NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany

| Leonard Dolecki 22.11.2018 153

Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
fot. LD
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
Pesa: Bez nas niemiecki rynek pojazdów spalinowych byłby zmonopolizowany
W pierwszej połowie listopada, w bazie DB w Dortmundzie oficjalnie zaprezentowane zostały maszyny Pesa Link przeznaczone specjalnie dla Deutsche Bahn. Wożą już pasażerów w rejonie Sauerland. Są to kolejne maszyny, które bydgoska firma dostarczyła dla DB, a według zapowiedzi przedstawicieli obu stron, to nie koniec współpracy.
Nowy tabor został oficjalnie zaprezentowany podczas uroczystości 75-lecia bazy DB w Dortmundzie. Tam również będzie on serwisowany. Podczas wydarzenia, Andree Bach, szef DB Regio NRW, podkreślał, że jest zadowolony ze współpracy z Pesą. – Czekamy na następne maszyny w ramach podpisanych już umów. Jeśli chodzi o kolejne zamówienia, to będziemy myśleć i rozmawiać o nich kiedy cały tabor do nas dotrze – powiedział Andree Bach, szef DB Regio NRW.

W ramach podpisanych już umów Pesa dostarczy dla DB 72 maszyny (więcej na ten temat pisaliśmy tutaj). Dzięki pomyślnemu zrealizowaniu zamówienia pojawiają się więc możliwości rozwoju współpracy. Szczególnie, że polska firma zaczyna być coraz ważniejszym graczem na niemieckim rynku.

– Pesa jest swojego rodzaju „asem w rękawie” dla Deutsche Bahn. Gdyby nie to, że jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom firmy i dostarczyć odpowiedni tabor, to jedynym możliwym dostawcą byłaby firma Alstom, która mogłaby dyktować ceny i warunki. Nasza konkurencyjność jest więc bardzo istotna – mówi prezes zarządu firmy Pesa, Krzysztof Sędzikowski. – Obecnie pracujemy nad skończeniem zamówienia, które zostało u nas złożone. Łącznie są to 72 maszyny. Mamy jednak nadzieję i dobrą perspektywę na dalszą współpracę z DB – dodaje.

Maszyny firmy Pesa, które będą korzystały z bazy DB w Dortmundzie, są odpowiednio dostosowane do wymogów zamawiającego. Są one napędzane silnikami wysokoprężnymi i spełniają normy bezpieczeństwa EN 15227.

Linki Pesy, w zależności od liczby członów, mają od 110 do 160 miejsc siedzących, w tym 12 w I klasie, są w pełni przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, niskopodłogowe, z miejscami dla rowerów i mogą osiągać prędkość do 140 km/h.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dortmund (7)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Kolej

Wiecej z regionu:

Dortmund (7)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5