NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Pesa: Popyt na nowoczesne wagony piętrowe będzie rósł

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 18.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-18 15:39:52 Autor: Mind Fucker Man
---.play-internet.pl
Redaktorze Szymajda- PKP IC nie unieważniło przetargu na dostawę piętrowych EZT'ów na Wawa - Łódź. Postępowanie jest prowadzone w trybie negocjacji z ogłoszeniem, na razie stanęło na wnioskach o dopuszczenie do procedury. Więc jeśli IC chce kontynuować przetarg to powinno pierw zakończyć etap kwalifikacji. Ostatnio za takich istotnych błędów Pan popełnia.
2016-01-18 16:13:47 Autor: Ala31
---.google.com
PR Gdynia - idealne na trasę do Elbląga. Zamiast likwidować połączenia z powodu zbyt dużego popytu może warto zainwestować w nowy tabor.
2016-01-18 16:52:01 Autor: PESAfan
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne - nie eksperymentalne.
PESA - Pojazdy Eksperymentalne Są Awaryjne
Oby piętrusy robili na lepszych wózkach żeby nie było z nów jaj z pękaniem ram jak na szynobusach i GAMAch.
2016-01-18 17:02:02 Autor: ms
---.static.ip.netia.com.pl
Mind Fucker Man: dzięki za uwagę, poprawiłem.
2016-01-18 17:02:20 Autor: Szpagin
---.kopnet.pl
Przez pewien czas mówiło się o kupnie wagonów piętrowych przez Koleje Śląskie do obsługi relacji Gliwice - Częstochowa. Potem ucichło, a szkoda, bo obłożenie jest spore.
2016-01-18 17:23:42 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
KŚ powinny dobrze zastanowić się jaki tabor kupić. Może niekoniecznie piętrusy, ale w miejsce kibli przydałyby się Elfy lub Impulsy w wersji sześcioczłonowej, bo czteroczłonowe jeżdżą czasami pełne (Katowice-Zwardoń). Wtedy sześcioczłonowe można by dać tam gdzie jeżdżą obecnie Elfy 4x, a Elfy 4x tam gdzie jeżdżą kible. Innymi słowy powinni kupić 7 EZT sześcioczłonowych i 10 trójczłonowych (ewentualnie zamiast 10 3x można kupić 5-7 3x i 3-5 2x). Piętrusy jest sens kupić gdy największe zwykłe EZT nie dają rady.
2016-01-18 17:26:53 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
Zdecydowanie brakuje piętrusów. Zwłaszcza właśnie w Polsce północnej. Idealne nad morskie kurorty! Do tego są krótsze, a więc wymagają krótszej krawędzi peronowej, no i przez to mniejsza koszty przewoźnika. Generalnie, dużo zalet :D.
2016-01-18 17:30:28 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Mind Fucker Man:
"Redaktorze Szymajda- PKP IC nie unieważniło przetargu na dostawę piętrowych EZT'ów na Wawa - Łódź. Postępowanie jest prowadzone w trybie negocjacji z ogłoszeniem, na razie stanęło na wnioskach o dopuszczenie do procedury. Więc jeśli IC chce kontynuować przetarg to powinno pierw zakończyć etap kwalifikacji. Ostatnio za takich istotnych błędów Pan popełnia."
Co nie zmienia fakty, że właściwie ten przetarg jest martwy. A nie anulowali go, żeby nie dostać pod dupie od pasażerów Wawa-Łódź za zabrali... Tak mogą dalej wciskać ludziom kit, że sprawa w toku...
2016-01-18 17:32:53 Autor: Mind Fucker Man
---.play-internet.pl
@ ms:
Dalej błąd. To nie oferty tylko wnioski ;)
2016-01-18 17:33:25 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
A na Łódź -Warszawa nie lepiej wysłać Bydgostie?
2016-01-18 18:20:40 Autor: ~
---.39.193.87
Wydaje się, że tego typu wagony w kategorii IC również wrócą do łask. Po modernizacji odcinków Opole - Kędzierzyn-Koźle-Gliwice i Katowice-Kraków, a następnie powrocie pociągów (przynajmniej kategorii ekonomicznej) na sieć osadniczą wydaje się to jedyny optymalny tabor na ciąg Poznań-Wrocław-Katowice-Kraków, ce ący się sporą wymianą podróżnych na średniodystansowych relacjach aglomeracyjnych typu Poznań-Leszno, Brzeg-Opole czy wewnątrz GOP.
2016-01-18 19:56:31 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post Ala31:
"PR Gdynia - idealne na trasę do Elbląga. Zamiast likwidować połączenia z powodu zbyt dużego popytu może warto zainwestować w nowy tabor. "
Tu wystarczy wyciągnąć bohuny z krzaków, zrobić im rewizję. Siódemki PeeRy mają. Tylko niedasizm przeszkadza.
2016-01-18 21:16:27 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
@ Arrivederci

"Niedasizm" to ty masz w głowie - twoje komórki mózgowe widać umierają skoro nie stać ich na myślenie.
Z każdym rokiem, miesiącem stajesz się ... mądrzejszy inaczej.
Zaśmiecaj sobie dalej, szkoda tłumaczyć dlaczego nie można "reaktywować" tylu wagonów np. w PR Gdynia bo i tak jak osioł będziesz robił swoje.....
2016-01-19 09:29:03 Autor: hommes
---.static.ip.netia.com.pl
Na nowoczesne wagony - popyt rośnie. Na wasze, z beznadziejną wanną w przejściu i małymi okienkami - niekoniecznie.
2016-01-19 11:19:57 Autor: paterb
---.free.aero2.net.pl
- nie widziałem większego eksperymentu jak "pesy" piętrusy !! Szkoda tylko że cały czas stoją na grupie w KM i nie ma ustalonego terminu kiedy rusza z pasażerami... ha ha ha
2016-01-19 12:48:47 Autor: bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

bozia
W odpowiedzi na post onerail xd:
"A na Łódź -Warszawa nie lepiej wysłać Bydgostie?"
Nie i juz bylo walkowane dlaczego.
2016-01-19 13:00:56 Autor: Ave jaja
---.wt.pw.edu.pl
W odpowiedzi na post bozia:
"Nie i juz bylo walkowane dlaczego."
Kogo obchodzi wasze walkowanie i wasze placze. Najlepiej dla Uci tylko dać same EIC w taryfie TLK jak "Uszatek". O jacy oni wielce pokrzywdzeni, że odlegość jaką w większości kraju ludzie przejeżdżaja kiblami, to oni powinni mieć full wypas.

Łaskę robicie że puciongami jeździcie? Przecież podobno wszyscy teraz autobaną cisną. 3xED74 i wszystkie Żyrardowy się pomieszczą.
2016-01-19 20:14:27 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Składy 3xED74 też tego nie przeżyją. Poza tym krawędzie peronowe. Do tego cały czas niewygodne fotele. Kolejną rzeczą jest to, że składy ED74 wyjątkowo źle funkcjonują w trakcji wielokrotnej. Przy trakcji 3xED74 by tego nie przeżyły.

Więc jeśli Ed74 na Łódź-Warszawa to jedynie na weekendy oraz np kursy bardzo wieczorne lub wręcz nocne. Pytanie czy da się tak zrobić obiegi.
2016-01-20 02:56:55 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Ave jaja:
"Kogo obchodzi wasze walkowanie i wasze placze. Najlepiej dla Uci tylko dać same EIC w taryfie TLK jak "Uszatek". O jacy oni wielce pokrzywdzeni, że odlegość jaką w większości kraju ludzie przejeżdżaja kiblami, to oni powinni mieć full wypas.

Łaskę robicie że puciongami jeździcie? Przecież podobno wszyscy teraz autobaną cisną. 3xED74 i wszystkie Żyrardowy się pomieszczą."
Jak takis madry, to bys wiedzial ze 3x ed74 jest niemozliwe. (chyba, ze chcesz wywalic podstacje na lini) W dodatku slaba pojemnosc i wysoka awaryjnosc. PS. Obecnie wiele miast w kraju ma EIC w cenie TLK
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5