NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pesa dostarczy trójczłonowy pociąg dla świętokrzyskiego

| wu, Rynek Kolejowy 30.07.2015 205

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-30 12:14:39 Autor: grubas z Bydgoszczy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
chciał bym aby też Newag wygrał ze swoim impulsem albo stadler ze swoim flirtem. oni mają bardzo dobre pociągi ale nie stety tylko jeden pojazd i wybrano jednego producenta.

A będzie to Elf czy Acatus plus?


bardzo lubie pojazdy z Newagu, Stadlera i Pesy.

kim jest grubas z Bydgoszczy możecie sie już dowiedzieć z internetu - wystarczy troszkę poszperać... pozdrawiamy
2015-07-30 12:34:13 Autor: Zygmunt
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-30 12:36:32 Autor: quaz12
---.adsl.inetia.pl
Będzie to najprawdopodobniej Acatus plus. Najuboższa i najtańsza wersja EZTów produkowanych przez PESE. Można było przeczytać artykuł, gdzie PESA zapowiedziała zakończenie produkcji serii Elfów. Natomiast Acatusy Plus będą dalej produkowane.
2015-07-30 12:42:14 Autor: czytelnik1
---.adsl.inetia.pl
"Dopóki nie zajrzałem do internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów".
Stanisław Lem

Infantylni ludzie z rynku kolejowego z uporem maniaków nazywają składy pociągami. Durnota - coraz większa durnota.
2015-07-30 14:28:59 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post quaz12:
"Będzie to najprawdopodobniej Acatus plus. Najuboższa i najtańsza wersja EZTów produkowanych przez PESE. Można było przeczytać artykuł, gdzie PESA zapowiedziała zakończenie produkcji serii Elfów. Natomiast Acatusy Plus będą dalej produkowane."
elfy będą oferowane przy większej liczbie kryteriów w przetargu.
2015-07-30 14:36:14 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@wojtus
Jak np. w opolskim gdzie zamawiający wykluczył oskubanego Acatusa.
2015-07-30 15:53:19 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Elfa wystaw ZNTK MM, a Kaktusa Pesa. Lub vice versa ;)
2015-07-30 16:02:42 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post czytelnik1:
""Dopóki nie zajrzałem do internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów".
Stanisław Lem

Infantylni ludzie z rynku kolejowego z uporem maniaków nazywają składy pociągami. Durnota - coraz większa durnota."
Słaby troll: https://pl.wikipedia.org/wiki/Poci%C4%85g

Co do przetargu, szkoda, że nie wygrał Newag gdyż on z EZT ma po prostu Impulsa i oferuje go wszystkim, jedynie zależnie od zamówienia różni się wyposażeniem.

Pesa za mocno różnicuje między dobrymi pociągami, a a bieda wersją. Dlatego ci co zamawiają tańsze pociągi zamiast dostać gorzej wyposażonego lecz klasycznego SA135 lub którąś z odmian 218M, a wśród EZT Elfa to dostaje SA135 lub dwuczłony w wersji Mińsk co są takim chłamem, że dla bezpieczeństwa nie powinien być w ogóle do ruchu dopuszczony. Pierwsze Kaktusy to samo. Dobrze chociaż, że wersja plus podobno jest przyzwoita (nawet niektórzy mówią, że rozwiązanie poduszek w amortyzacji Jacobsów w Kaktusach jest lepsze od rozwiązania z Elfów).
2015-07-30 21:56:37 Autor: Placek
---.internetdsl.tpnet.pl
"zgodnie z oczekiwaniami" przetarg wygrała pesa? Czyimi oczekiwaniami?
2015-07-30 21:57:05 Autor: Placek
---.internetdsl.tpnet.pl
"zgodnie z oczekiwaniami" przetarg wygrała pesa? Czyimi oczekiwaniami?
2015-07-30 22:25:15 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W trójczłonowych Impulsach WC jest sensowniej umieszczone w członie środkowym, a w Pesie oczywiście w skrajnym.
2015-07-30 23:16:34 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@ep40

Nazywasz kogoś "słabym trollem" i następnie wrzucasz link do artykułu, który pokazuje że ten "słaby troll" ma rację?

"Pociąg – w transporcie kolejowym skład sprzęgniętych ze sobą wagonów lub innych pojazdów kolejowych (w odpowiedniej konfiguracji mogą to być wagon, człony zestawu trakcyjnego, zespół trakcyjny, wagon silnikowy albo sama lokomotywa) połączonych z co najmniej jedną czynną lokomotywą albo mających samodzielny napęd, OSYGNALIZOWANY zgodnie z przepisami, odpowiednio wyposażony (OBSŁUGA, materiały eksploatacyjne), przygotowany do DROGI albo będący W DRODZE"


Jeśli ten Acatus będzie stał na bocznicy PESY, to nadal nie będzie pociagiem. Natomiast może być elektrycznym zespołem trakcyjnym, trójczłonową jednostką elektryczną itp. itd.
2015-07-31 10:46:19 Autor: Eurotram
---.sileman.net.pl
W odpowiedzi na post ep40:
"W trójczłonowych Impulsach WC jest sensowniej umieszczone w członie środkowym, a w Pesie oczywiście w skrajnym."
Wiesz co,tym razem to już był "argument" z półki pt. "zastanówmy się,do czego by się tu przypieprzyć"...? :-/
2015-07-31 14:48:22 Autor: vicia
---.162.216.35
do @Placek "zgodnie z oczekiwaniami", które powstały po otwarciu ofert 3 tygodnie temu. Wówczas było wiadomo, że Pesa dała o wiele lepszą cenę, więc wszyscy oczekiwali, że dzięki temu oficjalnie zostanie ogłoszona zwycięzcą przetargu i tak się właśnie stało "zgodnie z oczekiwaniami". Także artykuł ten został napisany dobrze i logicznie, a Pesie gratuluje wygranej.
2015-07-31 23:22:12 Autor: Autor jako gość
---.adsl.inetia.pl
Oby nie przedwczesne były te gratulacje...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5