NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity zaczyna prace nad programem lojalnościowym

| Jakub Madrjas 25.03.2019 8,3k

PKP Intercity zaczyna prace nad programem lojalnościowym
fot. Łukasz Piotrowski, sm42.pl
PKP IC planuje zakup systemu obsługującego program lojalnościowy. Właśnie rozesłała do wykonawców pytanie o parametry takiej usługi.
Jak informuje rzeczniczka PKP Intercity Agnieszka Serbeńska, na razie opublikowano jedynie zaproszenie do RFI (ang. request for information – prośba o informacje) i zaproszenie do dialogu technicznego, co ma przynieść odpowiedź na pytanie jakie rozwiązania są możliwe do wdrożenia w firmie w odpowiedzi na potrzeby pasażerów. – Na tym etapie nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć, czy na pewno zostanie wdrożony i w jakim terminie – zaznacza.

Z postępowania możemy się dowiedzieć, że PKP IC interesuje określenie aktualnych rozwiązań obecnych na rynku w zakresie obsługi programów lojalnościowych oraz wymagań technologicznych i informatycznych, jakie muszą zostać spełnione po stronie zamawiającego; wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w RFI, powinni wykazać się doświadczeniem w zakresie skutecznego wdrożenia systemu CRM w ramach programu lojalnościowego dla klientów. Zgłoszenia można przesyłać do 3 kwietnia.

Na zewnątrz może być przekazana nie tylko obsługa logistyczna programu, ale też prawna, analityczna i reklamacyjna. Możliwe jest też przekazanie opracowania nazwy i wizualnej strony programu. PKP IC zakłada liczbę 100 tys. klientów i 350 tys. transakcji uczestników programu lojalnościowego rocznie. Dla klientów proponowane są nagrody rzeczowe, wirtualne (np. vouchery, kody do kin, teatrów, muzeów, atrakcji turystycznych, serwisów vod i z muzyką, audiobooków i e-booków), gadżety związane z marką PKP IC, a nawet datki dla instytucji charytatywnych.

– Mogę już zdradzić, że budujemy nowy program lojalnościowy. Niedługo chcemy go wprowadzić pilotażowo. Myślę, że będzie to korzystna oferta dla osób, które regularnie korzystają z pociągów PKP Intercity – powiedział w lutym tego roku "SuperExpressowi" prezes PKP IC Marek Chraniuk. Wdrożenie programu lojalnościowego w PKP IC zapowiadano już co najmniej dwukrotnie: przed startem Pendolino (2014 r.), a potem w 2016 roku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5