NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

O podróży bambusowym pociągiem

| Mpkpoland.weebly.com 06.08.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-08-06 21:29:09 Autor: pipik
---.dynamic.chello.pl
warto dodać, że Kambodża to jeden z najbardziej zaminowanych krajów Świata i bezpośrednio po wojnie domowej - kiedy kolej działa tam jeszcze "jako-tako" - to przed lokomotywa pchane były zawsze 2 wagony: przejazd pierwszym od czoła był darmowy, a drugim -50% - ze względu na miny i niemożliwość rozminowania torów kolejowych wykrywaczami metalu...
2013-08-06 22:03:47 Autor: MichałM
---.dynamic.chello.pl
To mi przypomina.... stację Rybnik Paruszowiec.
2013-08-06 22:13:55 Autor: peron 7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
aż radość w sercu oby więcej takich rzeczy na RK
2013-08-06 22:58:55 Autor: gosc z Piły
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. Artykul jako przestroga co bedzie w Polsce, jak nie wzrosna naklady na kolej :-)
2. Artykul jako pomysl jak mozna wykorzystac zamkniete ale nie zdemontowane tory w Polsce!!! Wierze w pomyslowosc Polakow - oczywiscie bez kwitologi, pozwolen i policji
2013-08-06 23:59:01 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
E tam...

Artykuł jest o tym co będzie w Polsce za 10-15 lat z koleją zwaną dalekobieżną, jeśli nie zaczniemy budowy sieci KDP :-)

A poza tym: mega czad! Przejechałbym sie!
2013-08-07 00:50:16 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Otwieram lodówkę a w niej ... KDP...
2013-08-07 00:58:45 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Do Maurycy

Ty nie otwierasz lodówki, bo... mieszkasz w kompie, polując na posty, aby się "przyczepić" :-)

PS. Bardzo niezdrowy i monotonny styl życia. Może stąd taka ciągła frustracja, hę :-)
2013-08-07 01:26:31 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Robercie Wyszyński

A możesz wyjaśnić co artykuł ma wspólnego z budową KDP w Polsce?
I tak mnie się zdaje, że to właśnie cała Twoja radosna twórczość dziennikarska kręci się jedynie wokół KDP,
z alternatywą: albo Kibel albo KDP,
strasznie to monotonne ...
2013-08-07 08:12:23 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
A możesz mi wyjaśnić co ma wspólnego niemal każdy wątek/temat z tematem Twoich marudzących, negujących, depresyjnych i dołujących wpisów niemal w każdym wątku? :-)

Trochę to monotonne, a ja jestem "lustrem" dla niektórych (tylko mało kto potrafi z tego skorzystać).
2013-08-07 08:33:43 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Robert Wyszyński

cytat: "E tam...

Artykuł jest o tym co będzie w Polsce za 10-15 lat z koleją zwaną dalekobieżną, jeśli nie
zaczniemy budowy sieci KDP :-)"

Więc jeszcze raz ponawiam moje pytanie - co ma artykuł wspólnego z KDP?

Ale Ty z uporem maniaka prawisz swoje,

stań w tym lustrze i spójrz na siebie - jak zobaczysz galaktycznego dziobaka, to znaczy że stan alarmowy już osiągnięty ...
2013-08-07 08:34:42 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Moją uwagę przyciągnął inny fragmencik artykułu:
"Młode dziewczyny potrafią przeprowadzić przyjacielską rozmowę, by na jej zakończenie zaprosić do zakupu swoich wyrobów. Te jeszcze młodsze starają się sprzedać obcokrajowcom za dolara jakieś własnoręczne dzieła z liści."
WTF?
2013-08-07 09:26:52 Autor: gosc
---.xdsl.centertel.pl
Pokazać to Nowakowi i kulejarzom. Będą mogli zrezygnować z remontów torów i utrzymać połączenia kulejowe. I tak nimi prawie nikt nie jeździ, bo przegrywają z kretesem z samochodami a za to 50-60mld zostanie w kieszeni podatnika
2013-08-07 09:29:58 Autor: gosc
---.xdsl.centertel.pl
@Maurycy

Ale właśnie taka jest alternatywa. Kibel albo KDP. Może nie z perspektywy Warszawy ale z perspektywy innych miast jak najbardziej.

Modernizuje się kible na potęgę, remontuje trasy dostosowując je do możliwości kibla a nie nowoczesnej kolei (100-120 czasami 160km/h) to jest ten wybór Nowaka i mikoli oraz kulejarzy. I nie ma co się obrażać. Takie są fakty
2013-08-07 10:11:06 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@ gosc
Fakty wcale takie nie są, jeśli brać pod uwagę plany modernizacji.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13889611,PKP_bedzie_modernizowac_linie_kolejowe__Celem_stabilna.html
Jeśli zamiast tego rzucić okiem na mapkę z naniesionym Y, dopiero widać absurd tego pomysłu. Właśnie domaganie się szybkiej budowy KDP jest pomysłem w stylu "kibel dla mas, KDP dla nas".
2013-08-07 20:18:51 Autor: mcls
---.sta.asta-net.com.pl
Cytat z artykułu, który wstawił @dżejsek, a który wyraźnie przemawiający za rewitalizacjami, nie mo(r)dernizacjami:

"Przykładem może być rewitalizacja linii z Poznania do Tczewa. Naprawa mającej 275 km linii będzie kosztowała 330 mln zł. Dzięki pracom tylko na niektórych odcinkach uda się skrócić czas przejazdu pociągów z 5 godzin 17 minut do 2 godzin 55 minut. - Gdybyśmy zrobili gruntowną modernizację, kosztowałaby ona 4 mld zł i trwała 5 lat. A czas przejazdu pociągów byłby tylko o 15 minut krótszy - mówi Marcin Mochocki."

WYDAĆ 12 RAZY MNIEJ I UZYSKAĆ EFEKT 6 RAZY LEPSZEGO CZASU!!?? To musi być szczyt hipokryzji albo prawda.

P.S. Dżejsek, nie mówię, że Ty jesteś za jednym albo za drugim i wiem, że to trochę nie nt. kwestii KDP, ale zdanie jest miażdżące, więc poczułem się zmuszony by tu to wstawić :)
2013-08-08 09:20:31 Autor: gosc
---.xdsl.centertel.pl
@dżejsek

Ale ta mapka świetnie pokazuje ze to g..no a nie nowa jakość. Jak na tej mapce wyrzucisz te linie na 140-160 co juz są gotowe albo są już robione widać jak marnie to wygląda. Y w połączeniu z CMK i robionymi modernizacjami tworzył sieć. ja jako miekszaniec trzeciego pod względem wielkości miasta w Polsce nadal widzę że będe po wydaniu tych miliardów w ciemnej d... i kolej ani trochę nie będzie konkurencyjna.
Wrocłąw nadal nie będzie miał połączenia ze stolicą, nad morze w góry nadal będzie się jechac ch...wo jeśli nie bedzie to Gdańsk.

To jest farsa nie modernizacja kolei. Dobre dla podkręconych kibli i EP07 a nie nowoczesnej kolei. Marnowanie 50-60 mld podatnika na potęgę
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS