Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Newag z przewagą w przetargu na naprawy EP09

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
15-06-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Newag z przewagą w przetargu na naprawy EP09
Fot. PRPesa i Newag chcą wykonać naprawy okresowe lokomotyw EP09
Do przetargu na naprawy poziomu P4 lokomotyw EP09 zgłosiło się dwóch chętnych. To najwięksi krajowi konkurenci na kolejowym rynku: Pesa i Newag.

Przetarg na prace na poziomie P4 podzielono na trzy zadania. W każdym z nich chodzi o naprawę 9 lokomotyw. Na każde zadanie oferty można było składać osobno. W ten sposób PKP Intercity chce zdywersyfikować listę dostawców prac i szybciej odebrać pojazdy od wykonawcy robót.

W zadaniu pierwszym i trzecim oferty w wysokości 13,2 mln zł złożył tylko Newag. W zadaniu drugim Newag złożył tańszą ofertę - 13,2 mln zł a Pesa 13,6 mln zł. W zadaniu tym Newag deklaruje również krótszy termin realizacji.

Przewoźnik wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 21 miesięcy, cała procedura napraw P4 ma natomiast trwać 24 miesiące. Pierwotnie oferty w zadaniach można było składać do 30 maja, jednak termin ten, po licznych pytaniach oferentów, przeniesiono na 13 czerwca.

Oferta Newagu jest tak naprawdę ofertą gliwickiego oddziału firmy, dawnego ZNLE Gliwice, któremu grozi obecnie likwidacja, o czym więcej piszemy TUTAJ.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Szybciej z Pragi do Liberca? Nie tak szybko

Infrastruktura

Szybciej z Pragi do Liberca? Nie tak szybko

Mikołaj Kobryński 24 października 2025

Cummins: Rozwój kolei w Polsce nie odbędzie się bez silnika spalinowego

Tabor i technika

Cummins: Rozwój kolei w Polsce nie odbędzie się bez silnika spalinowego

Łukasz Malinowski, wsp. Kasper Fiszer 24 października 2025

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Szybciej z Pragi do Liberca? Nie tak szybko

Infrastruktura

Szybciej z Pragi do Liberca? Nie tak szybko

Mikołaj Kobryński 24 października 2025

Cummins: Rozwój kolei w Polsce nie odbędzie się bez silnika spalinowego

Tabor i technika

Cummins: Rozwój kolei w Polsce nie odbędzie się bez silnika spalinowego

Łukasz Malinowski, wsp. Kasper Fiszer 24 października 2025

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij