NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pierwszy Dart z pasażerami 29 grudnia

| jm, Rynek Kolejowy 22.12.2015 242

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-22 16:15:21 Autor: Nici
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Zaraz zanim pojedzie Lok, w razie awarii...
A na pokładzie, będzie wiecej "techników" niż pasażerów :)

Nie da się wybudować czegoś, szybko i z zachowaniem procedur jakościowych.

Mimo to trzymam kciuki.
2015-12-22 16:42:11 Autor: bardzo ważna wiadomość
---.dynamic.chello.pl
Czy jest sens pisać że coś tam ma być za dni siedem ? Ta propaganda jest żenująca.Flirty zaczęły jeździć i ... już. Jeżdżą a słońce wstaje i zachodzi.Nic się nie zmieniło nie ma sensu o tym pisać ...
2015-12-22 16:59:05 Autor: gość
---.249.39.3
To nie propaganda tylko przygotowywanie gruntu. Nie wiadomo komu i pod co ale zawsze się przyda. TOR ma wolne miejsce po prezesie Piechocińskim.
2015-12-22 17:09:19 Autor: strunobetonowiec
---.dynamic.chello.pl
Ja z Metropolii (Białegostoku) do Warszawy Centralnej jadę 27-ego, więc chwałą Bogu przejadę się po tej linii jeszcze normalnym pociągiem, ten ostatni raz, a zarazem pierwszy raz po zamknięciu. Przejażdżka czysto sentymentalna i pragnę by odbyła się normalnym pociągiem, jak całe zycie tam jedździłem na tej trasie Warszawa Białystok.
2015-12-22 18:05:15 Autor: gr
---.play-internet.pl
Ciekawe jak będzie z miejscówkami..:)
2015-12-22 18:12:42 Autor: ben
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Udanej inauguracji życzę.
2015-12-22 19:01:50 Autor: psa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja czekam, kiedy ten cud techniki zacznie padać, jak słynne ED74 i SU160. Co wtedy prezio Jacunio zacznie pieprzyć? Bo na te tematy się jakoś nie wypowiada.
2015-12-22 19:15:28 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@psa: Jak długo będzie istnieć Pesa, tak długo nie będzie z tym problemu. Interesy przewoźnika są zabezpieczone wyjątkowo dobrze. Nawet Alstom bał się złożyć oferty... :)
2015-12-22 19:15:54 Autor: jaja kobyły kolejarz
---.40.231.235
Super!
Wreszcie największe miasta ściany wschodniej (bez obrazy) doczekają się tramwaju.
2015-12-22 19:18:59 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Może nie zacznie padać.Szału nie będzie bo być nie może.Brzydsze to od Elfa,w kwestii komfortu niczego nowego nie przyniesie ot kolejny taki tramwaj dalekobieżny.Pewnie będzie jeździł tak jak Flirt i następnego dnia ludzie o nim zapomną.
2015-12-22 19:29:28 Autor: Lol
---.play-internet.pl
Oficjalnie PKP InteCity ma odebrane 3 a na SPT Olszynka Grochowska stoi już 7 sztuk "karpia" :-)
2015-12-22 19:39:43 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
A mnie wkurza to, że są tu komentatorzy którzy mimo doświadczenia nie potrafią rozróżnić tramwaju od EZT... czyli Pendolino dla was też jest tramwajem oraz TGV, ICE itd???? Ogarnijcie się panowie i panie jeśli też komentują. Polak zawsze będzie narzekał, nie ma przedziału źle, jest przedział też źle bo ten z przeciwka ciągle pieprzy przez telefon albo śmierdzi papierochami. Nie dogodzisz Polakowi i tyle :P
2015-12-22 19:44:13 Autor: psa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@zeus04
Co Ty człowieku pieprzysz. Jak nie ma problemu. To popytaj się kolejarzy, którzy na codzień borykają się z tym złomem, albo poczytaj sobie wcześniejsze wpisy na tym forum. Nie ma dnia, żeby te cuda techniki tzn. ED74 i SU160 nie nawalíły.
2015-12-22 19:49:55 Autor: taki jeden
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post psa:
"@zeus04
Co Ty człowieku pieprzysz. Jak nie ma problemu. To popytaj się kolejarzy, którzy na codzień borykają się z tym złomem, albo poczytaj sobie wcześniejsze wpisy na tym forum. Nie ma dnia, żeby te cuda techniki tzn. ED74 i SU160 nie nawalíły."
Z nim nie ma co gadać. To znany z SSC król PIDF (Pesa Internet Defense Force) ze stwierdzonym zaawansowanym dysonansem poznawczym.
2015-12-22 19:52:56 Autor: Tomasz***
---.google.com
ZAZDROSZCZE PASAZEROM I WSZYSTKIM INNYM BEDACYM NA CENTRALNYCH DWORCACH WARSZAWY 29 GRUDNIA....ZOBACZYCIE NASZEGO MAŁEGO DZIOBAKA :)


LUBLIN DZIĘKUJE ZA TO WYRÓŻNIENIE - ZA POJAZD "MADE IN POLAND" - ZA INAUGURACYJNY PRZEJAZD !!!!!!

PROSZE RYNEK KOLEJOWY O SESJĘ ZDJĘCIOWĄ Z PERONÓW W STOLICY I W LUBLINIE !!!
DOCEŃMY NIESAMOWITY WYSCIG Z CZASEM PESY BYDGOSZCZ !

PESA DART W BARWACH PKP IC NA TRASIE WARSZAWA - LUBLIN 29.12.2015 ZAPRASZAMY :)

MADE IN POLAND - WYPRODUKOWANO W POLSCE
2015-12-22 19:59:33 Autor: bun
---.torun.mm.pl
Wreszcie jakieś ładne pociągi, anie te kible stadlera
2015-12-22 20:06:22 Autor: współczujący
---.dynamic.chello.pl
@pmpoznan

Przecież to niczyja wina że ty nie potrafisz odróżnić składów dużych prędkości typu TGV,ICE czy w pewnym stopniu Pendolino w wersji polskiej od dalekobieżnego tramwaju produkcji Stadlera czy Pesy.Wiesz jaki rekord prędkości osiągnął skład TGV ? Myślisz że Dart też tyle pojedzie ??? Z osłonami czy bez ? To są różne klasy składów.Gęś nie poleci za morze bo ma za ciężki kuper. Stradler nie pieje z zachwytu że zrobił cudo - pociąg jak Pesa.V max 160 km/h ,dobranoc i lodu na czoło .
2015-12-22 20:07:35 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Nie ma już zapewnień, że do końca roku wszystkie składy zostaną dostarczone???

Coś się stało?
2015-12-22 20:12:53 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
ZTCW dziś wieczorem ma być odebranych 6 następnych, czy jakoś tak :)
2015-12-22 20:19:58 Autor: pasażer świadomy
---.dynamic.chello.pl
Odbiory tylko po zmroku :)
2015-12-22 20:23:03 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Jakim sposobem można odebrać w jeden wieczór 6 ośmiowagonowych składów?
To wychodzi cirka 7,5 minuty na wagon i to bez przew na siku ;-)
2015-12-22 20:23:18 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Jest dobrze.
Pesa dostarcza darty ale z utrzymaniem, więc to ich zmartwienie doprowadzać te wehikuły do zdolności jezdnej.
2015-12-22 20:25:03 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
W 1955 roku dość przestarzałe jak na dzisiejsze czasy lokomotywy + równie przestarzałe wagony na dość kiepskich torach rozwineły 331 km/h. W 2015 dość dobrze wiadomo co potrzeba do dużych szybkości. Zamówiony przez PKP-IC ED161 musiałby trochę wiecej ważyć, aby trwale rozwijać np. 230-250 km/h i naprawdę dziś nikomu to nie było potrzebne do szczęścia. ED250 waży ok. 160 ton więcej od ED161.
2015-12-22 20:25:32 Autor: Nemo
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post pasażer świadomy:
"Odbiory tylko po zmroku :)"
Nastała era nocnych akcji...
Jak za jaruzelskiej okupacji
2015-12-22 20:26:36 Autor: Adam Zz
---.wapgw.era.pl
@Zeus04

"Nawet Alstom bał się złożyć oferty... :)"

Alstom nie licytował że ma rakietę na v350 za połowe ceny, która w przeciwieństwie konkurencji JUŻ jeździ.
Pesa licytowała. Powiedziano sprawdzam (tylko na v160), honor Pesy nie pozwalał odrzucić wyzwania a teraz spinają półdupki.
Ich brocha.
2015-12-22 20:30:35 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Dziś mamy najkrótszy dzień w roku (co ok. ponad 7 godzin) i trudno wyrobić się za widoku :) Flirty też później szły hurtowo...
2015-12-22 20:40:55 Autor: shambler
---.dynamic.chello.pl
To będą z osłonami czy bez ? Bez osłon wygląda to jak niedokończony skład a jeszcze z tą dziurą z przodu - paskudztwo.Może dlatego pokazali to w Białymstoku a nie np. w Warszawie w błysku fleszy a samo południe.
2015-12-22 20:44:11 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@ AdamZZ: Równie dobrze mogli wystawić coś zbliżonego do 19WE. Dwa 19WE kosztują tyle co połowa ED250. 200 km/h rozwineło by to bez najmniejszych problemów. 250 po modyfikacji. Niestety z taką ofertą by przegrali...
2015-12-22 20:54:12 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@psa: Jak już jeden Analityk przytomnie zauważył...ED161 zakupiono z długim utrzymaniem, a umowa zawiera takie zapisy, że tylko Pesa i Stadler się odważyli...
2015-12-22 21:04:19 Autor: Bartek
---.lublin.mm.pl
Z całym szacunkiem. Pierniczycie jak poparzeni. U nas nie ma gdzie rozbujać tych maszyn. Stąd nie potrzeba składów dużej prędkości. Trasa lu-www pokażcie odcinek na którym skład rozwinie pełną prędkość. Uwzględnijcie w tym też to że w paru miejscach po drodze zatrzymuje sie. Proste jak tory nie są dostosowane do 250 i brak miejsca na rozbijanie się do tej prędkości to po jakiego grzyba żądacie od składów na takie linie 200-250? Marnowanie kasy.
2015-12-22 21:20:51 Autor: pasażer polski
---.dynamic.chello.pl
V max 200 km/h to już można myśleć .Na CMK jeszcze przez wiele lat nie będzie więcej.Newag ma tylko wózki na 200.Pesa nie ma nic.I to by było na tyle.Nie ma żądań są nadzieje że może coś polskiego.Kiedyś ............
2015-12-22 21:24:26 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
@współczujący

Proponuje mój komentarz przeczytać jeszcze raz ;) bo czytanie bez zrozumienia to jakaś ostatnio normalność....

Ale wytłumaczę to tak, dla mnie osobiście tramwaj to tramwaj, pojazd komunikacji miejskiej a nie pojazd kolejowy, Pesa Dart czy Stadler Flirt 3 to już Elektryczny Zestaw Trakcyjny dalekobieżny nie mający nic wspólnego z tramwajami. Mnie to niestety irytuje, więc stwierdziłem że skoro ezty traktują niektórzy jak tramwaj to także mogą do tego wora wpierdzielić składy KDP, bo w końcu to takie same EZT tylko rozwijające większe prędkości.
Bardzo dobrze znam rekordy TGV które były co raz większe a ostatni wyniósł 574km/h ;)
2015-12-22 21:32:27 Autor: Tomasz***
---.google.com
Informacja właśnie biegnie przez Lublin , co prawda DART już był prezentowany w Lublinie ale to info elektryzuje - PIERWSZY INAUGURACYJNY PRZEJAZD Z PASAZERAMI NAJNOWOCZEŚNIEJSZEGO POLSKIEGO POCIĄGU !!!!

DZIĘKUJE ŹE MOGŁEM DOŻYĆ TAKICH CZASÓW :)
2015-12-22 21:41:40 Autor: ciekawy
---.dynamic.chello.pl
Ty Tomasz to już musisz mieć brązową kropę na majtach z przejęcia :) A po prostu chciałoby się wiedzieć dlaczego niby Dart ma być "najnowocześniejszy",Jest najnowszy dobra ale w czym jest nowocześniejszy od innych np. od Elfa ???? Inne fotele ? Może barek ? V maks dalej 160 km/h no więc gdzie ta nowoczesność ? Ile w nim jest polskiej myśli technicznej bo np. w ED74 to za dużo nie było ...O wyglądzie nie ma co pisać bo leżącego nie wypada kopać .......
2015-12-22 22:09:02 Autor: Tomasz***
---.google.com
To takie moje skromne zdanie :)
2015-12-22 22:09:11 Autor: psa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@zeus04
O co Ci człowieku chodzi? Chlałeś coś dzisiaj? Bo piszesz tak, że nie wiadomo o co chodzi. Może więc najpierw wytrzeźwiej, a potem pisz do rzeczy. A jak nie piłeś, to weź termometr i zmierz sobie temperaturę, bo bredzisz.
2015-12-22 22:19:06 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post bun:
"Wreszcie jakieś ładne pociągi, anie te kible stadlera"
"---.torun.mm.pl"

Interesujący bezkrytycyzm. Opamiętajcie się. Tabor ma być niezawodny, a nie ładnie wyglądać. To tak jakby "coś" zawinąć w błyszczący papierek i się tym chwalić.
2015-12-22 22:33:15 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@psa: Mam akurat na haku 3200 brutta i nie chce mi się więcej pisać. Poszukaj, to może sam znajdziesz :)
2015-12-22 22:50:12 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
spokojnej służby zeus04 ;)
2015-12-22 22:53:43 Autor: Qba
---.pikonet.pl
A co w sytuacji gdy Pesa nie dostarczy pozostałych?

IC zostanie z kilkoma Dartami i za nie nie zapłaci, czy odstąpi od umowy i zwróci te 3 już odebrane?
2015-12-22 22:58:30 Autor: aed32e
---.108.152.205.wlantech.pl
darty niestety beda jezdzic bez noskow
http://goo.gl/bl1jzK
2015-12-22 23:01:43 Autor: Rafel83
---.218.124.102
A co byś chciał nowego wewnątrz pociągu basen jakiś czy co w dupie się niektórym przewraca wybredny jak baba.
2015-12-22 23:18:00 Autor: M A R
---.146.130.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A ja proponuje aby Rynek Kolejowy zapytal oficjalnie prezesa PKP IC co robi w sprawie deklarowanej przez PESA 99% sprawnosci lokomotyw SU160.
Dzienne opoznienia pierwotne z powodu ich awarii siegaja setek minut. Opoznienia wtorne ida w tysiace.
W dniu dzisiejszym 'Boy-Zelenski' z Rzeszowa na odjazd +180' 'Flisak' z Lublina ponad setke w oczekiwaniu na loka. Czy to jest ta wzmozona gotowosc na okres swiateczny?
Kilkadziesiat osob czekajacych na peronie na "Boy-Zeleski" natychmiast po uslyszeniu komunikatu o opoznieniu pobieglo oddac bilety a nastepnie na Polskiego Busa, LuxExpres i inne auto/busy.
Strata IC kilka tysiecy PLN. Czy PESA wyrownuje te straty?

Szanowna redakcjo RK. Odwazycie sie zpytac o to zarzad PKP IC?

Z okazji Swiat zycze zarzadowi PESA aby sprawnosc ich Dartow byla przynajmniej dwa razy lepsza niz cudownych Gam. To juz bedzie sukces do kwadratu i posmiewisko w prasie.
2015-12-22 23:38:36 Autor: gg
---.dynamic.chello.pl
Fajnie czyta się opinie frustratów z małym ptaszkiem. Mistrzów designu i techniki.Rekinów biznesu!
W życiu nic nie zrobiliście i nie zrobicie! To co potraficie to pitolić na każdy temat. W firmie mamy takich na pęczki, mistrzów erudycji pokoju socjalnego. Inaczej wygląda sprawa gdy przychodzi do rozwiązania konkretnych problem w projekcie, a wtedy jest ceniuuuuuutko!

Największym sukcesem Pesy, Newagu, WB i paru innych firm, jest to że robią projekty, zarabiają kasę na rynku polskim i zagranicznym. Wpadki, kary, udane projekty to dzień jak każdy dla firmy która produkuje. Takie same problemy ma Merc, audi czy VW, ale trzeba coś robić a nie tylko pitolić.
2015-12-22 23:51:21 Autor: GG
---.dynamic.chello.pl
Nie odkryłeś Ameryki gg tylko epoki ci się pomyliły.Już nie ma jedynie słusznego czasu peanów pochwalnych .Swoboda forum to też prawo do uwag krytycznych.Ci co piszą niekoniecznie muszą to budować.Może mają szczęście lub nieszczęście tymi wynalazkami jeździć.Wesołych Świąt dla Newagu i Pesy ! (kolejność przypadkowa - dla wrażliwych i niestabilnych psychicznie).
2015-12-22 23:57:02 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@ GG: Można też powiedzieć sprawdzam :) Łatwo zweryfikować krytyków, a zwłasza dyżurnych krytyków :)
2015-12-23 00:03:40 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@ pmpoznań: Podziękował :) Teraz już z "górki", a może i nawet "fajrant" :)
2015-12-23 00:16:06 Autor: GG
---.dynamic.chello.pl
"Weryfikacją" i "sprawdzaniem" niech się zajmą ci,których stać choćby na minimum obiektywizmu.Ciebie zeus04 na to nie stać.
2015-12-23 00:21:29 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Czyli kogo stać? Bardzom ciekaw ;)
2015-12-23 08:03:42 Autor: inzynier
---.146.66.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-12-23 08:19:45 Autor: sawa
---.centertel.pl
Zostaw @GG zeusa w spokoju, on na tym forum jest ostoją trzeźwego, realnego życiowego osądu. Jest to człowiek, który pracuje na kolei, a nie przemądrzały mikol-fantasta-teoretyk (z całym szacunkiem dla normalnych miłośników kolei).
2015-12-23 09:43:03 Autor: zsk
---.warszawa.vectranet.pl
Bezpieczne toto będzie? Strach wsiadać...
2015-12-23 12:14:00 Autor: nici
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@ zeus04

Flirty nie poszły hurtowo.

Odbiory, były praktycznie bez zastrzeżeń dlatego szybko poszły.

A jak Darty pójdą, hurtowo to tylko przez politykę i MOŻLIWOŚĆ UTRATY DODATACJI, nie dlatego, że są cud, miód i malina - ba naprawdę nie są.

Pootwierajcie sobie szafy elektryczne, to wyjada wam oczy, dopiero.

Ja bym się tak nie cieszył z darta.

Widziałeś jak on jest poskładany?

Mam mocno mieszane uczucia.
2015-12-23 12:14:42 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-12-23 13:06:04 Autor: Artik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kilka minut temu widziałem Darta jadącego przez Dąbrowę Górniczą Ząkowice.
2015-12-23 14:00:32 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Kogoś uraziło porównanie konstrukcji EN57 do EN56? To że polska konstrukcja jest lżejsza od niemieckiej o ok. 10 ton? Takie rzeczy się moderuje???
2015-12-26 06:09:26 Autor: polaczek
---.146.65.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czy da sie wyprodukować coś szybko z zachowaniem procedór jakościowych pewnie można - to tylko na polskim rynku tak wyglada że to dużo że to szybko, tak mi sie wydaje że przemysł światowy troche się różni od naszego rodzimego bo u nas oczywiste sprawy stają się sukcesem a na świecie sukcesem jest wdrażanie, produkowanie wyrobów i usłóg których wcześniej nie było lub były gorsze tzw innowacja.

Ps. tak w środku europy to przydały by sie nowe tory a te co są niech już maltretują je towarowe ale znając życie znów zabraknie chęci i chętnych żeby dać krok do przodu rozwinąć infrastrukture, zmodernizować tabor itp.
po 11 latach wejścia do unii a tu dalej profilaktyczne działania. t
- wcześniej ZSRR - dobrze rze był plan centralny bo mozliwe że żadna fabryka by nie powstała jakby to mialy byś wewnetrzne ustalenia
- teraz Unia i jakoś nie widze zmiany po tylu latach dlej młodzież chce emigrować bo tam na zachodzie żyje się wolniej spokojniej i za prace można wyżyć, po ponad 30 latach od upadku komuny mało rodzimych firm przetrwało.

Już tylko montujemy edukacja jest uwsteczniona żadko kiedy powiązana z przemysłem,kórcze chciał bym być dumny z tego że żyje w tym kraju ale tak patrząc na realia ciężko być dumnym polakiem w Polsce no cóż można sie przyzwyczaić albo zacząć oczekiwać bo po tylu latach reform mamy prawo oczekiwać że coś sie zmieni, że może wkońcu ktoś opracuje plan na kilkadziesiąt lat, uzgodni to z sąsiadami w ramach unii i nie tylko i sukcesywanie będzie go realizował, że polski pracownik i niemiecki pracowanik będą mieli podobne warunki pracy i płacy. Niemcy kojarzą mi się z wysoką jakością produktów coś w tym jest czy to tylko ich chwyt marketingowy i te marki znane na całym świecie zbudowały swoją potege przez przypadek ?
2015-12-27 23:31:26 Autor: Pasażer40
---.146.0.191.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo! Trzymamy kciuki. Mam nadzieję, że Dartem będzie się równie komfortowo podróżowało jak Flirtami.
Do zobaczenia na szlaku.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5