NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity zdejmie reklamy z szyb

| jm, Rynek Kolejowy 30.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-30 15:37:40 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Można to skomentować krótko:
Wreszczie
2015-07-30 15:45:32 Autor: fixall
---.181.88.158
Ale można skomentować też to dłużej:
Dlaczego ludzie którzy zawodowo zajmują się przewożeniem ludzi w ich mniemaniu w wysokim komforcie pobierając od tych ludzi za ten komfort dość duże pieniądze, nie wiedzą tego, że takie reklamy wypływają znacząco na pogorszenie tego komfortu i potrzebują do uzyskania takiej wiedzy uwag zgłaszanych przez pasażerów?
2015-07-30 15:52:11 Autor: Przemek IC
---.play-internet.pl

Przemek IC
Ostatnio wracalem 1321 z Warszawy do Krakowa. Te reklamy rzeczywiscie w moim odczuciu są nieporozumienie ( forma ich nośników).
2015-07-30 15:54:37 Autor: quest
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
przecież wystarczyło takową reklamę umieścić poniżej linii okien i problemu by nie było
2015-07-30 16:05:25 Autor: fixall
---.181.88.158
@quest
Ale w początkowym okresie tak bylo to oklejane i wyglądało to znośnie. Nie wiadomo kto i dlaczego zmienił decyzję i zaczęto oklejać cały wagon.
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=12971&mode=search
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=14548&mode=search
2015-07-30 16:08:43 Autor: radios
---.centertel.pl
kto w ogóle podjął taką decyzje o umieszczeniu tych reklam na wagonach? ta osoba dyscyplinarnie powinna wyleciec!
2015-07-30 16:17:10 Autor: mkente
---.hstl2.put.poznan.pl
Nie zgadzam się, że ta decyzja "podniesie komfort podróży". Ona go tylko przywróci do poprzedniego poziomu cofając decyzję, która nigdy nie powinna zapaść.
2015-07-30 16:17:52 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Super! Skończmy z jakimś obciachowym lunaparkiem na wagonach i lokomotywach!!! Wyłącznie barwy przewoźnika bez żadnych przegięć. Jeśli opamiętano się już w przypadku bloków i obecnie termomodernizowane nie są już malowane w "kropeczki i majteczki" tak jak jeszcze 10 lat temu, tak samo przewoźnicy kolejowi powinni zrezygnować z tego niezręcznego i brzydkiego kiczu.
2015-07-30 16:18:48 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Przypuszczam, że osoby odpowiedzialne za umieszczenie tych "reklam" na oknach wagonów od lat nie podróżowały pociągami...
2015-07-30 16:45:38 Autor: gość
---.limes.com.pl
NARESZCIE!!!!
2015-07-30 16:58:39 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
@radios
Podejmujący decyzję Celejewski i Strzałka vel Plencler w pewnym sensie ''wylecieli'' bo oboje (z podziwu godną lekkomyślnością) zostali zatrudnieni w LOT.

Zaskakuje,że umowy między PKP IC,a T-Mobile do tej pory nie skontrolował NIK. Internet miał być w pociągach EIC po 3 miesiącach od podpisania umowy...pojawił we wszystkich dopiero po roku. Content treści multimedialnych miał być opracowany specjalnie dla IC...tymczasem po roku podpiętą ordynarnie gotowy player.pl...
Internet w Pendolino miał być do końca czerwca...mamy koniec lipca i nic nie wskazuje,żeby miał się pojawić w najbliższym czasie.Jedynym pewnym efektem podpisania tej chorej umowy jest...kampania T-Mobile na taborze PKP IC,trwająca już półtora roku.Po 18 miesiącach trwania umowy, jedynym jej beneficjentem jest bezsprzecznie T-Mobile...

Na osobny wątek zasługuje pasywność UTK, pozostającego ślepym na zaklejanie reklamą okien bezpieczeństwa w pociągach...
2015-07-30 17:03:06 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
up
podpięto:-)
Nie doczekamy się chyba edycji tekstów na RK dla ''szybkopiszących'';-)
2015-07-30 17:49:33 Autor: Marchew
---.opera-mini.net
ROK CZASU IM TO ZAJELO ! Intercity i t-mobile gratulujemy "szybkiego" myslenia! Osoby, ktore podejmowaly wcześniej decyzje o zaklejeniu okien i wkurzeniu pasazerów powinny dyscyplinarnie wyleciec z pracy. Tak to jest dać bankowcom kolej do zabawy...
2015-07-30 18:12:51 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
No cóż, tylko sie cieszyć.
Ja jeszcze mam nadzieję, że dożyję czasów, kiedy w Polsce zostanie wprowadzony zakaz budowy getta akustycznego, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych oczywiście. Nowoczesne pociągi są coraz cichsze, zwłaszcza w zimie.
Ta przymusowa "lekcja historii", aplikowana oczywiście "dla dobra mieszkańców i pasażerów" (czy tego chcą, czy nie) powinna w końcu odejść na śmietnik i przestać rujnować krajobraz w imię interesów różnych lobbies
2015-07-30 18:25:53 Autor: m_ic
---.8.217.1
Zdaje się, że to nie nacisk pasażerów wpłynął na IC, które oficjalnie przyznawało, że umowa ma obowiązywać do 2017r. bez możliwości zmian. Likwidację reklam możemy zawdzięczać owszem pasażerom, ale tylko dlatego, że znaleźli wytrych - przepisy ppoż. Obecna reklama siateczkowa odcina drogę ewakuacyjną - uniemożliwia ewakuację podróżnych z wagonu przez okno. A Pijar IC niech nie odwraca kota ogonem teraz, że tak im zależy na komforcie.
2015-07-30 20:33:56 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@szczur
Dziś jadąc furą po A2 widziałem jak zdejmują ekrany.
Może je przeniosą na DŻWW i obkleją różowymi reklamami Deutsche Telekom (T-mobile) :)

Kto dostarcza internet do WiFi w newag impuls w barwach KM?
2015-07-30 21:49:09 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Niech robią z T-Mobile, ale bez tej żenującej umowy o reklamy. Takie coś by można tolerować, gdyby EIC było za darmo lub co najwyżej w TLK... To jest niedopuszczalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-07-30 21:51:18 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Bo to nie jest darmowy internet, tylko płatny poprzez zgodę na reklamy. W umowie, o ile wiem, nie jest nawet napisane, przez jaki czas T-M może wysyłać treści reklamowe. W EIP tego typu internet by był śmieszny: PREMIUM=?REKLAMY?
2015-07-30 22:30:51 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Tak to jest jak bez odpowiednich ograniczających rozwiązań prawnych reklamodawcy się strasznie rozpasali i mogą robić prawie wszystko.
2015-07-30 22:38:24 Autor: antyreklamiarz
---.dynamic.chello.pl
A ja z przyjemnością zrywam te wstrętne naklejki z okien wewnątrz przedziału i z luster kiedy tylko nadarza się okazja. Schodzi ciężko ale da się. Polecam robić to innym.
2015-07-31 10:01:50 Autor: Tomek23232
---.ice.put.poznan.pl
Bardzo się cieszę z tej decyzji!
Poobklejanie wagony, tramwaje (często te nowe, miłe dla oka) to smutny widok. Szpecą miasta i same siebie.
I zamiast wykupić abonament od T-Mobile czy nie wiadomo co innego to taki reklamodawca kojarzy mi się wyłącznie negatywnie przez swoje nachalne reklamy.
2015-07-31 10:40:57 Autor: icek
---.play-internet.pl
super!!! i teraz wszyscy będą podziwiać bariery dźwiękoszczelne a i zasłonek też nie ma więc słońce przypali zadarte nosy marudom. Pociąg to nie taras widokowy - ma przewozić podróżnych z pkt A do pkt B
2015-07-31 11:02:01 Autor: mdn
---.dynamic.mm.pl
Oczywiście nikt nie uwzględni faktu, iż zrywając to paskudztwo zejdzie również lakier. Teraz będziemy jeździć odrapanymi wagonami.....
2015-07-31 13:57:28 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
@icek

Popieram. Kartofle mają być przewiezione z punktu A do B.
A jak sie q...a chce wlepiać gały w szybę by podziwiać krajobrazy i miasteczka, to wyp...ć do Szwajcarii albo Francji!
2015-07-31 23:32:48 Autor: wiking
---.dynamic.chello.pl
ciekawe czemu bankomaty dopiero teraz poszły po rozum? co takiego miało wpływ na zmianę decyzji?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS