Partnerzy serwisu:
Pasażer

PKP Intercity: Więcej wagonów sypialnych i sprawny portal internetowy na wakacje

Dalej Wstecz
Data publikacji:
30-05-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
PKP Intercity: Więcej wagonów sypialnych i sprawny portal internetowy na wakacje
Fot. Adam Kilian
Podczas podpisania umowy na zakup 20 lokomotyw elektrycznych Griffin rozmawialiśmy z prezesem PKP Intercity Markiem Chraniukiem także na inne niż zakup elektrowozów, bardziej drażliwe tematy.

Pytaliśmy m.in. o liczbę wagonów sypialnych dostępnych dla podróżnych, które na sezon letni odda do dyspozycji przewoźnik. Przypomnieliśmy, że wakacje 2017 były pod tym względem bardzo słabe. Rok wcześniej, ze względu na brak kuszetek, PKP Intercity wycofało się z promocji „Tania Kuszetka”.

W te wakacje będzie pod tym względem lepiej, ponieważ duża część wagonów tego typu wróciła z napraw okresowych. Wagonów sypialnych i kuszetek będzie latem więcej o 28 niż obecnie – powiedział Marek Chraniuk. Ale, wg naszej wiedzy, wciąż nie będzie idealnie, bowiem względem roku 2017 liczba wagonów sypialnych i kuszetek wzrośnie tylko o 6 sztuk. Łącznie będzie ich 70, z których 50 to wagony sypialne, wygodniejsze od kuszetek. Jak poinformowało PKP Intercity, 12 z nich pojedzie w cenie kuszetek, właśnie ze względu na braki taborowe w wagonach z miejscami do leżenia (kuszetkach).

PKP Intercity zmaga się też z plagą awarii internetowego systemu sprzedaży biletów. Największą wpadkę przewoźnik zaliczył w majówkę, w okresie wzmożonego zainteresowania tą usługą.

– Dzisiaj (29 maja – dop. red) mieliśmy spotkanie dotyczące m.in. przygotowania spółki PKP Intercity do wakacji. Podsumowaliśmy wydarzenia, które ostatnio miały miejsce z systemem e-ic. Mamy zapewnienia, że nie będzie takich zdarzeń, jakie wystąpiły w okresie majowym. Chodzi o pewne elementy na zewnątrz (obsługą firm zewnętrznych – dop. red.), musimy wymagać, aby byli bardziej dyspozycyjni, tym bardziej, że w wakacje zapotrzebowanie na bilety przez internet jest bardzo duże. Nasza spółka musi być gotowa także na sytuacje kryzysowe – ocenił Chraniuk. Na pytanie o prace nad wdrożeniem nowego systemu padła wymijająca odpowiedź, dotycząca kontynuowania prac nad Wspólnym Biletem, razem z Przewozami Regionalnymi i PKP SKM Trójmiasto.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5