NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity kupuje co najmniej 20 nowych lokomotyw elektrycznych. Jest przetarg

| Martyn Janduła 31.07.2017 10,2k

PKP Intercity kupuje co najmniej 20 nowych lokomotyw elektrycznych. Jest przetarg
Fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Długo zapowiadany przetarg PKP Intercity wreszcie wystartował. Przewoźnik poszukuje dostawcy 20 elektrycznych lokomotyw, które pojadą co najmniej z prędkością 160 km/h. Zamówienie zawiera również prawo opcji.
Wystartował przetarg PKP Intercity na dostawę 20 fabrycznie nowych lokomotyw elektrycznych wraz ze świadczeniem usług ich utrzymania. Przewoźnik zaznaczył także, że producent pojazdów ma zapewnić przeszkolenie osób w zakresie ich obsługi. Do zadań wykonawcy należeć będzie także świadczenie usług utrzymania technicznego na poziomach 2, 3 oraz 4, a także utrzymania nieplanowego, korekcyjnego oraz napraw pogwarancyjnych. Ponadto zamawiający zawarł konieczność zapewnienia specjalistycznego wyposażenia zaplecza technicznego.

W zamówieniu zawarto także prawo opcji, które przewiduje rozszerzenie zamówienia podstawowego o kolejne 10 pojazdów. Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowych – zbudowanych z fabrycznie nowych elementów, zespołów, podzespołów i części, dotychczas nieeksploatowanych. Dostawa wszystkich pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, w tym także pojazdów objętych prawem opcji, nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia

Zamawiający wymaga świadczenia usług utrzymania, a także napraw gwarancyjnych w stosunku do każdego z pojazdów w sposób gwarantujący zachowanie współczynnika gotowości technicznej na poziomie co najmniej 95% od początku eksploatacji do zakończenia obsługi poziomu P4 oraz współczynnika niezawodności taboru na poziomie co najmniej 95% kwartalnie. Co więcej, zamawiający wymaga aby dla każdej lokomotywy osobno, maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych wynosiła nie więcej niż 3 zdarzenia w cyklu 250 tys. km. Ustalono także, że maksymalna prędkość eksploatacyjna każdego z pojazdów nie może być mniejsza niż 160 km/h.

Liczba kryteriów, które oceniać będzie zamawiający odzwierciedla wielkość zamówienia. Cena jednostkowa dostawy pojazdu została ustalona na poziomie zaledwie 35%. Taką samą liczbę punktów można uzyskać za stawkę świadczenia usług utrzymania. Reszta parametrów to kryteria jakości, jak maksymalna prędkość eksploatacyjna pojazdu (10%), termin dostawy pojazdu (10%), maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych w cyklu 250 tys. km (3%), współczynnik gotowości technicznej (4%) oraz współczynnik niezawodności taboru (3%).

Udział w przetargu mogą wziąć wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonali dostawę co najmniej dziesięciu fabryczne nowych lokomotyw elektrycznych oraz 20 usług utrzymania lokomotyw elektrycznych obejmujących czynności utrzymaniowe na 2-gim poziomie utrzymania oraz 5 usług co najmniej 4-tego poziomu utrzymania. Wadium w postępowaniu wynosi 5 mln zł. Termin składania ofert ustalono na 30 września 2017 roku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5