NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Pasażer chwali PKP Intercity za dowiezienie do domu

| lk, Rynek Kolejowy 11.09.2016 313

Pasażer chwali PKP Intercity za dowiezienie do domu
Fot. PKP Intercity
Pasażer jadący opóźnionym pociągiem Pendolino z Krakowa do Gdyni chwali PKP Intercity za zorganizowanie busa, który dowiózł pasażerów do Słupska. 
Pociąg Express Intercity Premium o numerze 3510 jadący z Krakowa do Gdyni 9 września nabył sporego 70-minutowego opóźnienia z powodu wypadku śmiertelnego na torach. Część pasażerów przesiadała się w Gdyni na pociąg SKM do Słupska. Duże opóźnienie spowodowało, że pasażerowie ci nie zdążyliby na ostatni pociąg SKM i obawiali się, że będą musieli spędzić noc na dworcu w Gdyni.

Pracownicy PKP Intercity zadbali jednak aby ci pasażerowie dotarli do Słupska. Jak napisał na portalu społecznościowym jeden z pasażerów, Sebastian Irzykowski, PKP dowiozła każdego pasażera do domu.

– Na godzinę przed Gdynią kierownik pociągu odnalazł wszystkich pasażerów przesiadających się do Słupska i zakomunikował nam, że SKM nie zgodziła się czekać. Przed oczami stanęła mi wizja spędzenia nocy (6 godzin) na dworcu. Kierownik zapewnił jednak nas, że zapewni transport zastępczy. Tak też się stało. Zostaliśmy poproszeni o zebranie się przed pociągiem i poprowadzeni przez kierownika przed stację, gdzie podjechała taksówka bus i zabrała nas do Słupska. Każdego z nas pasażerów zawiozła pod dom – opisał reakcję PKP Intercity Stanisław Irzykowski.

Zdaniem pasażera działania spółki są oznaką, że na polskiej kolei wróciła normalność. – Dziękuje kierownikowi pociągu za właściwe zachowanie i zadbanie o pasażerów. Takie postępowanie przysporzy PKP klientów i to zadowolonych. Dziękuje w imieniu swoim i innych pasażerów – napisał pasażer.

W II kwartale 2016 r. spadła punktualność pociągów pasażerskich w Polsce, o czym pisaliśmy na Rynku Kolejowym tutaj.

Marcin Głuszek, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży PKP SKM w Trójmieście przysłał do Redakcji „Rynku Kolejowego” stanowisko SKM–ki w tej sprawie: – Trzeba wyraźnie zaznaczyć, że PKP SKM w Trójmieście, również zachowała się odpowiedzialnie, nie  wydając zgody na oczekiwanie opóźnionego pociągu Intercity. W wypadku udzielenia naszej zgody pasażerowie pociągu SKM, dojechaliby z ogromnym opóźnieniem do przystanków pośrednich na odcinku Gdynia - Słupsk – czytamy w stanowisku, którego całość opublikowaliśmy tutaj.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Słupsk (67)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Słupsk (67)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5