NUMER 01-02/2020
NUMER 01-02/2020
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej Polska – Litwa
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity przeprasza pasażerów za zamieszanie na węźle krakowskim

| Michał Szymajda 16.12.2019 89

PKP Intercity przeprasza pasażerów za zamieszanie na węźle krakowskim
Stacja Kraków GłównyFot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
PKP Intercity czuje się odpowiedzialne za sytuację, która miała miejsce 15 grudnia w peronach stacji Kraków Główny. Niedopatrzenie przy łączeniu składu wagonowego TLK Małopolska doprowadziło do znacznych opóźnień pociągów uruchamianych ze stacji.
– Pragniemy przeprosić wszystkich pasażerów, którzy zostali narażeni na niedogodności i opóźnienia w związku z sytuacją, do której doszło 15 grudnia na dworcu Kraków Główny. Wynikła ona z problemów z rozdzieleniem grup wagonów pociągu 53100/1 „Małopolska”, kierowanych do Zakopanego oraz do Krynicy. Przestawienie składów wymagało dodatkowej pracy manewrowej. Przy równoczesnym ograniczeniu związanym z pracami inwestycyjnymi na dworcu spowodowało to opóźnienia z wjazdami na stację innych pociągów – poinformowało biuro prasowe PKP Intercity.

Aby uniknąć powtórki sytuacji przewoźnik podjął decyzję o zmianie od 16 grudnia zestawienia pociągu 53100/1 „Małopolska”, odwracając zestawienie wagonów, pozwalające na ograniczenie pracy manewrowej w stacji Kraków Główny. O problemach w Krakowie poinformowaliśmy jeszcze 15 grudnia. Jeden z naszych czytelników napisał do nas, że zarówno UTK, jak i PKP Intercity informował o możliwych problemach z zestawieniem wagonów na kilka dni przed uruchomieniem pociągu. Niestety 15 grudnia przez sporą część dnia nie działała także aplikacja infopasażer, za pomocą której można sprawdzić opóźnienie swojego pociągu.

– Chcemy podkreślić, że komfort i satysfakcja podróżnych mają zawsze priorytetowe znaczenie dla naszej spółki. Pragniemy jednocześnie przypomnieć, że każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl – napisało biuro prasowe przewoźnika, przypominając o tym, że reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2020
NUMER 01-02/2020
Tematem najnowszego numeru jest kolej pomiędzy Polską a Litwą. W raporcie m. in. rozmowa z ministrem Jarosławem Narkiewiczem, opis miliardowych inwestycji w infrastrukturę w tym kraju, harmonogram budowy Rail Baltiki i obecny stan połączeń pomiędzy krajami. Polecamy również raport dotyczący rosnącego problemu z liczbą maszynistów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5