Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Ostatnie prace w tunelu na trasie Wrocław – Jelenia Góra [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
17-01-2024
Ostatnia modyfikacja:
18-01-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Za półmetkiem jest zabezpieczanie ścian poszerzonego już tunelu kolejowego koło Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra - informuje PKP PLK.

Jak informują PKP PLK, nowoczesna maszyna „TEM” poszerzyła obiekt do wymaganych rozmiarów - z ok.8,3 m. do ponad 11 m. Teraz przy wykorzystaniu ruchomego szalunku realizowana jest docelowa obudowa tunelu. Ukończono już połowę końcowej obudowy tunelu. Ściany konstrukcji tworzą przestrzeń umożliwiającą bezpieczne prowadzenie ruchu kolejowego i realizację prac. W ciągu doby przez tunel przejeżdża ponad 30 pociągów - podaje inwestor.

We wcześniejszej wersji tekstu informowaliśmy o opóźnieniu inwestycji. Zdaniem Porr, nie jest to prawda. - Prace są prowadzone zgodnie z harmonogramem, zgodnie z nim maszyna TEM miała zakończyć prace do listopada 2023, tymczasem poszerzanie tunelu (z 8 do 11 metrów) zakończyliśmy w połowie września 2023. Betonowanie poszerzonego tunelu planujemy zakończyć w styczniu - podkreśla rzeczniczka Porr Marta Czerwińska. 
 
O sprowadzeniu specjalnej maszyny do prac pod ruchem Rynek Kolejowy informował jako pierwszy. O szczegółach prac pisaliśmy z kolei w tym miejscu. Po zakończeniu robót możliwy będzie równoczesny przejazd pociągów po obu torach na trasie Wrocław- Jelenia Góra. Dotychczas ze względu na zbyt małą szerokość zabraniały tego przepisy.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Dlaczego ważny tunel na Dolnym Śląsku zamknięto na dłużej?

Infrastruktura

Dlaczego ważny tunel na Dolnym Śląsku zamknięto na dłużej?

Jakub Madrjas 25 kwietnia 2023

Porr blisko kontraktu na kolejny odcinek linii nr 274

Infrastruktura

Będzie nowy przystanek pomiędzy Lubaniem a Zgorzelcem

Infrastruktura

Prace na stacji Gryfów Śląski potrwają do końca roku

Infrastruktura

Prace na stacji Gryfów Śląski potrwają do końca roku

Witold Urbanowicz 05 października 2022

Jest kolejny przetarg na remont tunelu w Trzcińsku na linii 274

Infrastruktura

Zobacz również:

Dlaczego ważny tunel na Dolnym Śląsku zamknięto na dłużej?

Infrastruktura

Dlaczego ważny tunel na Dolnym Śląsku zamknięto na dłużej?

Jakub Madrjas 25 kwietnia 2023

Porr blisko kontraktu na kolejny odcinek linii nr 274

Infrastruktura

Będzie nowy przystanek pomiędzy Lubaniem a Zgorzelcem

Infrastruktura

Prace na stacji Gryfów Śląski potrwają do końca roku

Infrastruktura

Prace na stacji Gryfów Śląski potrwają do końca roku

Witold Urbanowicz 05 października 2022

Jest kolejny przetarg na remont tunelu w Trzcińsku na linii 274

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5