NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP IC unieważnia przetarg na naprawę P4 ośmiu składów ED74

| ak, Rynek Kolejowy 07.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-05-07 10:53:59 Autor: pytanko
---.77.124.118
A co z przetargiem na naprawy rewizyjne siódemek?
2014-05-07 11:33:50 Autor: xxx2
---.capgemini.de
Gdy sie kupuje maloseryjnego gniota, to potem naprawic go moze tylko jego producent. Wiec beda dalej staly w krzakach a PIC juz nie ma czym wozic pasazerow - zdeklasowane jedynki to znowu standard a i kuszety jako siedzace wczoraj widzialem w dziennym TLK we Wroclawiu.
2014-05-07 13:23:10 Autor: lolek
---.itcomp.pl
Zezłomować to g...no i będzie spokój...
2014-05-07 14:13:55 Autor: siemens
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

siemens
A ja się spytam co to za naprawa skoro nawet popsute fotele maszynisty są nietknięte a jedynie wyprane (?).

Klima ma dalej problem z niskim ciśnieniem kompresorów.

Usterki zasilaczy baterii skutkujące wyłączeniem WS nadal występują przy gwałtownym zdjęciu zadanej mocy jazdy.

I wiele innych.

Za co Pesa bierze kasę się zapytuję ? :-)
2014-05-07 14:28:40 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś już wyliczył koszty utrzymania tego złoma? Podejrzewam że są dwa razy wyższe od Pendolino.
Pendolino od polskich torów odepchnąć się nie da !!!
2014-05-07 14:31:08 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Czy to chodzi o ten peso - szajs który miesiącami zalega wokół Szopy w Bieżanowie robiąc za ruchome ogrodzenie ? Chroń nas Panie przed takimi "wynalazkami" ...
2014-05-07 15:04:28 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
nie ma to jak EN57:>
2014-05-07 15:45:40 Autor: srtg@o2.pl
---.free.aero2.net.pl
widzę, że sami hejterzy się dorwali... Nie licząc jednej wypowiedzi - panuje tu BRAK ARGUMENTÓW. No ale pewnie, lepiej sprowadzić złom włosko-francowaty. W ostatnich dniach właśnie widać jakie dziadowskie problemy z wprowadzeniem tego na polskie tory.
2014-05-07 16:28:12 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Jest tylko jeden argument : to badziewie MA JEŹDZIĆ a nie gnić w krzakach.EN57 szarpie,hałasuje ale jeździ od wieeeelu lat bez względu na wszystko ...
2014-05-07 22:06:51 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Coś nikt się nie chce brać za naprawę tego czeguś. A jak już, to nieźle sobie śpiewa. Widać, że jest coś na rzeczy z ich awaryjnością i jakością (...).

W 2008 zostały one jednak nie przekazane do PKP IC, tylko normalnie skradzione PRom.
Trzymajmy się faktów. Liczą się tylko Fakty.
2014-05-08 04:15:14 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
Mogli zamówić malowanie na jeden kolor, niebieski. A tak dwa kolory niebieski i biały, to drożnej wychodzi. A tak naprawdę pasażerowi zwisa kolor, czym pojedzie. Dziś i tak każdy pociąg jest w innym kolorze.
2014-05-10 09:45:31 Autor: NiemiecWPolsce
---.adsl.inetia.pl
Do wszystkich krytykujących i porównujących do EN57, którym zdecydowanie brakuje wiedzy:

EN57 były budowane od 1962 roku, ale technologia w nich używana pochodzi z lat 30tych. Z tego powodu jest po pierwsze bardzo prymitywna, co za tym idzie mało awaryjna. Po drugie inżynierowie mieli mnóstwo czasu dopracować każdy "szczegół", bo EN57 jest tylko kolejną ewolucją.

ED74 jak na dzisiejsze standardy Pesy jest rzeczywiście beznadziejny. ALE pamiętajmy, że jest jednym z pierwszych pojazdów tej firmy! Jeśli zamawiający wtedy nie przypilnował co do niego montują, to teraz nie można wtedy młodej niedoświadczonej firmie zarzucać, że te pojazdy są awaryjne. Krytykując pamiętajcie, że jeszcze 20 lat temu budowano przestarzały złom typu EN57,EP09 i to co Newag/Pesa postawiły na nogi w ciągu ostatnich 10 lat jest konsekwentnie ulepszane i jak widać po zamówieniu DB etc. na europejskim poziomie.
2014-05-13 09:31:51 Autor: johny_b
---.168.115.1
Najgorsza rzecz jaka może być, to ludzie wypowiadający się w temacie o którym nie mają zielonego pojęcia... ED74 nie są złymi pojazdami choć mają wady. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy nie potrafią poradzić sobie z prostą obsługą pojazdu bo grzecznie mówiąc - są odporni na wiedzę... bardzo odporni, więc najprościej zgonić na pojazd jaki to on jest zły. Buuu.. Część ED74 stoi w krzakach nie z powodu usterkowości lecz oczekuje na P4. Ale pewnie ci "niepełnosprytni" umysłowo wiedzą lepiej ;)
2014-05-18 16:04:32 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
A na jakie trasy są one obecnie przydzielone ???????????
2014-05-20 06:10:54 Autor: Piotrek z Zabrza
---.ip.inter-reh.pl
Siemens - ale wszyscy dookoła chwalą Pesę, że to najlepszy zakład, bo Polski. To jest tak samo, jak z projektem super szybkiego pociągu konkurent Pendolino. Oni nie potrafią zrobił pojazdu kolejowego, który jeździłbym 160 km/h i się nie sypał. A oni są o wyższych, prędkościach. Pewnie będzie tak postawia na nogi taki pociąg super szybki, i z powodu, że to Polski produkt dostanie z urzędu homologację na 240 km/h czy więcej. Chociaż nie mamy ani kawałka toru, który by pozwolił na rozwinięcie takiej prędkości.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS