NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Od grudnia jeszcze szybsze Pendolino

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 07.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-05-07 14:24:43 Autor: Kflik
---.60.129.178
"całościowy produkt" to zdecydowanie NIE TYLKO czas przejazdu.

To czy zabiorę kogoś na wycieczkę do Warszawy nie zależy od tego czy pojedzie się 3h czy 2h. byle nie było to 5h)

Jak będzie 5h - nie pojedziemy w ogóle.
Jak będą 2h ale cena zbyt wysoka - też nie pojedziemy w ogóle.

Potrzebne są specjalne oferty dla jadących poza szczytem, także tych chcących kupić bilet w ostatniej chwili.
Także bilet weekendowy dla kogoś kto chce _w_kilka_ osób pojechać na jeden dzień w sobotę do Warszawy jest zbyt drogi. To nie są ceny zachęcające do podróży których "nie trzeba" robić.
2015-05-07 14:46:05 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Całościowy produkt. To po co od 5 miechów jest pół produktu?
W roku 2017 zdążycie? Wtedy pewno se kupię furę, która pójdzie 250km/h i co mi po Waszym 200 km/h na kolejnym odcinku?
2015-05-07 14:47:05 Autor: lll
---.18.61.1
Dajcie spokój z tymi większymi prędkościami na torach, bo wykończycie choćby tego czerwonego autobusa, który od jutra wycina 5 par kursów na linii Warszawa-Wrocław, a pod koniec maja cięcia na liniach Wrocław - Gdańska (2 pary mniej) i Warszawa - Bydgoszcz (1 para mniej).
2015-05-07 14:52:48 Autor: japan1972
---.dynamic.chello.pl
@Klik
Ująłeś to bardzo dokładnie.
Niestety, niezmiennie koszty przejazdu moją dieslowską meganką kombi są znacznie niższe w przejazdach rodzinnych (2+2) niż koleją PKP IC, co nie jest dla mnie jako kierowcy powodem do radości.
Ilekroć zastanawiamy się nad podróżą koleją do często odwiedzanych przez nas Torunia i Warszawy, zawsze wygrywa auto lub PB.
I to w każdej kombinacji (2+1, 1+2). Dlaczego, pytam ???

Czy już nigdy nie da się pojechać z rodziną koleją za 100-150zł do Torunia i z powrotem, czy za ok. 200zł do Warszawy i z powrotem ?
Dlaczego PB dajemy radę, o aucie nie wspominając....
2015-05-07 15:13:08 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
160 km/h wystarczy. Więcej nam przecież nie potrzeba!
2015-05-07 15:25:10 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Jeżeli na linii Warszawa - Gdańsk udało się na nowy rozkład jazdy 2015/2016 osiągnąć czas przejazdu 2 h i 40 minut bez wdrażania odcinków z V 200 km/h pomiędzy Warszawą i Działdowem oraz Malborkiem i Gdańskiem, to po ich uruchomieniu czas przejazdu powinien ulec dalszemu skróceniu i nie będzie on zbytnio odbiegał od założeń dla których ta linii była projektowana. Przypominam, że pierwotnie projekt przewidywał wykorzystanie pudeł wychylnych gwarantujących osiągnięcie czasu przejazdu pomiędzy Gdańskiem a Warszawą (bez postojów na stacjach pośrednich) w 2 godziny i 10 minut. A były to lata 90 - te ubiegłego wieku.
2015-05-07 15:26:27 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Wydano ponad 8 mld zł... Dodatkowo, za niewychylające się "Wahadełko" - 2 mld. W sumie 10 mld zł (!) publicznych środków. Dłubanina na torach ślimaczy się w nieskończoność... ale już niedługo ma być (na pewno!) wspaniale... Niezły przykład "osiągnięć" rządu i jego protegowanych w parlamentarnej kampanii wyborczej. To zapewne ta "nowa jakość" na kolei, zapowiadana przez premierkę Kopaczową? Może lepiej było powołać jednoosobową spółkę państwa "Dyliżanse Polskie"? Ciepłe posadki - dla "swoich" - zapewnione, ale wydatki zapewne nie tak kolosalne! A podróż pociągiem z Warszawy do Gdańska i tak niewiele dłuższa - 3 h 20 min!
2015-05-07 15:28:58 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Ramzes

Odnośnie trasy WWO-GG - różnica między jazdą z wychylnym pudłem, a jazdą bez wychyłu, ale po linii zoptymalizowanej pod nowe przepisy wynosi 6 minut.
2015-05-07 15:32:04 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Zetes

Uważaj, bo ci żyłka pęknie :D Czepiasz się braku wahadełka, a to tylko 6 minut i jakieś pół miliona droższe pociągi. Jednocześnie nie pasuje ci, że różnica między ED250, a klasykiem na 160 wyniesie na tej linii (po wykorzystaniu rozporządzenia) jakieś 25 minut. Czyli 25 minut to dla ciebie mało, ale czepiasz się 6 minut i braku bardzo awaryjnego i drogiego mechanizmu :D
2015-05-07 15:33:55 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@japan1972
nowy prezes PKP IC w ramach zachęcania rodzin (duża część dzieci moich znajomych nigdy nie jechało pociągiem, jak mają się przyzwyczaić?) zlikwidował połączenie ulgi rodzinnej (obniżonej z 32 do 30%) i wcześniej. dzięki temu rodzina 2+x za wyjazd T/P pendolino zapłaci o ok. 100zł więcej.
2015-05-07 15:37:31 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
w Częstochowie poranny EIP do Wrocławia był 12 minut przed czasem,tak samo przed czasem przyjeżdza się do Iławy.
2015-05-07 15:39:41 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
wracając do tematu. na CMK jest ERTMS 1, więc ma to sens, żeby od razu zrobić docelową prędkość (220/230) a nie chwilę po uruchomieniu przesuwać balisy. szkoda tylko, że tam gdzie ma być ERTMS 2 PLK znowu daje ciała.
2015-05-07 15:41:09 Autor: Kryniczanin
---.205.53.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Małopolanin

Mam dobre wieści Kielce wracają na mapę kolejową. Stopniowo już od tych wakacji pojawi się pociąg dalekobieżny nr 2 po Ustroniu :-)

Jak widać w końcu w Grupie PKP i IC są osoby co powiedziały DOŚĆ mikolskich szaleństw i patrzenia tylko na czubek własnego nosa.

Szkoda tylko Radomia i Skarżyska z okolicą...

P.s. Wiedeńka gotowa od Koluszek w dół od najbliższej korekty :-)
2015-05-07 15:42:22 Autor: Dave
---.centertel.pl
Skandal [Admin: zmoderowano] PKP PLK należy zlikwidować!
2015-05-07 15:45:02 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
japan1972

Czy do swojej kalkulacji wliczyłeś cząstkowy koszt zakupu auta oraz jego utrzymania (ubezpieczenia, przeglądy) oraz opłaty autostradowe / parkingowe oraz ewentualne mandaty?
2015-05-07 15:46:20 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@wdr

W kwestii CMK nie ufaj "sprawdzonym" informacjom Ryneczku Kolejowego. Dużo łatwiej będzie wprowadzić na całej CMK 200, niż 220/230...

@Kryniczanin
Pociąg przez 2 stacje we Włoszczowie?
2015-05-07 15:48:18 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
Natomiast zgadzam się z Kflikiem bo w tej chwili przy takich cenach wolę przeważnie latać samolotem albo.... wogóle zrezygnować z podróży!
2015-05-07 15:49:59 Autor: Kryniczanin
---.205.53.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"@wdr

W kwestii CMK nie ufaj "sprawdzonym" informacjom Ryneczku Kolejowego. Dużo łatwiej będzie wprowadzić na całej CMK 200, niż 220/230...

@Kryniczanin
Pociąg przez 2 stacje we Włoszczowie?"
Jedną i to w dodatku przelotem ha ha
2015-05-07 15:56:24 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"@Zetes

Uważaj, bo ci żyłka pęknie :D Czepiasz się braku wahadełka, a to tylko 6 minut i jakieś pół miliona droższe pociągi. Jednocześnie nie pasuje ci, że różnica między ED250, a klasykiem na 160 wyniesie na tej linii (po wykorzystaniu rozporządzenia) jakieś 25 minut. Czyli 25 minut to dla ciebie mało, ale czepiasz się 6 minut i braku bardzo awaryjnego i drogiego mechanizmu :D"
*pół miliarda oczywiście...
2015-05-07 16:05:10 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Kryniczanin

A, o tym mówisz. Myślałem, że coś nowego. To dość ciekawy objazd spowodowany zamknięciem nocnym Krzeszowice-Kraków oraz (co dziwne) zamknięciem nocnym Koniecpol-Starzyny :D
2015-05-07 16:08:27 Autor: huciński PL
---.dynamic.chello.pl
Opornie idzie to wdrażanie projektu "pendolino", tak to u nas jest że na obiecywane projekty, trzeba brać margines, dwóch trzech lat poślizgu. To nie jest prosta sprawa, ale tak to już jest. Nie mniej jednak kolej dalekobieżna CMK/E65, na osi północ - południe Kraków/Katowice - Warszawa - Gdańsk, mozolnie ale idzie ku lepszemu...

I zawsze przy tej okazji można zapytać, a co z resztą kolei w Polsce ?
2015-05-07 16:10:21 Autor: Kryniczanin
---.205.53.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"@Kryniczanin

A, o tym mówisz. Myślałem, że coś nowego. To dość ciekawy objazd spowodowany zamknięciem nocnym Krzeszowice-Kraków oraz (co dziwne) zamknięciem nocnym Koniecpol-Starzyny :D"
I popatrz się dwa zamknięcia a jaki propasażerski efekt :-)
2015-05-07 16:20:10 Autor: wch
---.tktelekom.pl
Do tego czasu na linii 8 na odcinku Tunel - Kraków na łukach będą 50 bo szyny już mają widoczne zużycie boczne:) Nie chcę wspominać o nieutrzymywanych rozjazdach!
2015-05-07 16:28:46 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
podobno PKP PLK obiecało od przyszłego rozkładu podróż z Krakowic do Katowa w tempie 30 km/h
to z troski o zaawansowanych cyklistów-amatorów by nie popadali w kompleksy (zawodowcy dawno dają radę w 1h 45 min). Docelowo w miejsce linii kolejowej powstanie autostrada rowerowa z wydzielonymi pasami dla miłośników wrotek i rolek.
2015-05-07 16:51:08 Autor: japan1972
---.dynamic.chello.pl
@wdr
Oznacza to tyle, że chyba nie dane będzie nam już rodzinnie przejechać się pociągiem.
No wielka szkoda, w takim razie pozdrowienia dla nowego Pana Prezesa

@miś uszatek
Jak zapewne wiesz posiadacze aut raczej sporo nimi jeżdżą i te koszty cząstkowe wcale nie da znowu takie duże, ewentualne mandaty i owszem. Na to jednak jest rada: Spokojnej drogi, bez szaleństw, to wszystko.
2015-05-07 16:56:14 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
japan1972

A co mi doradzisz jeśli bym chciał podróżować powiedzmy raz na miesiąc albo na dwa miesiące?

Poruszanie się samochodem po mieście i tak jest pozbawione jakiegokolwiek sensu ze względu na korki, więc ten argument odpada.
2015-05-07 16:59:49 Autor: Ramzen
---.dynamic.chello.pl
Nie wiem jakie będą odczucia na łukach CMK np. za Górą Włodowską w kierunku Warszawy. Jadąc teraz pendolino 200km/h wyraźnie czuję się siłę odśrodkową, pociągiem lekko buja na "zewnętrzną" i nie jest to miłe doznanie przy tej prędkości. Ale to nie narzekanie z mojej strony tylko spostrzeżenie, bo ogólnie jeżdżę dużo i oceniam pendolino jak najlepiej.

pozdrawiam.
2015-05-07 17:42:53 Autor: Kamol
---.31.174.227.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przydałby się krótszy czas przejazdu między Bydgoszczą... Toruniem a Warszawą.
2015-05-07 18:20:43 Autor: Adi
---.dynamic.chello.pl
Kraków-Warszawa Warszawa-Kraków czas bez problemu do osiągnięcia, teraz zazwyczaj pociągi stoją do Wawy gdzieś w szczerym polu 8-10 minut, przy powrocie to samo postój w Batowicach i przyjeżdżają 5-6 minut przed czasem, więc 2h rozkładowe na tej trasie to tylko kwestia czasu
2015-05-07 18:38:36 Autor: xyz3211
---.play-internet.pl
Parodia...
2015-05-07 18:42:32 Autor: Dawid Czajka
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
A czemu nie można wprowadzić 140km/h z Bydgoszczy do Torunia???

Tory, rozjazdy, wszystko wyremontowane.

Sieć trakcyjna wisi na 140km/h. Trasa prosta, dlaczego PKP PLK nie chce wprowadzić prędkości V140 na tej linii?

Zróbmy to samo co zostało zrobione z Bydgoszczy do Tczewa.

My mieszkańcy Bydgoszczy i Torunia czekamy na to. Tabor Stadlera na V160 już zaraz będzie, PKP IC ma ponad 50 lokomotyw na prędkości V140-160.

Wszystko przemawia ZA!!!
2015-05-07 18:44:04 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Wprowadzić 150km/h na Skierniewice - Koluszki, oraz uruchomić szybkie połączenie Łódź - Warszawa - Gdańsk w 3:50-4h.
2015-05-07 20:01:02 Autor: rodb
---.44.166.210
Wywalić wszystkich nierobów z plk!
2015-05-07 20:07:58 Autor: nina
---.dynamic.chello.pl
Oj pamiętam czasy kiedy zwykły pociąg między Krakowem w Warszawą jezdził 2.15-2.20 bez pendolino
2015-05-07 20:32:36 Autor: Driver
---.centertel.pl
Ten artykuł to klasyczny przykład jak porażkę przekuć w sukces. Gratulujemy, winszujemy. I oczywiście zamiast pociągów wybieramy Polskiego Busa, który właśnie rozpoczął sprzedaż biletów na miesiące letnie.
2015-05-07 20:57:10 Autor: Korrek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A propos Polskiego Busa...

Jak patrzę na puste autobusy PB jeżdżące po Katowicach, to dziwię się temu Szkotowi, ile kasy chce utopić w to przedsięwzięcie. Ale co, jego to pieniądze. Kto bogatemu zabroni.

A swoją drogą, to PB czuje już zadyszkę:

Ale od końca maja przewoźnik (PB) likwiduje część kursów. Wypadną m.in. poranne kursy na trasie Warszawa-Toruń-Bydgoszcz, znikną też dwa z sześciu połączeń na trasie Gdańsk-Bydgoszcz-Poznań-Leszno-Wrocław. Przewoźnik informuje, że powodem tej decyzji jest optymalizowanie i dostosowanie rozkładu jazdy do obłożenia na danych trasach.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17877323,Lux_Express_otwiera_nowe_trasy___Nie_chcemy_scigac.html#ixzz3ZTptKqnm
2015-05-07 21:54:25 Autor: ekolog
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
500 najlepiej ...............
2015-05-07 22:28:35 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tutaj sie wszyscy ekscytują Pendolino, ktore rozwinie trochę większa prędkość w pięknym cyklu, który co roku rozpieprzy ruch lokalny bo poc regionalne to wozi ciemnote i bedą mogły jeździć tylko w łukach z postojami na mijankach. Nie zawsze w tym przypadku nie ważne jest czy lud do i z pracy bedzie jechał dłużej. Prędzej czy pózniej bedą odcinki tych fantastycznych linii na których nie bedą jeździć pociagi regionalne bo czas przejazdu pociągiem nie bedzie konkurencyjny do busów. To jest przyszłość.
2015-05-07 22:41:57 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@ Korrek

Jednocześnie zapowiadają zakup kolejnych 25 autobusów.
http://www.polskibus.com/13-mln-pasazerow-25-autokarow

Pewnie ciągle brakuje im autobusów, stąd mają podwykonawców (byłych konkurentów) http://forum.infobus.pl/viewtopic.php?f=20&p=104894

a na kolei może też PKP IC mogłoby jechac jako podwykonawca spółki samorzadowej - obsługując regio przedłużeniem trasy jakiegoś TLK? np. do Katowic jako TLK, dalej jako regio podwykonawca KŚ) i z honorowaniem biletów KŚ ale PKP IC też.
2015-05-07 23:10:58 Autor: Adam Wójcik
---.158.221.167
Też jestem ciekawy kiedy przyspiesza pociągi z Bydgoszczy do Torunia.
2015-05-07 23:55:00 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
I odezwał się największy kolejowy szkodnik ze zdroju. PB i LE kolejny raz zwiększyły liczbę połączeń, od nowego rozkładu PKP IC opartego na światłej zdrojowej myśli pewnie ta liczba jeszcze się podwoi. Znacznie bardziej wole Mk-oli od dyletanta ze zdroju, który uważa, że miasta powiatowe powinny być białymi plamami na kolejowej mapie Polski.
2015-05-08 00:32:38 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post nina:
"Oj pamiętam czasy kiedy zwykły pociąg między Krakowem w Warszawą jezdził 2.15-2.20 bez pendolino"
Może jeszcze przez Kielce i Radom :D
2015-05-08 07:20:48 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post sheva17:
"I odezwał się największy kolejowy szkodnik ze zdroju. PB i LE kolejny raz zwiększyły liczbę połączeń, od nowego rozkładu PKP IC opartego na światłej zdrojowej myśli pewnie ta liczba jeszcze się podwoi. Znacznie bardziej wole Mk-oli od dyletanta ze zdroju, który uważa, że miasta powiatowe powinny być białymi plamami na kolejowej mapie Polski."
Przy Twojej wizji miasta wojewódzkie są białymi plamami.
2015-05-08 07:24:34 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Sheva

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17877323,Lux_Express_otwiera_nowe_trasy___Nie_chcemy_scigac.html#ixzz3ZTVSaG9I

Już koniec wojenki.
2015-05-08 08:19:09 Autor: w.d
---.168.99.77
pociagi Warszawa - Gdansk /2 pociagi/ beda jezdzic szybciej na trasie
poniewaz jak dawniej beda jezdzic bez postoju (taki wniosek zlozylo PKP IC)
reszta pociagow przyspieszy o ok 7 minut. Rowniez przewiduje sie ze nie-ktore Pendolino z Katowic nie zatrzymaja sie we Włoszczowej Polnoc.
To głownie przyspieszy te pociagi , Na trasie Warszawa - Gdansk przewiduje
sie podniesienie predkosci na wielu zakretach po ok 10 km/h
2015-05-08 09:04:40 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Jest plan, aby Flirty z Łodzi do Krakowa po CMK pękły w ~ 2:30.
2015-05-08 10:49:48 Autor: Kflik
---.asseco.pl
Niech pękają, ale niech to robią bez dotacji.

Z dotacją tylko jako przyspieszone (integracja taryfowa z regionalnymi) i przez Częstochowę.

Obecnie CMK jest zbyt tania w porównaniu do linii równoległych, czy też z drugiej strony patrząc koszt przejazdu po linii 1 lub 8 jest zbyt wysoki.
2015-05-08 13:02:51 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Nowy cennik PIC od 28 maja

Warszawa - Radom, Lublin - Rzeszów 29,90

Kraków - Wrocław 39,90

Piątek 19 - Niedziela 13

EIC, EIC P Kraków - Warszawa, Warszawa - Gdańsk 49pln, Warszawa - Wrocław 59pln, 98pln Kraków - Gdańsk.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17880605,Przewoznicy_walcza_o_klientow__Nowe_trasy_i_obnizki.html?biznes=local#BoxBizLink
2015-05-09 18:55:27 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Kflik

Otóż to.
Otóż to.

Nareszcie się Kolego mentalnie przełamałeś i raczyłeś to zauważyć. Ergo cały mechanizm włoszczowski oparty jest na jednej wielkiej manipulacji i mistyfikacja.
Kiedy zatem koniec tych 2 wiosek potiomkinowskich i prucie pełne 230km/h choćby na 155 kilometrze CMK–i :P ??????
2015-05-09 19:02:14 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-05-08 00:32:38 Autor: Małopolanin ---.116.200.66

W odpowiedzi na post nina:
"Oj pamiętam czasy kiedy zwykły pociąg między Krakowem w Warszawą jezdził 2.15-2.20 bez
pendolino"

(@Małopolanin) Może jeszcze przez Kielce i Radom :D

Przez Poznań ;-)
2015-05-09 23:56:15 Autor: Cliq
---.home.cgocable.net
Czas moze byl podobny ale tamte pociagi smierdzialy moczem i upierdliwie rezonowaly, ze tak sie wyraze.
2015-05-10 21:10:07 Autor: gośc
---.dynamic.chello.pl
czemu tylko część Warszawa - 3 miasto na 200? a nie cała linia ? no i proszę o wypowiedź jakiś znawców czy wychylne pudło w Pendolino polepszyło by te wyniki czasowe?
2015-05-11 21:03:54 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Kflik:
"Niech pękają, ale niech to robią bez dotacji.

Z dotacją tylko jako przyspieszone (integracja taryfowa z regionalnymi) i przez Częstochowę.

Obecnie CMK jest zbyt tania w porównaniu do linii równoległych, czy też z drugiej strony patrząc koszt przejazdu po linii 1 lub 8 jest zbyt wysoki."
Będą pękać z dotacją i bardzo dobrze. W końcu, szykuje się cywilizowana oferta połączeń między drugim i trzecim miastem w kraju, czyli cykliczne połączenia po szybkiej magistrali, oferujące wysoki standard podróży (Flirt 3), w cenie ekonomicznej. O to walczono w Łodzi od lat...
2015-05-12 19:15:17 Autor: Gość1
---.158.221.31
W jakim czasie pojedzie pendolino z WWC do GG bez zatrzymywania się? Czy to będzie 2:37, o którym mówiło się w grudniu 2014, czy krócej o przystanki i hamowanie/rozpędzanie?
2015-06-09 14:17:06 Autor: sheva17
---.205.221.231
Zdrojowy znawco....A od kiedy to Skarżysko i Radom są miastami wojewódzkimi? LE jak najbardziej będzie się ,,ścigał"z Pendolino, kurs do Rzeszowa jest już przesądzony.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS