NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PLK pokazała serce GSM–R

| jd, Rynek Kolejowy 15.10.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-10-15 18:59:28 Autor: Kryniczanin
---.158.221.139

Kryniczanin
Taaaaa Nowoczesny GSM. GSM jest przestarzały Japonia kilka lat temu 2G wyłączyła.
2014-10-15 19:08:37 Autor: Zyta
---.free.aero2.net.pl
Czy dyspozytorzy to jacyś furiaci że muszą mieć taki wytrzymały sprzęt?
A może pracują jak niewolnicy i niszczą narzędzia pracy
2014-10-15 19:18:17 Autor: d3
---.158.221.213
Z tekstu- dzięki tym rozwiązaniom (technicznym) przeskoczymy w XXI wiek , XXI wiek to my już mamy od 15 lat, jakby sobie zainstalowali jakieś cudo co by pozwoliło przeskoczyć PKP PLK w XXII wiek to dopiero było by coś.
2014-10-15 19:39:47 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Ten cały GSM-R mnie osłabia.

Zróbmy może ETCS L1, czyli bez tego badziewia na północnej CMK na v200 od Idzikowic do Grodziska. Chociaż tyle i aż tyle.
2014-10-15 23:31:51 Autor: spin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
>EMTS I nie potrzebuje do działania GSM–R

EMTS?????


Tak swoją drogą to GSM-R jest tak pradawny, że nie bazuje na transmisji pakietowej, a przez to nieźle obciąża łącza... . GPRS/EDGE jest kolejnym etapem.
2014-10-16 00:41:10 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
"(...) Gdyby w Warszawie była awaria, Poznań przejmuje wszystkie zadania. Sytuacja, gdyby oba centra padły w tym samym momencie raczej nie przewidujemy – tłumaczą przedstawiciele PLK (...)".

Centra w Poznaniu nie padnie, spokojna głowa :D.
2014-10-16 10:02:19 Autor: Schleswig-Holstein
---.dynamic.chello.pl
mathewicforum@
Spokojnie o Westerplatte też tak mówili.
2014-10-16 13:09:59 Autor: maszynista ICE 3
---.web.vodafone.de
Taa, znowu zagranica rucha Polaków. Normalnie te przenośne kosztują, po przeliczeniu około 7-8 tys. PLN. Za pojedyńczą sztukę z akumulatorkami i z ladowarką. Przy zakupie 10 000 sztuk cena spada do 4-5 tys. PLN. Kto chce na tym zarobić, proszę 10 % zysku przelać na moje konto. Wierzę w Waszą uczciwość ;-)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS