
2013-02-03 10:33:19 Autor: Zenon
---.adsl.inetia.pl
Czy dziennikarze z RK mają zamiar spytać kogokolwiek o to co pojawia się w komentarzach?
Przecież na odległość pachnie tutaj jakimś WAŁEM tyle ,że w PL naród głupi wszystko kupi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5