NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Pesa zakończyła produkcję dwudziestu Dartów dla PKP Intercity (aktualizacja)

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 30.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-30 12:41:32 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Zasada "nie ma straconych piłek" zadziałała. Oby im się udało z całą resztą, ale na Boga, NIGDY WIĘCEJ TAKICH SZALEŃSTW!!! Fabryka pociągów nie może być kasynem, w którym można dużo wygrać, albo wszystko stracić, bo akurat tak wyszło.
2015-12-30 12:43:16 Autor: Referee
---.231.34.214.koba.pl
Do Białegostoku dojechał cały i zdrowy.
2015-12-30 13:02:26 Autor: P
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przeszły przez hale uruchomień czyli nie zostały uruchomione
Jedno wielkie oszustwo
2015-12-30 13:05:03 Autor: mikol
---.play-internet.pl
brawo NEWAG,tak trzymać
2015-12-30 13:05:18 Autor: Dkn
---.play-internet.pl
Aż nie chce się wierzyć. Jestem daleki od entuzjazmu, ale życzę bezawaryjnej eksploatacji
2015-12-30 13:10:23 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Polak potrafi i tak trzymać :)
2015-12-30 13:15:52 Autor: vonGregor
---.254.65.149
Brawo, brawo i jeszcze raz brawo! Dofinansowanie zabezpieczone, dalsze odbiory końcowe w toku.
2015-12-30 13:25:45 Autor: Zapinex
---.pesa.pl
Pesa Thug Life
2015-12-30 13:30:07 Autor: Tomasz***
---.google.com
Ciekawe ile zajeloby PESIE wyprodukowanie PROMU KOSMICZNEGO :) :) :) ???

A OD CZEGO ZACZYNAŁA FIRMA NP: SAMSUNG ?
2015-12-30 13:38:13 Autor: PS
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ciekawe kiedy pęknie pierwszy wózek powodując wykolejenie tak jak kilka dni temu w Opolskim SA134
2015-12-30 13:45:20 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
Pesa zdążyła wyprodukować. I co z tego jak stoją w fabryce? Jeśli PIC im za to zapłaci to będzie niezły wałek.
2015-12-30 13:50:25 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Gratuluję PESie z całego serca.
Dójcie także ZTM HGW i innych maranów inwestujących w trombaje.
Życzę PESie, aby NEWAg, Stadler, bolechowski Solaris i Bombardier Transportation były dla Was dobrą konkurencją i wykończta razem Siemensa za jego zasługi dla III Rzeszy:)
2015-12-30 13:54:21 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Może stoją w hali, ale kluczyki są do odbioru :) Kto kupując w salonie nowe auto kładzie się i wszystko oklupuje młotkiem? ;)
2015-12-30 13:58:07 Autor: Adamxxxxxons
---.play-internet.pl
Brawo. Udało sie i to pomimo wielkiego hejtu. Wszystkiego dobrego w nowym roku.
2015-12-30 13:58:35 Autor: zxc
---.154.24.5
GRATULUJEMY!!!!!!!!!!!!!!
2015-12-30 14:00:36 Autor: fixall
---.181.88.158
27.12 6 sztuk stało bez "karpia" i bez jakichkolwiek oznaczeń na pudle. Jeden był w 2 częściach a 2 w hali produkcyjnej. Stawiam garść orzechów że może i są wyprodukowane ale na pewno nie są zakończone w 100 %. Ale pojedziemy dziś i zobaczymy jak to wygląda.
2015-12-30 14:04:18 Autor: klakier z KD
---.211.200.89.otvk.pl
Skoro tamten SA134 rozleciał się przy prędkości 20km/h a nowy Pesa KARP wydaje dźwięki jakby świnie zarzynano przy prędkości +120km/h to lepiej aby szybko skończył w krzakach jak swój poprzednik ED74. Tylko znów są marnowane pieniądze na złom zamiast kupić więcej porządnych wagonów z FPS H.Cegielskiego.
2015-12-30 14:21:03 Autor: Nick
---.free.aero2.net.pl
Mimo, iż średnio przepadam za Państwa wyjącymi falownikami i piszczącymi łączeniami członów w Acatusach muszę przyznać:

Gratulacje PESA!

Pozostaje życzyć, aby wraz z zwiększaniem doświadczenia przez Państwa firmę rósł stopień niezawodności i poziom montażu.
2015-12-30 14:29:23 Autor: Edi
---.pikonet.pl
Dowcip będzie jak te 14 nie przejdzie odbiorów.
2015-12-30 14:35:26 Autor: pasażerSKMWA
---.69.196.42
Odebrano 6-8 sztuk na 30 grudnia rano. Czyli mają mniej niż 48h na odebranie 12-14 składów. A bardziej realnie 24h na "obejrzenie" 96 członów... To jest dopiero szaleństwo.

Zapewne żaden z tych 12 składów nie wyjedzie z pasażerami w najbliższych dniach.
2015-12-30 14:37:26 Autor: rangerek
---.oracle-ocna.com

rangerek
W odpowiedzi na post Edi:
"Dowcip będzie jak te 14 nie przejdzie odbiorów."
nie muszą (od razu) - ważne jest dla biurokratycznej maszyny UE aby fizycznie istniały "w całości" a czy odbiór przejdą dziś czy za pół roku to tyle zmienia, że z depozytu nie dostaną kasy za niego (coś jak rachunek powierniczy)
2015-12-30 14:37:55 Autor: Michaś
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To teraz zwolnione moce przerobowe mogą przerzucić na składanie tramwajów dla Bydgoszczy i Łodzi. Do jutra mają być 22 wagony.
2015-12-30 14:49:10 Autor: Funny
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ciekawe czy powtórzy się sytuacja z ED74.. Ile razy będą stały aż coś je ściągnie?
2015-12-30 14:53:30 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ red
Od początku nie wierzyłem że podawany przez Was zakres pierwszego etapu porozumienia jest prawdziwy bo logicznie wykluczał się z etapem trzecim i... okazało się że miałem rację. W pierwszym etapie nie chodziło, jak podawaliście, o "DOSTAWĘ przez Pesę wszystkich składów wraz z wymaganą pełną dokumentacją (w tym zezwoleniem Urzędu Transportu Kolejowego) w terminie do 31 grudnia".


@ PS
A ile wózków Elfów, Partnerów, Acatusów, czy Atribo do dzisiaj popękało?
2015-12-30 15:26:49 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Życzę Pesie jak najlepiej, bo w końcu to polska firma, ale dlaczego wszystko u nas działa w ten sam sposób? Czy to otwarcie nowej czy zmodernizowanej linii kolejowej (Balice) czy to budowa drogi, lotniska czy czegokolwiek innego - ZAWSZE odbywa się to na zapalenie płuc i w najlepszym wypadku na 3 sekundy przed końcem i tak mocno naciągniętego terminu.
Potem równie często okazuje się, że a to sygnalizacja nie działa jak powinna, a to pas się kruszy, a asfalt rozjeżdża, a drzwi nie domykają czy wszystko trzeszczy jak stara stodoła.

Obym się mylił, bo to w końcu i za moje pieniądze te pociągi, ale wróżę PIC trudne boje przy uzdatnianiu ich do ruchu pasażerskiego.
2015-12-30 15:27:35 Autor: Przemek
---.timplus.net
@ fixall Wiesz może czy PKP IC planuje w najbliższych dniach włączyć Darty do obsługi innych połączeń IC oprócz Bystrzycy i Mickiewicza?
2015-12-30 15:37:33 Autor: pesosky
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda tylko że jakość wykonania wątpliwa i na szybko, czekajcie tylko na "naprawy gwarancyjne" na których będzie kończył się montaż.
2015-12-30 15:47:55 Autor: Stranger
---.adsl.inetia.pl
@Tomasz Samsung chyba zaczynał od produkcji cukru, ale ręki sobie uciąć nie dam
2015-12-30 15:53:11 Autor: nici
---.218.114.14
CZEMU ULEGACIE PROPAGANDZIE?!

POJAZDY NIE SĄ W PEŁNI UKOŃCZONE, A CO DOPIERO URUCHOMIONE.

NIE SĄ DOSTARCZONE NA GROCHÓW, ANI ODEBRANE FABRYCZNIE, NIE WSPOMINAJĄC O ODBIORZE KOŃCOWYM.


POJAZDY SA NADAL SKŁADANE TYLKO POZA HALĄ.

DODATKOWO, POJAZDY TE BĘDĄ KOŃCZONE JUZ U ZAMAWIAJĄCEGO!
2015-12-30 16:07:35 Autor: Mariosti*
---.251.119.197
Na stronie samsunga sugerują że zaczęli w 1938 od eksportowania suszonych ryb, warzyw i owoców z Korei do Pekinu i Mandżurii.
2015-12-30 16:08:25 Autor: Nemo
---.dynamic.chello.pl
Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy, że to co było jeszcze tydzień temu gotowe w 30% dziś (po Świętach) jest gotowe w 100%
Daj spokój...
2015-12-30 17:09:25 Autor: xx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015-12-30 17:14:01 Autor: ciekawy
---.jjs.pl
@red - jak to Pesa zdążyła??? Zgodnie z ustaleniami, wszystkie pociągi miały mieć zezwolenie UTK. CZY MAJĄ??? Ktoś wie, ile pociągów ma aktualnie dopuszczenie UTK? Bo na tym portalu cisza w temacie...
2015-12-30 17:18:45 Autor: xyz321a
---.google.com
Brawo pesa.

Teraz tylko wystarczy je dopracować w ramach projektu Dart 2.
2015-12-30 17:38:33 Autor: xxxx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak jasne:) (dopracować !, przez ile lat można !) od ED74 dopracowywane są te prototypy, i żadnych wniosków nie widać!
2015-12-30 18:04:51 Autor: Nemo
---.dynamic.chello.pl
Ty za to jesteś wzorcem obiektywizmu zapewne.
Poczytaj ze zrozumieniem, a potem dopiero pisz.

"Jak powiedział Tomasz Zaboklicki, prezes Pesy Bydgoszcz, 12 pojazdów jest w tej chwili gotowych (jeden został odebrany przez PKP Intercity), 8 znajduje się w różnym stopniu kompletacji, od 30 do 90%."

http://www.rynek-kolejowy.pl/60689/porozumienie_pesa_pkp_ic_nie_straca_dotacji_za_darty.htm
2015-12-30 18:06:40 Autor: Nemo
---.dynamic.chello.pl
Przy czym pan Zaboklicki nie raz już okazał się mijać z prawdą, więc i tym razem nie sądzę by była to pełna prawda.
2015-12-30 18:08:28 Autor: kali74
---.16-4.cable.virginm.net
Przepraszam, że się zapytam...ale:
Z CZYM PESA ZDĄŻYŁA?????
Czy standardem na tym portalu jest robienie ź czytelników durniów???
Gdzie stoją "skończone" składy?
Ile będzie odebranych do jutra?
Czy wszystkie odebrane DARTy będą jeździć z pasażerami pierwszego stycznia?

Rozumiem, że teraz RK będzie pisał artykuły zaklinające rzeczywistość pod tytułem, że PESA oczywiście zdążyła, wszystko jest okay i wogóle nie było żadnych opóźnień!
2015-12-30 18:14:46 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Pesa zdążyła wyprodukować do końca roku :) To tak ciężko zrozumieć?
2015-12-30 18:26:24 Autor: Bydgoszczanin
---.dynamic.chello.pl
Ciężko, jak się mieszka niedaleko dworca i widzi codziennie przez okno co się dzieje "za płotem"...
Ale ciemny lud wszystko kupi.
2015-12-30 18:44:09 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Nie wszystko kupi. Taniego telefonu nie kupi... :)
2015-12-30 19:14:51 Autor: msw
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jutro sylwester, w zasadzie to jest dzień wolny ...

czyli mamy odebrane całe 6 szt z wymaganych 20 !

Tu nic nie pomogą żadne aneksy, żadne obiecanki cacanki, bo każdy pociąg ma przejechać 5 tys. km by można było go dopuścić do ruchu a na to potrzeba nie dnia tylko tygodni !

Generalnie powinni tego nie brać i zostawić takiego dostawcę z towarem, który, patrząc na to jak wszystko przebiega, okaże się poza gatunkiem.
2015-12-30 19:22:44 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Wujek dobra rafa zawsze chętnie doradzi ;) On zawsze wie jaki smartfon najlepszy :)
2015-12-30 19:25:24 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Ups... miało być "wujek dobra rada" on z daleka rozpozna "szajs" ;)
2015-12-30 20:23:57 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
Dajcie na luz..... to artykuł dla UE....żeby dotacji nie cofnęli.... oczywiście jak po polskiemu czytać umieją.... :) :) :) szczęśliwego Nowego Roku....;)
2015-12-30 20:47:18 Autor: Tomasz***
---.google.com
Wszyscy trzymali kciuki za PESA BYDGOSZCZ ! - tak samo przecież trzymalibysmy za NEWAG NOWY SĄCZ Czy STADLER SIEDLCE :)
2015-12-30 20:52:45 Autor: inmotion
---.dynamic.chello.pl
Ważna uwaga: w tekście wyraźnie jest napisane, że zakończyła się PRODUKCJA, co potwierdziła zarówno PESA, jak i PKP Intercity. Jeśli ktoś ma inne informacje, poza chęcią wykazania się na forum elokwencją - niech podeśle informacje do RK, pewnie goście to sprawdzą.

Wyraźnie jest też zaznaczony link w którym wyjaśniono jak będą się odbywały ODBIORY pojazdów i dlaczego dotacja nie zostanie utracona.

Ale widać to wymaga nie tylko umiejętności pisania, ale też czytania...
2015-12-30 20:53:19 Autor: Tomasz***
---.google.com
....albo za CEGIELSKIEGO POZNAŃ :)
2015-12-30 21:06:08 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
"Brawo. Udało sie"

Co się udało?

Na razie wiemy tylko tyle, że wierny żołnierz prezesa Z. przekazał coś o "hali uruchomień" - a ja akurat dobrze wiem co to znaczy w przypadku tej fabryki.....

Podobnie jest z komisarzami odbiorczymi - są komisarze i są .... komisarze.
Jeden powie "nie", a drugi - na to samo do odbioru - "czemu nie....".

I nawet zeus może .. zaklinać rzeczywistość - ja w bajki nie wierzę.
Jak PKP-IC odbierze 10-12 sztuk do 31 XII 2015 godz. 23.59 to będzie cud......
2015-12-30 21:14:21 Autor: mk-wroc
---.internetia.net.pl
Ale będą niedoróby. Robione na szybko......Defekt za defektem będzie.....Trzeba było kupić pociągi sprawdzone
2015-12-30 21:58:21 Autor: okokc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Wygląd noska Darta jest może kontrowersyjny, ale wcale nie taki brzydki.
Spójrzcie na przody takich najnowszych samochodów jak np. Ford Fiesta, Fokus , Mondeo czy Huyndaje czy Audi .
A potem krytykujcie.
2015-12-30 22:02:55 Autor: ksW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Robią dobrą minę do złej gry ... z porażki chcą zrobić sukces a wszystko po to by ocalić te 570 baniek ...


Oddać te graty do pesy i kupić w kolejnej perspektywie coś lepszego.


Sama zakończona produkcja (o i ile to prawda) i ten idiotyczny aneks to za mało by się z tego wywinęli. Pan Z. tak ostatnio kłamie, że mu już nos urósł od tych bujd jakie wypowiada.

Jak ktoś z UE się przyjrzy temu projektowi to o dotacji mogą zapomnieć.
2015-12-30 22:06:52 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post okokc:
"Wygląd noska Darta jest może kontrowersyjny, ale wcale nie taki brzydki.
Spójrzcie na przody takich najnowszych samochodów jak np. Ford Fiesta, Fokus , Mondeo czy Huyndaje czy Audi .
A potem krytykujcie."
No.
Dart też ma tam pewnie chłodnicę...
2015-12-30 22:09:58 Autor: tesp
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do prokuratury z tym kontraktem !

To jest skandal i wstyd na całą UE, pociągi stoją na hali a ktoś tu mówi o zakończonym kontrakcie , to jest działanie na szkodę PKP.
2015-12-30 22:40:56 Autor: rk-vr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest takie powiedzenie by nie chwalić dnia przed zachodem słońca :)

Pesa jeszcze nie zdążyła i ma na to zaledwie niecałe 25,5h.


Czyli jutro do 23:59 na terenie należącym do IC ma być 20 składów, z papierami UTK i po odbiorze fabrycznym a jak nie będzie stafu to WON z tych syfem (w sumie to by nikt na tym nie stracił, bo to jest pojazd prototypowy a nie seryjny).

***

" Realizacja porozumienia - zatwierdzonego przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych – przewiduje kilka etapów. Pierwszym z nich jest dostawa przez Pesę wszystkich składów wraz z wymaganą pełną dokumentacją (w tym zezwoleniem Urzędu Transportu Kolejowego) w terminie do 31 grudnia "
2015-12-30 23:00:05 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Dostawa gdzie? Do jakiego miejsca? :) Ludzie mają w umowach miejsce pracy - teren RP. Pieniążki są już przekazane i.... starajcie się dalej :)
2015-12-30 23:42:01 Autor: nici
---.218.114.14
@zeus04 - ja naprawdę do tej pory sądziłem, że jesteś poważnym gościem..

Miejscem dostawy jest Grochów!
2015-12-30 23:57:40 Autor: Stefan banderą
---.play-internet.pl
PESA mistrz!
NEWAG niech się uczy.
2015-12-30 23:59:56 Autor: stw
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak jutro te pociągi do g. 23:59 nie dojadą do Grochowa to niech tym się zajmie sąd.
Wnioskodawcę już zresztą chyba znamy a poparcie "rządu" będzie miał w 100%-tach :) Papierowe odbiory w fabryce pesy na niekompletne pociąg to próba wyłudzenia dofinansowania UE. Pomijam kwestie jakości tego wyrobu w stosunku do ceny , bo to oddzielny rozdział.

Nie można robić takiego wała na oczach ludzi !

Ps.
Do czego to doszło ... 3 x im termin zmieniali a ci ciągle nie dają rady ile można czekać.
Sprawiedliwość musi być, to że pesa jest firmą krajowa nie ma znaczenia, zresztą to montowania niemiecki części a nie fabryka.
2015-12-31 00:28:05 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
to po to karpie będą bez osłon na sprzęgach - żeby podobnie jak gamy, były łatwo ściągalne ze szlaków https://www.youtube.com/watch?v=9DuGv74fxi0&feature=youtu.be

prawdziwy pociąg bydgoskiej hańby - szrot z pesy holowany przez niezawodnego "emeryta"....
2015-12-31 00:40:12 Autor: Kąśliwy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A gówno Was to powinno wszystko obchodzić jak Pesa dogaduje sie z PKP InterCity. To sa poufne kontrakty handlowe miedzy nimi i UE. Takim leszczom bitym jak Wy nie dane bedzie nigdy po znać prawdy, bo płacicie raptem 18% PITu, wiec jak mowa o milionach to moglibyście dostać pomieszania z poplątaniem zmysłów. I gówno Wam do tego ćwoki głupie gdzie i kiedy Pesa dostarczy Darty: czy na Grochow, czy na bocznicę pod Bydgoszczą. Przecież w większości z Was nie stać nawet na bilet kolejowy na te pociągi, nie wspomnę o Pendolino. No chyba, ze macie jakieś zniżki kolejowe... Gdy rok temu ruszało Pendolino tez pluliscie jadem, że jest takie i owakie, że kiepskie, etc. A teraz piejecie, że Darty nie umywają sie do tych właśnie składów.
2015-12-31 00:40:57 Autor: Kąśliwy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A gówno Was to powinno wszystko obchodzić jak Pesa dogaduje sie z PKP InterCity. To sa poufne kontrakty handlowe miedzy nimi i UE. Takim leszczom bitym jak Wy nie dane bedzie nigdy po znać prawdy, bo płacicie raptem 18% PITu, wiec jak mowa o milionach to moglibyście dostać pomieszania z poplątaniem zmysłów. I gówno Wam do tego ćwoki głupie gdzie i kiedy Pesa dostarczy Darty: czy na Grochow, czy na bocznicę pod Bydgoszczą. Przecież w większości z Was nie stać nawet na bilet kolejowy na te pociągi, nie wspomnę o Pendolino. No chyba, ze macie jakieś zniżki kolejowe... Gdy rok temu ruszało Pendolino tez pluliscie jadem, że jest takie i owakie, że kiepskie, etc. A teraz piejecie, że Darty nie umywają sie do tych właśnie składów.
2015-12-31 00:41:32 Autor: paf
---.dynamic.chello.pl
Wiadomo już, że nawet w tych odebranych okna są nieszczelne i świszczą plus masa innych niedoróbek (wyliczenie w stosownym artykule RK z wczoraj).

Jak dla mnie ten tramwaj jest cieniutki jak barszczyk Knorra.
2015-12-31 06:09:50 Autor: Llll
---.zdnet.com.pl
Nie zapominanie o Ed59
2015-12-31 06:09:57 Autor: Llll
---.zdnet.com.pl
Nie zapominanie o Ed59
2015-12-31 08:23:55 Autor: gosc
---.centertel.pl
A newag siedzi i .... pisze juz kolejne donosy
2015-12-31 08:50:25 Autor: rumcajs
---.free.aero2.net.pl
@Luca i inne gorące główki
musicie sobie założyć na swoje makówki chłodnice z osłonami Darta żeby zacząć myśleć i wyglądać normalnie!!
2015-12-31 10:31:12 Autor: KB
---.icpnet.pl
@ Kąśliwy

Składy są kupowane za pieniądze publiczne, które mogły zostać wydane inny tabor, dlatego nas interesuje jak są wydawane.

Nikt nie zmuszał PESY do brania zamówienia, którego termin jest nierealny. Spójrzmy na np. na Solarisa, który nie bierze udziału w nierealnych terminowo przetargach.

Jak mówi stare przysłowie: "mierz siły na zamiary".


Zresztą, może gdyby PESA parę lat temu nie zwolniła pracowników, to by nie miała takich problemów.
2015-12-31 12:16:30 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post gosc:
"A newag siedzi i .... pisze juz kolejne donosy"
Spoko, małopolski przetarg na ezt wróci do Pesy.
2015-12-31 12:29:57 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kłamstwem jest twierdzenie że Pesie trzykrotnie przedłużano termin. Opóźnienia dostaw będą zliczone i odpowiednie kary za nie będą naliczone.



@ DBme
> ja akurat dobrze wiem co to znaczy w przypadku tej fabryki.....
> są komisarze i są .... komisarze.

Sama prawda - podobnie:
są wiedzący i są... wiedzący
są czytający i są... czytający
są komentujący i są... komentujący.
2015-12-31 14:37:33 Autor: łubu-dubu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma co się cieszyć z tego "Pesa zakończyła produkcję".
Kto z was odebrałby z salonu samochód, który zamiast 2 miesiące, był robiony miesiąc, nie przeszedł odbiorów KJ, a poprawki będą się robić "kiedyś"? No kto?
2016-01-01 03:09:31 Autor: miłościwy panie
---.opera-mini.net
Z jakiego salonu? Prosto z montowni.
2016-01-01 10:25:16 Autor: muttley
---.dynamic.chello.pl
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego PIC z uporem maniaka puszcza "składy regionalne" ED74 na trasy typu Kraków - Terespol i Kraków - Białystok? Dlaczego np. nie jeżdżą tym na trasie Łódź - Warszawa, lub od biedy jakieś szybkie wahadło typu Krk - Rzeszów, lub Krk - Warszawa?
2016-01-01 22:16:38 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli nie wiesz jak jest nie komentuj !
2016-01-03 18:12:11 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post muttley:
"Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego PIC z uporem maniaka puszcza "składy regionalne" ED74 na trasy typu Kraków - Terespol i Kraków - Białystok? Dlaczego np. nie jeżdżą tym na trasie Łódź - Warszawa, lub od biedy jakieś szybkie wahadło typu Krk - Rzeszów, lub Krk - Warszawa?"
Warszawa - Łódź i Warszawa - Kraków, to za duże potoki na te jednostki. A chyba nie ma ogryzków pokroju Kraków - Rzeszów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5