Partnerzy serwisu:
Biznes

Oferty na mijankę w Majdanie Królewskim przekroczyły kosztorys ponaddwukrotnie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
16-11-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Oferty na mijankę w Majdanie Królewskim przekroczyły kosztorys ponaddwukrotnie
Fot. Regan1973, CCA-SA 4.0
PKP PLK otrzymały trzy oferty na odbudowę mijanki w Majdanie Królewskim na linii nr 71. Wszystkie przekroczyły kosztorys ponaddwukrotnie – nawet ta, którą złożyła własna spółka zarządcy infrastruktury.

W marcu ubiegłego roku PKP PLK podpisały umowę na wykonanie dokumentacji projektowej mijanki w Majdanie Królewskim. Jest to kolejne przedsięwzięcie w kierunku poprawy przepustowości i usprawnienia ruchu kolejowego na linii nr 71, która w przyszłości ma stanowić fragment najkrótszego połączenia Rzeszowa z Warszawą. Pisaliśmy o tym tutaj. PLK przygotowywała się do jej odbudowy co najmniej od 2008 roku. Na początku tego roku PKP PLK ogłosiły przetarg na usunięcie kolizji elektroenergetycznych na linii.

W tym miesiącu zarządca infrastruktury otworzył z kolei oferty w przetargu na budowę mijanki w trybie "projektuj i buduj". Złożyły je Intop Tarnobrzeg, ETF Polska oraz PNiUIK. Ta ostatnia jest spółką z grupy PLK i to ona złożyła najtańszą ofertę – opiewającą na 17,4 mln złotych. ETF proponuje 17,9 mln złotych a Intop – 18,7 mln (wszystkie ceny brutto). Niestety, zamawiający określił budżet inwestycji na dużo mniejszą kwotę – zaledwie 8,61 mln złotych brutto. Termin realizacji umowy to 294 dni od jej podpisania.

Linia kolejowa nr 71 na odcinku Rzeszów Główny – Ocice została przewidziana do modernizacji w ramach projektu pn.: „Prace na linii kolejowej nr 71 Rzeszów Główny – Ocice” finansowanego ze środków budżetowych w ramach szerszego zadnia „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, etap II”. Realizację projektu zaplanowano na lata 2016–2020. Zakres rzeczowy prac zakłada elektryfikację oraz budowę mijanki w Majdanie Królewskim. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5