NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]

| Michał Szymajda 26.09.2017 13k

PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
Na wagony PKP Intercity wraca stare logo PKP Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
PKP Intercity pokazały na Trako zmodernizowane wagony [zdjęcia]
Cztery zmodernizowane wagony pokazało PKP Intercity na targach Trako w Gdańsku. Przyciągnęły je na teren wystawowy dwie lokomotywy: EP05 i EP08. Obie lokomotywy gruntownie odnowiono i odmalowano w historyczne barwy. To ukłon w kierunku miłośników kolei.
Pierwszy z gruntownie zmodernizowanych wagonów to pojazd typu 144A. W związku z wygranym przetargiem jego odnowy podjął się FPS H. Cegielski z Poznania. Zmiany w stosunku do do tej pory modernizowanych wagonów przedziałowych tego typu są trzy. Po pierwsze – na odnowione korytarze wróciły rozkładane siedzenia, co jest informacją zdecydowanie dobrą, dla tych, nie znajdą się miejsca w przedziałach, co dzieje się często w godzinach szczytu w piątki i niedziele. Dzięki tej prostej operacji warunki jazdy pasażerów bez miejscówek znacznie się poprawią. Druga i trzecia nowość to podświetlane gniazdka za podłokietnikami oraz one same, z bardzo prostym i użytecznych uchwytem na kubek.

Kolejny wagon pokazany na Trako to znany już czytelnikom „Rynku Kolejowego” wagon 168A zmodernizowany przez Newag. Nowością w nich są stojaki na rowery z zamkami, którymi jednoślad może zabezpieczyć pasażer (pojawiły się już instrukcje ich użycia). Spółka pokazała też wagon barowy typu 406A oraz bezprzedziałowy wyremontowany wagon 111arow, ze zwiększoną w stosunku do oryginału liczbą gniazdek elektrycznych.

Oprócz wagonów można obejrzeć elektrowozy EP08 i EP05 w barwach z początku ich użytkowania.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Gdansk (5)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Gdansk (5)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5