Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PCC Intermodal chce kupić trzy zmodernizowane lokomotywy manewrowe

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
05-11-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PCC Intermodal chce kupić trzy zmodernizowane lokomotywy manewrowe
Fot. Newag (zdjęcie ilustracyjne)
PCC Intermodal zaprasza do złożenia ofert na dostawę trzech zmodernizowanych spalinowych lokomotyw manewrowych. Przebudowane SM42 mają obsługiwać centra intermodalne operatora.

Zakup lokomotyw manewrowych po przeprowadzonej modernizacji realizowany jest w ramach projektu POIiŚ, który ma wspierać rozwój transportu intermodalnego w Polsce. Temu samemu dedykowany jest też dofinansowany przez unię program zakupu platform do przewozu kontenerów, także realizowany przez PCC.

PCC chce kupić trzy zmodernizowane lokomotywy SM42, które zostaną gruntownie przebudowane. Operator logistyczny zaznacza, że przedmiotem przetargu nie są lokomotywy fabrycznie nowe, ani używane. Chciałby, by „esemki” zostały dostarczone do intermodalnej bazy w Gliwicach, do terminalu w Kutnie i Brzegu Dolnym, najpóźniej do 15 grudnia 2020. W Polsce w ich przebudowie specjalizuje się kilku wykonawców.
Wykonawca, który zechce wziąć udział w konkursie ofert, musi mieć na koncie przynajmniej trzy zmodernizowane SM42. PCC Intermodal czeka na zgłoszenia potencjalnych wykonawców zamówienia do 9 grudnia. Otwarcie ofert nastąpi 16 grudnia 2019.

Trzy „nowe” SM42 muszą posiadać nowoczesne, ekologiczne silniki dieslowskie o mocy znamionowej przynajmniej 700 kW, sterowanie lokomotywy ma być mikroprocesorowe, całkowita masa lokomotywy nie może przekroczyć 75 ton. Maksymalną prędkość określono na 90 km/h. Kabinę maszynisty należy wyposażyć w komputer pokładowy, będzie on miał do dyspozycji dwa pulpity. Obowiązkowe funkcje komputera: sterowanie siły pociągowej i siły hamowania z układem prędkości zadanej, sterowanie kierunkiem jazdy. Muszą pracować w temperaturach od +40 stopni C, do -30 stopni C. Wykonawca pojazdów będzie musiał także świadczyć ich serwis.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

782 mln zł na transport intermodalny w ramach KPO

Biznes

782 mln zł na transport intermodalny w ramach KPO

Mikołaj Kobryński 28 marca 2025

Tabor intermodalny: Wkrótce konkurs z FEnIKS

Prawo i polityka

Tabor intermodalny: Wkrótce konkurs z FEnIKS

Roman Czubiński 03 września 2024

Transport intermodalny: tracimy szansę na sukces?

Biznes

Transport intermodalny: tracimy szansę na sukces?

Paweł Rydzyński 24 sierpnia 2024

Zobacz również:

782 mln zł na transport intermodalny w ramach KPO

Biznes

782 mln zł na transport intermodalny w ramach KPO

Mikołaj Kobryński 28 marca 2025

Tabor intermodalny: Wkrótce konkurs z FEnIKS

Prawo i polityka

Tabor intermodalny: Wkrótce konkurs z FEnIKS

Roman Czubiński 03 września 2024

Transport intermodalny: tracimy szansę na sukces?

Biznes

Transport intermodalny: tracimy szansę na sukces?

Paweł Rydzyński 24 sierpnia 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij