Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity: Ponowny przetarg na naprawy P4 EU/EP07

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
17-04-2025
Ostatnia modyfikacja:
17-04-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity: Ponowny przetarg na naprawy P4 EU/EP07
fot. Łukasz Piotrowski, sm42.pl
Zgodnie z zapowiedziami państwowy przewoźnik dalekobieżny ogłosił ponowne postępowanie na wykonanie napraw P4 trzydziestu lokomotyw serii EU07 i EP07. Poprzedni przetarg został unieważniony z powodu – dość niewielkiego – przekroczenia kosztorysu.

Oferty można składać do 2 maja. Będą one oceniane na podstawie ceny jednostkowej stałego zakresu naprawy (70%), ceny prac wykraczających poza ten zakres (20%), okresu gwarancji i rękojmi (5%) oraz terminu wykonania pojedynczej naprawy (5%).

Wadium wynosi po 140 tysięcy złotych dla każdej części. Oferty muszą zachować ważność do 29 sierpnia. Jeśli zostaną złożone co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu (w poprzednim przetargu zamawiający odrzucił jedną z dwóch ofert, złożoną przez Cargotabor), ma odbyć się aukcja elektroniczna.

Podobnie jak w pierwszym przetargu, zamówienie podzielono na dwie części po 15 lokomotyw każda. W porównaniu z nieudanym postępowaniem ograniczono natomiast prawo opcji: przewoźnik zastrzegł sobie prawo do zlecenia napraw już nie 20, ale 10 dodatkowych lokomotyw (po 5 do każdej części zamówienia). PKP Intercity zastrzegły sobie prawo do zmniejszenia zamówienia o maksymalnie trzy egzemplarze.

Wszystkie naprawy – również te dodatkowe, o ile zostaną zamówione przez PKP Intercity – muszą być wykonane w ciągu 2,5 roku od podpisania umowy. Tak szybkie ogłoszenie kolejnego postępowania na naprawę starszych lokomotyw – mimo trwających dużych dostaw nowego taboru – świadczy o skali zapotrzebowania na sprawne pojazdy trakcyjne w PKP Intercity. Przy szybko rosnących przewozach spółka najwyraźniej nie może pozwolić sobie na zbyt wczesne pozbywanie się wciąż sprawnych elektrowozów.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Infrastruktura

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Roman Czubiński 13 sierpnia 2025

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Prawo i polityka

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Roman Czubiński, współpraca – Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Biznes

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Roman Czubiński 08 sierpnia 2025

Zobacz również:

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

Pasażer

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

inf. pras. PKP Intercity 13 sierpnia 2025

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Tabor i technika

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

Malepszak: Dostaniemy sprawdzony, piętrowy tabor produkowany w Polsce

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Infrastruktura

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Roman Czubiński 13 sierpnia 2025

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Prawo i polityka

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Roman Czubiński, współpraca – Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Biznes

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Roman Czubiński 08 sierpnia 2025

Zobacz również:

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

Pasażer

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

inf. pras. PKP Intercity 13 sierpnia 2025

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Tabor i technika

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

Malepszak: Dostaniemy sprawdzony, piętrowy tabor produkowany w Polsce

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij