NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Przetarg na usunięcie kolizji elektroenergetycznych na odcinku Rzeszów – Ocice

| Martyn Janduła 13.02.2017 0

Przetarg na usunięcie kolizji elektroenergetycznych na odcinku Rzeszów – Ocice
Stacja kolejowa w Głogowie Małopolskim przy linii kolejowej nr 71fot. Regan1973, GFDL
PKP PLK ogłosiły przetarg w formule „projektuj i buduj” na usunięcie kolizji elektroenergetycznych na linii kolejowej nr 71 na odcinku Rzeszów Główny – Ocice. Linia ta ma zostać wkrótce zelektryfikowana.
Zaprojektowanie robót dla usunięcia kolizji energetycznych jest przedmiotem postępowania przetargowego PKP PLK, realizowanego w ramach projektu „Prace na Linii Kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów”. Usunięte mają zostać kolizje elektroenergetyczne w km 3,800, 8,300, 9,250, 20,750, 22,160, 31,000, 31,850, 44,990, 54,300, 60,680 i 60,780 oraz zaktualizowanie części posiadanej przez PKP PLK dokumentacji.

Szacunkowa całkowita wartość zamówienia wynosi 1,38 mln zł brutto. Zamawiający zastosuje kryterium ceny – 60%, zatrudnienia pracowników w oparciu o umowę o pracę – 30% oraz okres gwarancji – 10%. Wykonawca będzie miał 407 dni na wykonanie zamówienia. Termin składania ofert mija 20 marca 2017 roku.

Trasa ta ma zostać w pełni zelektryfikowana. Prace mają zapewnić krótszą i wygodniejszą podroż na trasach Rzeszów – Sandomierz oraz Rzeszów – Lublin. Jak zaznacza PKP PLK, dzięki elektryfikacji pojawi się możliwość rozwoju kolei aglomeracyjnej na Podkarpaciu. Elektryfikacja 67 km trasy Rzeszów – Ocice pozwoli ponadto na skrócenie czasu przejazdu, m.in. dzięki wyeliminowaniu konieczności zmiany lokomotyw elektrycznych na spalinowe. Ułatwi to podróż i umożliwi uruchomienie dobrego połączenia między Rzeszowem a Warszawą przez Sandomierz – Skarżysko-Kamienną i Radom oraz przez Tarnobrzeg – Stalową Wolę i Lublin. Elektryfikacja zapewni również lepsze połączenia między Rzeszowem a Portem Lotniczym Rzeszów – Jasionka, co wpisuje się w budowę planowanej Podkarpackiej Kolei Aglomeracyjnej.

Prace budowlane zaplanowano na lata 2017-2020. Szacowany koszt elektryfikacji to ponad 100 mln zł. Połączenie Rzeszów – Sandomierz – Warszawa będzie w pełni zapewnione po zakończeniu prac modernizacyjnych na linii nr 25 Skarżysko-Kamienna – Ocice oraz na linii nr 8 Warszawa – Radom. Dodatkowe korzyści będą także po zakończeniu modernizacji (w tym elektryfikacji) linii nr 68 Lublin – Stalowa Wola oraz trasy Lublin – Otwock. Planowany termin zakończenia wszystkich projektów to 2020 rok.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Rzeszów (56)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Rzeszów (56)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS