NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pasażerowie jak sardynki w zastępczym busie PKP Intercity

| Michał Szymajda 05.07.2018 72

Pasażerowie jak sardynki w zastępczym busie PKP Intercity
Fot. czytelnik RK
Pasażerowie jadący do i z Gorzowa Wielkopolskiego nie mają lekko. PKP PLK prowadzi w tym mieści szerokie prace inwestycyjne, w związku z tym między wojewódzkim miastem a Strzelcami Krajeńskimi Wschód trzeba było uruchomić zastępcze autobusy. Autobusy. Nie busy.
– 3 lipca PKP Intercity zamiast autobusu dowożącego na pociąg IC Kociewie (z niego można się przesiąść na IC Mehoffer w kierunku Poznania, Wrocławia, Krakowa i Przemyśla – dop. red) do Strzelec Krajeńskich pasażerowie mieli dojechać 28-miejscowym busem, chociaż pasażerów było prawie 40 i mieli jeszcze bagaże – napisał do nas czytelnik. Jak by tego było mało, autobus zamiast o 5:48 odjechał z Gorzowa około 6:15, ponieważ do Gorzowa dotarł opóźniony.

Jak podaje czytelnik – w zastępczym busie brakowało nie tylko miejsc, ale także pracownika PKP Intercity i informacji o tym, co się dzieje.

Co ciekawe, wygląda na to, że przewoźnik nie miał świadomości tego, że kurs wykonał nieprzygotowany do przewiezienia takiej liczby pasażerów bus i sugerował, że to być może bus należący do Przewozów Regionalnych, które także uruchamiają autobusową komunikację zastępcza do stacji Strzelce Krajeńskie Wschód. Pasażer odpowiednio udokumentował jednak przejazd i PKP Intercity przyznało się do winy i bije się w piersi.

– Aktualnie jesteśmy w trakcie wyjaśniania zaistniałej sytuacji zatłoczenia w pojeździe z przedsiębiorstwem, któremu PKP Intercity zleciło usługi przewozu pasażerów zastępczą komunikacją autobusową. Przepraszamy podróżnych za opóźnienie wyjazdu, które wynikło na trasie pociągu do Gorzowa Wielkopolskiego, oraz za wszelkie niedogodności, na jakie zostali narażeni na odcinku w kierunku Strzelec Krajeńskich – napisała Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

PKP Intercity przypomniała, że każdy pasażer ma prawo złożenia reklamacji na usługę. Można to zrobić w kasie PKP Intercity, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl. – Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity – dodaje Agnieszka Serbeńska i jeszcze raz przeprasza pasażerów za problem.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS