Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Ogromne zainteresowanie nowymi manewrówkami dla PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
06-06-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Ogromne zainteresowanie nowymi manewrówkami dla PKP Intercity
Fot. Maciej Górowski
Aż siedem firm weźmie udział w dialogu technicznym, który ogłosiło PKP Intercity. Operator, dzięki rozmowie z producentami, ustali warunki zamówienia na nowe lokomotywy manewrowe.

PKP Intercity ogłosiło w połowie maja rozpoczęcie przygotowań do zakupu nowoczesnych lekkich lokomotyw manewrowych. Pierwszym etapem będzie przeprowadzenie dialogu technicznego z producentami taboru. Pisaliśmy o tym tutaj.

Celem dialogu jest pozyskanie informacji pozwalających na oszacowanie możliwości technicznych dostępnych na rynku oraz oszacowanie wartości i terminu dostawy lekkich dwuosiowych lub trzyosiowych lokomotyw manewrowych. Według założeń pojazdy mają osiągać prędkość co najmniej 60 km/h.

Jak poinformowało "Rynek Kolejowy" biuro prasowe PKP Intercity, do udziału w dialogu technicznym na zakup lekkich lokomotyw manewrowych dopuszczono aż siedem firm: Newag, Corail TS, ZPS Stargard, Alstom Konstal, H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych, CZ LOKO oraz Stadler Polska. – Dialog techniczny potrwa około jednego miesiąca – mówi "RK" Marta Ziemska z PKP Intercity.

Warto przypomnieć, że wczoraj PKP Intercity rozpisało przetarg na 59 napraw okresowych dla lokomotyw elektrycznych serii EP09 i przetarg na 55 nowych wagonów osobowych. Będzie też kontynuować projekt wagonów Combo. W ubiegłym roku IC ogłosiło strategię taborową na lata 2016–2020, w ramach której zainwestuje ok. 2,5 mld zł. 
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5