Partnerzy serwisu:
Pasażer

PKP Intercity przeprasza pasażerów za zamieszanie na węźle krakowskim

Dalej Wstecz
Data publikacji:
16-12-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
PKP Intercity przeprasza pasażerów za zamieszanie na węźle krakowskim
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SAStacja Kraków Główny
PKP Intercity czuje się odpowiedzialne za sytuację, która miała miejsce 15 grudnia w peronach stacji Kraków Główny. Niedopatrzenie przy łączeniu składu wagonowego TLK Małopolska doprowadziło do znacznych opóźnień pociągów uruchamianych ze stacji.

– Pragniemy przeprosić wszystkich pasażerów, którzy zostali narażeni na niedogodności i opóźnienia w związku z sytuacją, do której doszło 15 grudnia na dworcu Kraków Główny. Wynikła ona z problemów z rozdzieleniem grup wagonów pociągu 53100/1 „Małopolska”, kierowanych do Zakopanego oraz do Krynicy. Przestawienie składów wymagało dodatkowej pracy manewrowej. Przy równoczesnym ograniczeniu związanym z pracami inwestycyjnymi na dworcu spowodowało to opóźnienia z wjazdami na stację innych pociągów – poinformowało biuro prasowe PKP Intercity.

Aby uniknąć powtórki sytuacji przewoźnik podjął decyzję o zmianie od 16 grudnia zestawienia pociągu 53100/1 „Małopolska”, odwracając zestawienie wagonów, pozwalające na ograniczenie pracy manewrowej w stacji Kraków Główny. O problemach w Krakowie poinformowaliśmy jeszcze 15 grudnia. Jeden z naszych czytelników napisał do nas, że zarówno UTK, jak i PKP Intercity informował o możliwych problemach z zestawieniem wagonów na kilka dni przed uruchomieniem pociągu. Niestety 15 grudnia przez sporą część dnia nie działała także aplikacja infopasażer, za pomocą której można sprawdzić opóźnienie swojego pociągu.

– Chcemy podkreślić, że komfort i satysfakcja podróżnych mają zawsze priorytetowe znaczenie dla naszej spółki. Pragniemy jednocześnie przypomnieć, że każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl – napisało biuro prasowe przewoźnika, przypominając o tym, że reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5