Partnerzy serwisu:
Pasażer

Pasażerowie jak sardynki w zastępczym busie PKP Intercity

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-07-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Pasażerowie jak sardynki w zastępczym busie PKP Intercity
Fot. czytelnik RK
Pasażerowie jadący do i z Gorzowa Wielkopolskiego nie mają lekko. PKP PLK prowadzi w tym mieści szerokie prace inwestycyjne, w związku z tym między wojewódzkim miastem a Strzelcami Krajeńskimi Wschód trzeba było uruchomić zastępcze autobusy. Autobusy. Nie busy.

– 3 lipca PKP Intercity zamiast autobusu dowożącego na pociąg IC Kociewie (z niego można się przesiąść na IC Mehoffer w kierunku Poznania, Wrocławia, Krakowa i Przemyśla – dop. red) do Strzelec Krajeńskich pasażerowie mieli dojechać 28-miejscowym busem, chociaż pasażerów było prawie 40 i mieli jeszcze bagaże – napisał do nas czytelnik. Jak by tego było mało, autobus zamiast o 5:48 odjechał z Gorzowa około 6:15, ponieważ do Gorzowa dotarł opóźniony.

Jak podaje czytelnik – w zastępczym busie brakowało nie tylko miejsc, ale także pracownika PKP Intercity i informacji o tym, co się dzieje.

Co ciekawe, wygląda na to, że przewoźnik nie miał świadomości tego, że kurs wykonał nieprzygotowany do przewiezienia takiej liczby pasażerów bus i sugerował, że to być może bus należący do Przewozów Regionalnych, które także uruchamiają autobusową komunikację zastępcza do stacji Strzelce Krajeńskie Wschód. Pasażer odpowiednio udokumentował jednak przejazd i PKP Intercity przyznało się do winy i bije się w piersi.

– Aktualnie jesteśmy w trakcie wyjaśniania zaistniałej sytuacji zatłoczenia w pojeździe z przedsiębiorstwem, któremu PKP Intercity zleciło usługi przewozu pasażerów zastępczą komunikacją autobusową. Przepraszamy podróżnych za opóźnienie wyjazdu, które wynikło na trasie pociągu do Gorzowa Wielkopolskiego, oraz za wszelkie niedogodności, na jakie zostali narażeni na odcinku w kierunku Strzelec Krajeńskich – napisała Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

PKP Intercity przypomniała, że każdy pasażer ma prawo złożenia reklamacji na usługę. Można to zrobić w kasie PKP Intercity, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl. – Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity – dodaje Agnieszka Serbeńska i jeszcze raz przeprasza pasażerów za problem.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5